Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

22
22Caroline22 - 16-04-2016 16:59:36
Computers & Telefonie

Motorola cashback

Ja hoor , voldaan aan alle actie voorwaarden.
het blijkt dat mm bij eerdere klachten m.b.t. een dergelijke actie van motorola wel heeft geholpen. ( reacties te vinden op het internet )

motorola@consumercare reageert niet meer ( ik heb al twee keer via e- mail contact gezocht , twee antwoorden gekregen , nu is is  "no - reply ". )
via google heb ik inmiddels meerdere klachten ontdekt en lees o.a. reacties  dat motorola niet meer bereikbaar is .

ongeduldig ben ik niet maar n.a.v. het aantal klachten , te vinden bij diverse websites als consumentenbond / kassa ( vorige jaren )  etc. begin ik nu wel te twijfelen of ik het bedrag inderdaad terug krijg.

de bevestiging is pas twee weken later naar mij verzonden nadat ik zelf om informatie heb gevraagd. het product is begin maart gekocht.
aangezien het nu 16-04 is , zou het fijn zijn om een antwoord te krijgen m.b.t. de  beloofde reacties van motorola ,  " enkele dagen voor de uitbetaling ontvang je van ons nog een bericht hierover. "

ik heb inmiddels vier keer een e- mail verzonden ;) .