gr
door grekoning Jan 13, 2013 om 11:28
Computers & telefonie

Blokkade toetsenbord

Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.

160334 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Jan 13, 2013 om 11:45
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Welk toetsenbord?

Bedoel je met overige functies, de functies van het toetsenbord?

Betreft het een los toetsenbord of een laptop?
Bij een laptop heb je misschien de FN toets met een andere toets ingedrukt, daarom zou het misschien ook handig kunnen zijn om het merk en typenummer van die laptop even te noemen.

Groet, Dirck

gr
door grekoning - Jan 13, 2013 om 12:18
2 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt voor jje reactie.Het betreft een los toietsenbord bij een Dell comp. Ik was bezig met een fotoalbum en bij het intikken van tekst heb ik een toets waarschijnlijk lang vastgehouden (nadenken over tekst). Ik kreeg een melding en heb toen zonder goed te lezen op ok gedrukt. Stom, maar het is gebeurd. Daarna kan ik wel de cursor bewegen, maar geen letters meer typen. Ik heb afgesloten en opnieuw geprobeerd, hetzelfde resultaat. Toen heb ik Word opgestart en oook daar kan ik geen tekst intypen. Ik bedoelde meet overige functies werken wel dat ik dus programma's gewoon kan openen.
Ik hoop dat je me kunt helpen. Dit typ ik op mijn lapptop, maar het fotoalbum werkt fijn op de vaste pc.

dirck
door dirck - Jan 13, 2013 om 12:29
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=grekoning schreef op zondag 13 jan 2013, 12:18]bij het intikken van tekst heb ik een toets waarschijnlijk lang vastgehouden (nadenken over tekst). Ik kreeg een melding en heb toen zonder goed te lezen op ok gedrukt.
Dit zal de rechter Shift toets wel geweest zijn.

Druk de rechter SHIFT toets zo'n 10 seconden in en de blokkade zal weer opgeheven zijn.

Groet, Dirck

gr
door grekoning - Jan 13, 2013 om 13:13
2 Antwoorden / 2 Vragen

is gelukt, bedankt.