Atina1
door Atina1 Feb 21, 2024 om 09:53
Garantie & verzekeringen

WE KAN MIJN VERTELEN OVER GEEL RARE BEDRIJF PERSOONALARMERING B.V.?

iK HEB MET DIT BEDRIJF CONTRACT AFGESLOTEN MAAR GEEN KOPIE VAN CONTRACT GEEN AFZZEGINGS FORMULIER GEEN WELKOMSTMAP GEKREGEN  TELEFOONNUMMER IS AFGESCHERMD DUS GEEN CONTACT MET DIT BEDRIJF IK DENK DAT IS GEWOONE . IK WIL IN CONTACT KOMEN MET MENSEN DIE HEBT IETS TE MAKKEN MET DIT BEDRIJFOPLICHTERS

1719 2 Rapporteer
mahadma
door mahadma - Feb 21, 2024 om 09:59
11559 Antwoorden / 51 Vragen

Alleen hoofdletters is schreeuwen.

Als dit een oplichter blijkt, wel betalen of incasseren en niets leveren blokkeer dan de auto incasso bij uw bank. En storneer als dat nog kan.

ne
door neodutchio - Feb 21, 2024 om 10:00
5161 Antwoorden / 12 Vragen

U kunt ook het beste contact opnemen met de verkoper van uw tablet/computer/laptop. Uw capslock knopje is kapot.

wi
door wim koelewijn Feb 21, 2024 om 10:41
69 Antwoorden / Vragen

"neodutchio" NIETS ANDERS OM OP TE REAGEREN ??

sira
door sira Feb 22, 2024 om 23:35
2354 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk dat daar geen garantie meer op zit.