Vragen over Garantie & Verzekeringen

k.
k.luiting01 - Nov 25, 2018 om 11:13
Garantie & verzekeringen

Wel of geen trekhaak

Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope ... Lees meer

ti
tiope - Feb 23, 2017 om 10:42
Garantie & verzekeringen

Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?

In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer

rebek
rebek - Nov 9, 2018 om 20:48
Garantie & verzekeringen
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar

De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.

WIE is hier verandwoordelijk voor??? Lees meer

ko
kostenbesparen - Mar 30, 2013 om 17:06
Garantie & verzekeringen

Extra betalen aan tussenpersoon

Ik heb mijn verzekeringen afgesloten via een tussenpersoon. Alle verzekeringen lopen bij 1 maatschappij. Maandelijks wordt de premie automatisch afgeschreven door de verzekeringsmaatschappij. Echter, mijn tussenpersoon schrijft daarnaast ook nog automatisch gemiddeld 25 euro van mijn rekening af zijnde pakketkosten. Bij het checken van mijn afschriften kwam ik erachter dat de tussenpersoon dit si ... Lees meer

wa
wannahave-1 - Aug 24, 2010 om 14:09
Garantie & verzekeringen

afkopen levensverzekering

Beste mensen, wie kan mij adviseren?
Ik wil mijn levensverzekering, afgesloten in 1993 bij Aegon, afkopen. Ik heb zo'n 16 jr €25 p/m betaald en heb nu een inleg van €4800 en een winstdeling tot nu van €920. De levensverzekering loopt tot 2030 en keert bij overlijden voor 11-2011 €25000 en na 2011 €12000 bij overlijden. Verhoogd met de winstdeling, die tot heden elk jaar rond de €5 ... Lees meer

in
inekedames - Nov 11, 2016 om 20:59
Garantie & verzekeringen

Dela premievrij maken

Mijn man en ik betalen al meer dan 40 jaar voor het Dela uitvaartplan. We zijn dus verzekerd voor een (bijna complete )uitvaart in natura.
Bij onze polis voor 2017 kregen wij nu echter een schrijven, dat het mogelijk wordt de polis af te kopen of premievrij te maken. Helaas is het me niet helemaal duidelijk en heb Dela zelf om nadere uitleg gevraagd. Helaas regeren ze niet op mijn mail.  H ... Lees meer

Ma
Maikel-V - Nov 20, 2018 om 13:56
Garantie & verzekeringen

PostNL gooit breekbaar pakketje over tuinpoort

Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik iets besteld via marktplaats. De verkoper heeft foto’s gestuurd van de track and tracé code en hoe alles netjes verpakt was en uitzag. Het betreft immers een verkeerd aangekocht artikel wat zij aangeboden hadden. Zaterdag tussen 14.00 uur en 17.00 uur zou de bezorgen het pakketje afgeven. Wij vroeg de deur uit voor de wekelijkse boodschappen zodat wij netj ... Lees meer

po
poes32 - Jan 30, 2011 om 16:12
Garantie & verzekeringen

taxatiekosten autoschade verhaalbaar?

Door aanrijding buiten mijn schuld, schade aan voorbumper auto. Deze wil ik laten taxeren maar vooralsnog niet repareren. Mijn verzekering zegt de kosten van het taxatie rapport niet te kunnen claimen bij de tegenpartij terwijl het schadeherstelbedrijf hiervoor 85 euro in rekening brengt en het zij vinden het zeer vreemd dat dit niet te verhalen is. Mijn verzekering zegt dat de kosten taxatie in h ... Lees meer

20011950 - Nov 22, 2018 om 12:32
Garantie & verzekeringen

Zal ik het aanbod van mijn bank accepteren?

In 2009 heb ik een overlijdensrisicoverzekering afgesloten via de Rabobank bij Interpolis. Na het zien van het gerelateerde programma van Kassa op 06-10-2018 heb ik gereageerd naar de bank met de voorbeeldbrief welke via internet beschikbaar is gesteld.
Mijn situatie is als volgt; Mijn leeftijd en die van mijn echtgenote zijn te hoog voor het afsluiten van een nieuwe verzekering. Ik betaal nu ... Lees meer

ma
makenji - Feb 11, 2013 om 20:53
Garantie & verzekeringen

Inductieglasplaat met breuk geen verzekering die de schade dekt?

Wie weet tot wie we ons kunnen wenden om onze 1 jaar oude inductieglasplaat vergoed te krijgen. Mijn man heeft door krachtverlies in zijn handen per ongeluk een fles olijfolie laten vallen op onze 1 jaar oude inductieplaat van 2100.-
de inboedel, glas of opstal verzekering zeggen allemaal dat dit onder geen enkele verzekering valt maar dat kan toch niet waar zijn? wij hebben de goedkoopste ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels