Vragen over Garantie & Verzekeringen


Jo
Jochieficm - 20 sep. 2019 om 15:18
Garantie & verzekeringen

Annulering

We hadden bij een gerenomeerde reis organizatie een reis met de camper naar iran gepland daar voor een bedrag aan betaald zodat we voor de reis  waren ingeschreven 
Mijn camper heeft een electronisch probleem dat al verschillende maanden speelt waar door de Fiat garage al verschillende punten hebben vervangen en door gemeten maar het probleem niet hebben gevonden tot nu toe
Nu doet het ... Lees meer

7
ma
matthijs1985 - 31 jul. 2019 om 14:04
Garantie & verzekeringen

Gerepareerde telefoon vermist. Allianz weigert verantwoordelijkheid en wijst naar DHL

Mijn telefoon is stuk gegaan en was verzekerd via Allianz. Na melding bij Allianz heb ik hem opgestuurd, zodat hij gerepareerd zou worden. Ik heb de telefoon echter nooit terug ontvangen.

Na een flinke tijd ben ik er inmiddels achter wat er is gebeurd:
SBE France heeft de telefoon gerepareerd en via DHL France opgestuurd. DHL is deze verzending in Belgie verloren.

Di ... Lees meer

12
MH
MHDekker - 17 sep. 2019 om 14:16
Garantie & verzekeringen

Tele2: Nokia 7 Plus telefoon defect binnen garantie.

Mijn Nokia 7 Plus die ik bij mijn abonnement bij Tele2 kreeg, ging na 13 maanden kapot (2 jaar garantie). Ik moest 'm naar DrMobile sturen. 20-8-19 aangemeld voor reparatie. 4-9-2019 kreeg ik deze mail: "Je toestel Nokia 7 plus kan helaas niet worden gerepareerd. Dit betekent dat wij het toestel niet retour zullen versturen. De fabrikant is op zoek naar een passende oplossing voor jou. Zij zull ... Lees meer

4
SD
SD1 - 13 sep. 2019 om 22:56
Garantie & verzekeringen

Post nl

Ik had mijn nieuwe broek bij een vriendin in Limburg laten liggen, ik dacht ik laat hem opsturen, ik heb € 6,50 betaald voor pakket post, ik neem aan dat de post dan aan de deur wordt bezorgd, maar helaas het is in mijn brievenbus gepropt, mijn brievenbus is van ijzer, het gevolg was dan de verpakking kapot was en in mij broek 2 enorme halen zaten. Ik heb daarna netjes post nl gebeld en kreeg te ... Lees meer

24
Ja
Japser01 - 15 aug. 2019 om 12:12
Garantie & verzekeringen

Als een pakket bij postnl niet word geleverd maar word gezegt van wel

Ik heb een pakket besteld maar niet gekregen via post nl. Via track en trace zou hij inderdaad bezorgd moeten zijn bij de buren. Dit is een oude man die nergens vanaf weet. Ook moet geadresseerde er voor tekenen en ook dat is niet gebeurd. Geen kaartje in de bus dat het pakket ergens anders bezorgd is. Maar als je dan contact opneemt kunnen ze je niet helpen. Ik heb dit op het adres van een vriend ... Lees meer

6
Mo
Mordo95 - 13 sep. 2019 om 19:28
Garantie & verzekeringen

Boxspring retourneren na 3 keer foute levering

Hallo allen, ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik mijn probleem goed omschreven heb.

Op 26 Augustus heb ik een aankoop gedaan op een 160x200 boxpringbed via beddenplein.nl.

Vóór de levering van deze boxspring werd er door de leverancier gebeld dat 160x200 niet op voorraad was en of 160x210 ook goed was. Ik ben hier mee akkoord gegaan. Echter bleek na levering dat er één 2 ... Lees meer

9
Yv
Yvonne K. - 13 sep. 2019 om 11:21
Garantie & verzekeringen

Overlijdensrisicoverzekering zelf inmiddels beeindigd

wij hebben voor mijn man in 2003 een overljdensrisico verzekering afgesloten, viaa een tussenpersoon van het kantoor waar mijn verzekeringen allemaal liepen.
Maar ik hoorde om mij heen en via tv enz dat deze verzekeringen veel goedkoper zijn geworden.
Ik ben daar nooit over geinformeerd, terwijl de tussenpersoon enkele malen bij ons is geweest om alles eens te bespreken of dat de verzeke ... Lees meer

5
we
well0003 - 9 sep. 2019 om 14:10
Garantie & verzekeringen

Ziektekostenverzekering van osasapparatuur

Kwam vorige week tot de ontdekking dat de Apneu apparatuur €36,- per maand kost.
CZ gebeld met de vraag omdat ik dit apparaat al 100 maanden heb of dat een normale prijs was.
Antwoord 'ja is tov anderen mee een van de voordeligste

Natuurlijk ben ik niet de enige met apneu maar zijn deze kosten wel normaal????

vr gr Chris Lees meer

18
An
Anoniem 123 - 9 sep. 2019 om 14:11
Garantie & verzekeringen

Reparatie motor boot geen garantie

Goedemiddag,

Wij hebben in onze boot een gereviseerde motor laten plaatsen door een gespecialiseerde monteur, nadat onze vorige motor kapot was gegaan.
Nu heeft deze monteur bij het plaatsen van de nieuwe motor, onze oude brandstofpomp overgezet. Deze bandstofpomp is gaan lekken, waardoor onze boot na 1 keer varen kapot is gegaan. De monteur weet dat deze oude brandstofpomp ooit is ... Lees meer

5
be
beloe - 7 sep. 2019 om 09:39
Garantie & verzekeringen
Aanrijding met Connectionbus

Aanrijding met Connectionbus

Heb 4 weken een aanrijding gehad met een connexionbus in Helmond.Chauffeur en ik hebben schadeformulier ingevuld.
Chauffeur weigerde om zijn naam op het formulier te zetten en verzekerde dat dit de normale gang van zaken was.Ik geloofde hem en heb formulier doorgestuurd naar mijn eigen verzekeringmaatschappij.En ja hoor dit wordt niet geaccepteerd want het formulier is niet correct ingevuld.I ... Lees meer

13

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels