Vragen over Garantie & Verzekeringen
Verhuizing vleugel - wie is aansprakelijk bij schade?
Mijn moeder doneerde haar vleugel aan het NMF. Er werd afgesproken dat het NMF na haar overlijden de vleugel zou ophalen. Dat is nu het geval. De vleugel staat op de 2e etage van een appartement en past niet in de lift. Het NMF (al ruim 10 jaar formeel eigenaar van de vleugel) schakelt een verhuizer in om de vleugel op te halen. De verhuizer schakelt daartoe een bedrijf in dat met een hoogwerker a ... Lees meer
Fabrikant vraagt bijbetaling van 50% bij 2e keer vervanging van defecte oven
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een nieuwe keuken laten plaatsen met Whirlpool/Indesit apparatuur.
Na ongeveer een jaar begon de oven regelmatig uit te vallen. Toen ik contact opnam met de winkel werd ik doorverwezen naar de fabrikant. Via de fabrikant heb ik meerdere repratie bezoeken gehad, maar het probleem kon niet worden opgelost. Er is toen besloten de oven geheel te vervangen.
...
Lees meer
WE KAN MIJN VERTELEN OVER GEEL RARE BEDRIJF PERSOONALARMERING B.V.?
iK HEB MET DIT BEDRIJF CONTRACT AFGESLOTEN MAAR GEEN KOPIE VAN CONTRACT GEEN AFZZEGINGS FORMULIER GEEN WELKOMSTMAP GEKREGEN TELEFOONNUMMER IS AFGESCHERMD DUS GEEN CONTACT MET DIT BEDRIJF IK DENK DAT IS GEWOONE . IK WIL IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE HEBT IETS TE MAKKEN MET DIT BEDRIJFOPLICHTERS Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Mijn uitvaart verzekering afgekocht, polis v 5000 euro werd 1000 euro kosten af
2 uitvaartpolissen afgekocht. Waarde 1150 euro , kreeg 8400 op mn bankrekening gestort, waarde totaal 10500, dus zo,n 2176 euro kosten berekend. Als ik nu dood was gegaan hadden ze t volle bedrag moeten uitbetalen. Kan dit zo maar Lees meer
Beddenleeuw - Past bestelling zonder overleg aan
Beste leden,
Op 16-06-2024 hebben wij een boxspring besteld bij beddenleeuw.nl. Het gaat om een boxspring van 180x200 in de stof ecru (beige) incl. montage.
Op 24-06-2024 hebben wij bevestiging gekregen dat onze bestelling is ingepland voor uitlevering op 03-07-2024.
Op 02-04-2024 ontvang ik keurig een mail met het verwachte tijdslot. De boxspring zal de volgende dag worden
...
Lees meer
Lekkage huurwoning en novilon.
Ik heb een fikse lekkage gehad in mijn huurwoning.
In de berging waar ook de cv ketel hangt lag novilon en toen deze was opgepakt kwam het water omhoog uit de vloer.
De novilon ligt aan een stuk door mijn woning.
De firma die de lekkage heeft verholpen attendeerde mij erop dat de novilon van de gang en keuken waarschijnlijk ook aan de onderkant nat is.
De vloer in de badkamer d
...
Lees meer
Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan
In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer
Garantie en recht
In juli 2020 kocht ik een Arco eettafel Extenso II voor 3950,- De tafel is uitklapbaar tot bijna 3 meter. De uitklapbladen bestaan uit een onderblad met daaroverheen een fineerlaag. Deze fineerlaag steekt 2,5 cm uit ten opzichte van het onderblad. Na 3 jaar bemerkte ik scheuren op de plaats waar de fineerlaag uitsteekt. De tafel wordt niet intensief gebruikt en is goed onderhouden.
De dealer
...
Lees meer
Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?
Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!
Registreer