Antwoorden gegeven door: Annerieke-HIA
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 13, 2017 om 12:21Gratis reis van Baden Consultancy en Hotel PiccoloBedankt MARITA5, dat is hele goede informatie. Als ik meteen nee had gezegd en had gezegd: u moet mij niet meer bellen, dan had ik er niet zoveel ellende van gehad.
-
Aug 13, 2017 om 12:18Premiumkiosk oplichterij?Deze gegevens waren heel nuttig! Juist omdat ik steeds door een nieuw bedrijf werd lastig gevallen wist ik dus niet wat ik moest doen. we werden er naar van.
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vakantie-reizen/gratis-reis-van-baden-consultancy-en-hotel-piccolo
Iedereen zegt nu: niet betalen. Niet betalen aan Premium Kiosk, PiccoloCard, Baden Consultancy, Premium Kaart, Premium Card, Schoonheidscheque en hoe ze zich ook allemaal noemen.
Gelukkig heeft ook de politiek vragen gesteld:
https://drimble.nl/politiek/44942002/het-zwakke-optreden-van-de-autoriteit-consument-en-markt-acm.html
Nu maar hopen dat er wat gebeurd.
-
Aug 13, 2017 om 12:10Gratis reis van Baden Consultancy en Hotel PiccoloBeste MARITA5, bedankt voor je advies en bemoedigende woorden. Ik ga daar een klacht indienen.
Wel is het zo dat de telefoontjes natuurlijk heel vervelend blijven. We hebben een vaste telefoon gehouden omdat er in onze familie iemand gezondheidsproblemen heeft en als ze bellen maakt ons dat ongerust, bovendien zijn het elke keer vervelende gesprekken. Dan zeggen ze: u moet toch betalen ook al leggen wij het uit.
Je zou verwachten dat ze niet mogen blijven bellen omdat we al hebben gezegd dat onze positie duidelijk is. Nu is de belterreur gestopt omdat het incassobureau dus ook weet dat het allemaal niet mag, maar straks begint er een ander bureau te bellen. Daar maken wij ons zorgen over.
Het was vaak een ander nummer, dus blokkeren was niet een optie. -
Aug 13, 2017 om 11:47Gratis reis van Baden Consultancy en Hotel PiccoloDank u voor uw antwoord. Het heeft veel onrust gegeven omdat de brieven en telefoontjes erg dreigend waren en de kosten zijn opgelopen.
Het vervelende is dat ook al heb je gelijk, je weet het nooit. Ze doen dit al sinds 2014!
https://drimble.nl/politiek/44942002/het-zwakke-optreden-van-de-autoriteit-consument-en-markt-acm.html
Dus zelfs in de politiek worden er vragen gesteld over Premium Kiosk en Baden Consultancy. Maar ze houden gewoon niet op.
Blijkbaar wordt er niet tegen op getreden en ja, de brieven zijn per post binnen gekomen. Bovendien werd ik steeds gebeld door het incassobureau.
Maar reageren op het incassabureau heeft geen zin meer want die werken niet meer met ze samen. Ik wil gewoon niet dat ze opnieuw beginnen.
Annerieke
Hendrik-Ido-Ambacht