Atina1
door Atina1 Feb 21, 2024 om 09:53
Garantie & verzekeringen

WE KAN MIJN VERTELEN OVER GEEL RARE BEDRIJF PERSOONALARMERING B.V.?

iK HEB MET DIT BEDRIJF CONTRACT AFGESLOTEN MAAR GEEN KOPIE VAN CONTRACT GEEN AFZZEGINGS FORMULIER GEEN WELKOMSTMAP GEKREGEN  TELEFOONNUMMER IS AFGESCHERMD DUS GEEN CONTACT MET DIT BEDRIJF IK DENK DAT IS GEWOONE . IK WIL IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE HEBT IETS TE MAKKEN MET DIT BEDRIJFOPLICHTERS

2425 5 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 21, 2024 om 09:59
11652 Antwoorden / 51 Vragen

Alleen hoofdletters is schreeuwen.

Als dit een oplichter blijkt, wel betalen of incasseren en niets leveren blokkeer dan de auto incasso bij uw bank. En storneer als dat nog kan.

ne
door neodutchio - Feb 21, 2024 om 10:00
5209 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt ook het beste contact opnemen met de verkoper van uw tablet/computer/laptop. Uw capslock knopje is kapot.

wi
door wim koelewijn Feb 21, 2024 om 10:41
73 Antwoorden / 1 Vragen

"neodutchio" NIETS ANDERS OM OP TE REAGEREN ??

sira
door sira Feb 22, 2024 om 23:35
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk dat daar geen garantie meer op zit.

Ozymandias
door Ozymandias - Jul 25, 2024 om 14:27
198 Antwoorden / Vragen

1. Doe wat aan je toetsenbord deze is stuk
2. Je weet serieus de naam niet van het bedrijf waar je een contract mee afsluit?
3. Probeer het eens opnieuw zonder capslock met normale zinnen die iedereen kan begrijpen.

gerbera
door gerbera - Jul 25, 2024 om 16:25
7405 Antwoorden / 14 Vragen

www.persoonsalarmering.nl

Als het om dit bedrijf gaat heeft u echt ook nog een bril nodig. Als je de site opent is het eerste wat je ziet een telefoonnummer.

DAGELIJKS BEREIKBAAR OP

Geheel onderaan staat het adres en mailadres dus zo onbereikbaar is het bedrijf niet.
Verder is het bedrijf te bereiken via "feestboek" waar u denk ik de advertentie gevonden heeft.
En brul nou niet meteen over oplichters, want dat zie ik totaal niet, en probeer ook normaal nederlands te schrijven.
Heb ik nog een vraag; wanneer heeft u dat contract afgesloten?