Vragen over Garantie & Verzekeringen


jo
joop ilsink - 17 okt. 2017 om 20:51
Garantie & verzekeringen

Unive

Vorige week ontving ik bijgaande brief van Univé om de inboedel basis verzekering om te ztten naar een all risk inboedel verzekering.

Ik hoef niets te doen. Het gaat helemaal automatisch. Alleen de premie gaat wel eur 5,50 per maand omhoog.

Vraag is: Kan dat zomaar? Zullen vast wel mensen zijn die deze brief niet volledig lezen en dan wel eur 66,- meer premie per jaar betalen ... Lees meer

5
Ch
ChristelHof - 18 okt. 2017 om 17:05
Garantie & verzekeringen

Selectievakje in contract niet aangevinkt, toch geen Bovag garantie

Ik heb een auto gekocht bij een Bovag aangesloten garage. Het contract had twee plekken om te ondertekenen. 1 Onder het contract en 1 onder een paragraaf onder de eerste ondertekening waarin wordt gesteld dat de koper afziet van Bovag garantie. Voor deze paragraaf staat een selectievakje dat je kunt aanvinken. Ik heb dit niet aangevinkt omdat ik NIET wil afzien van de Bovag garantie. Vervolgens he ... Lees meer

13
hmpf - 16 okt. 2017 om 21:38
Garantie & verzekeringen

Sparta fiets onderhouden voor garantie..?

Kort geleden kreeg ik van fietsenwinkel.nl een mail. Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe Sparta elektrische fiets bij hen gekocht. In de mail staat: 'Om je garantie te behouden is het noodzakelijk om uiterlijk binnen 5 maanden na ontvangst van je fiets een servicebeurt te laten uitvoeren - Het beste moment voor de servicebeurt is 2 à 3 maanden na ontvangst van je fiets.'.En dan komen zij m ... Lees meer

7
tenormin - 16 okt. 2017 om 21:06
Garantie & verzekeringen

Gesprek met tandarts aangaan

Had afspraak met tandarts op 29 September 2017. Zij was vergeten dat ik er al 3 kwartier zat (normaal wordt ik door assistente gebeld dat het uitloopt - woon dicht in haar buurt -). Dus nieuwe afspraak gemaakt voor Donderdag 5 Oktober. Dit keer ben ik het vergeten, dacht de 6e. Toen ik belde kreeg ik antwoordapparaat: vakantie. Kreeg op 12 Oktober j.l. een rekening van Famed á €75,00 vanwege niet ... Lees meer

14
yz
yzvanderweerd - 14 okt. 2017 om 15:16
Garantie & verzekeringen

Coulance bij gekocht artikel dat defect blijkt te zijn

op 7 oktober kocht ik een nieuw horloge van het merk Seiko bij de fa. Lucardi te purmerend. Omdat dit horloge steeds stil staat en ik het steeds opnieuw moet opstarten begaf ik mij vandaag terug naar deze winkel. Ik was in veronderstelling dat ik een ander horloge zou krijgen omdat je in mijn optiek een horloge koopt om de tijd te kunnen bijhoiuden maar als dit steeds stil staat heb je er niets aa ... Lees meer

9
Vo
Vonck - 12 okt. 2017 om 21:17
Garantie & verzekeringen
Vlinderjaloezien

Vlinderjaloezien

Wij hebben vlinderjaloezien gekocht. Een supermooi product. Na installatie bleken deze niet goed te sluiten. Nadat we dit bij de leverancier gemeld hebben, hebben ze besloten de raamdecoratie bij alle 9 de ramen te vervangen. Deze 2e partij sluit helemaal slecht, trekt krom en er zit kleurverschil tussen de verschillende jaloezieën. De fabrikant weigert nu te herstellen en wil het geld teruggeven. ... Lees meer

13
He
HenkHof - 12 okt. 2017 om 12:21
Garantie & verzekeringen

Tekenen op tablet

Mijn vriendin had waterschade. Melde dat bij de verzekeraar. Een schoonmaakbedrijf kwam direct om het water op te zuigen en de vloer schoon te maken. Ze vroegen haar om even op een tablet te tekenen voor hun werkzaamheden. Nu blijkt dat ze getekend heeft voor een akte van sessie, waarbij ze alle rechten overdraagt aan een derde partij. Wat kan ze doen? [edit -redactie] ... Lees meer

4
El
EllenA62 - 5 okt. 2017 om 17:07
Garantie & verzekeringen

Klacht over Xcellent Horse Insurance.

Graag zou ik willen weten of er meerdere klachten bij Kassa zijn binnengekomen over een verzekering voor ziektekosten bij paarden: Xcellent Horse Insurance (voorheen Hippo Zorg).

Enkele jaren geleden is Hippo Zorg overgenomen door Xcellent Horse Insurance en sinds die tijd is er gedoe met het indienen of eigenlijk met het vergoeden van ziektekosten nota's en nota's worden regelmatig ni ... Lees meer

4
ho
hoekstrah274 - 5 okt. 2017 om 12:00
Garantie & verzekeringen

Ik heb een overlijdingsrisico verzekering bij mij bijdrijf lopen colektief die l

heb een risico overlijdings verzekering lopen bij mijn bedrijf, is toe colektief afgesloten en verplicht, die loopt af wannneer ik uit dienst treed ,dat is volgend jaar maart,
ik betaal daar €22.67 voor per maand.nu kan ik die door laten lopen tot mijn 75 jaar maar dan moet ik €1242.- +€24.-kosten.per jaar,dat is €994
dat is dan 10 jaar langer kan dat zo maar.

vgr jan Hoekstra Lees meer

9
Ma
Marloesbotman - 24 sep. 2017 om 18:28
Garantie & verzekeringen

Is het discriminatie als bijvoorbeeld een verzekering alleen voor hogeropgeleide

Bij Promovendum kan je je verzeker als je hoger opgeleid bent. Mag dit gewoon of is dit discriminatie? Lees meer

12

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels