Vragen over Garantie & Verzekeringen

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer

Atina1
Atina1 - Feb 21, 2024 om 09:53
Garantie & verzekeringen

WE KAN MIJN VERTELEN OVER GEEL RARE BEDRIJF PERSOONALARMERING B.V.?

iK HEB MET DIT BEDRIJF CONTRACT AFGESLOTEN MAAR GEEN KOPIE VAN CONTRACT GEEN AFZZEGINGS FORMULIER GEEN WELKOMSTMAP GEKREGEN  TELEFOONNUMMER IS AFGESCHERMD DUS GEEN CONTACT MET DIT BEDRIJF IK DENK DAT IS GEWOONE . IK WIL IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE HEBT IETS TE MAKKEN MET DIT BEDRIJFOPLICHTERS Lees meer

Willem alexander
Willem alexander - Sep 20, 2023 om 00:05
Garantie & verzekeringen

Mijn uitvaart verzekering afgekocht, polis v 5000 euro werd 1000 euro kosten af

2 uitvaartpolissen afgekocht. Waarde 1150 euro , kreeg 8400 op mn bankrekening gestort, waarde totaal 10500, dus zo,n 2176 euro kosten berekend. Als ik nu dood was gegaan hadden ze t volle bedrag moeten uitbetalen. Kan dit zo maar Lees meer

Rooah
Rooah - Jul 4, 2024 om 12:02
Garantie & verzekeringen

Beddenleeuw - Past bestelling zonder overleg aan

Beste leden,

Op 16-06-2024 hebben wij een boxspring besteld bij beddenleeuw.nl. Het gaat om een boxspring van 180x200 in de stof ecru (beige) incl. montage.
Op 24-06-2024 hebben wij bevestiging gekregen dat onze bestelling is ingepland voor uitlevering op 03-07-2024.
Op 02-04-2024 ontvang ik keurig een mail met het verwachte tijdslot. De boxspring zal de volgende dag worden ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - Jul 1, 2024 om 17:59
Garantie & verzekeringen

Lekkage huurwoning en novilon.

Ik heb een fikse lekkage gehad in mijn huurwoning.
In de berging waar ook de cv ketel hangt lag novilon en toen deze was opgepakt kwam het water omhoog uit de vloer.
De novilon ligt aan een stuk door mijn woning.
De firma die de lekkage heeft verholpen attendeerde mij erop dat de novilon van de gang en keuken waarschijnlijk ook aan de onderkant nat is.
De vloer in de badkamer d ... Lees meer

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer

Ar
Ariane Goossens - Jun 21, 2024 om 13:45
Garantie & verzekeringen
Garantie en recht

In juli 2020 kocht ik een Arco eettafel Extenso II voor 3950,- De tafel is uitklapbaar tot bijna 3 meter. De uitklapbladen bestaan uit een onderblad met daaroverheen een fineerlaag. Deze fineerlaag steekt 2,5 cm uit ten opzichte van het onderblad. Na 3 jaar bemerkte ik scheuren op de plaats waar de fineerlaag uitsteekt. De tafel wordt niet intensief gebruikt en is goed onderhouden.
De dealer ... Lees meer

Jo
Jose1986 - Jun 10, 2024 om 11:51
Garantie & verzekeringen

Hoelang en wat is de garantie na reparatie bril?

Hoelang is de garantie nog geldig als bijvoorbeeld een bril binnen de 2 jaar wettelijke garantie gerepareerd wordt? En wat houd de garantie daarna nog in?

Lees meer

Gerardus1942
Gerardus1942 - Jun 5, 2024 om 15:52
Garantie & verzekeringen

Hoe lang is garantie op springbox

Graag zou ik de garantie willen weten van een boxspring, met aankoop niets afgesproken maar mag toch wel een degelijk produkt verwachten.
Mijn box zakt ruim 4 cm door en is opgebouwd uit onderstel , daarop matras en daarop  topper. Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels