Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Gerardus1942
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 30, 2023 om 12:39Opzeggen VriendenLoterij.Deze opzegging heeft ons € 38,95 gekost omdat ik waarschijnlijk een voobeelbrief bij "opzeggen bij" Wim Duisenbergplantsoen 31, Maastricht zou hebben aangeklikt en deze mij een factuur hebben gestuurd van € 29,95 + administratiekosten van € 9,= samen dus € 38,95 zonder het te weten zonder opdracht etc. etc. met vervolg brief wanneer ik niet betaalde factuur met €40,= verhoogd zou worden. Dus maar betaald zonder dat ik bewust was dat via "opzeggen bij" een opzegbrief naar vriendenloterij was verzonden.
-
Aug 12, 2022 om 14:06Retour zenden van een kledingstuk, zonder retourformulierHeb hetzelfde meegemaakt, maar mijn vraag luid: Is er geen Nederlandse wetgeving dat zulke verkooppraktijken verbiedt en waarom ? niet.
Het is toch van de zotte als je een bestelling doet op een Nederlandstalig site en ook nog betaald via Ideal o.d.
eerst moet controleren of retourbeleid via Nederlands adres geschiedt ja of nee duidelijk aangeven verplichten. Waarom wordt een retourticket niet verplicht gesteld uiteraard met Nederlands adres.?
En waar zijn Nederlandse rechten, of kan een ieder in het binnen/buitenland maar rotszooien met wetrgevingen.
Door een produkt te laten bestellen met voorwaarden welke b.v. in China gelden en niet duidelijk wordt aangegeven of produkt uit b.v. China komt en ook retourneren volgens chinese wetgeving.
Mijn Idee : Duidelijkheid over retourneren alvorens men tot definitieve betaling overgaat d.m.v. retourneerformulier te tonen bij aankoop zodat men kan zien met welk bedrijf je te maken hebt en na goedvinden pas betaling kan gaan doen.
Tijd dat wet hierop ingrijpt.
Gvd -
Jul 31, 2017 om 15:40Wie heeft ervaring met stroef maken van badkamertegels?Stroef maken van bestaande tegels gaat prima met antislip coating welke men zelf kan aanbrengen.
Resultaat was zeer goed en veilig. Aan te raden. Zie antwoord Tenormin.
antislip coating via AW webwinkel tel nr 088-0043500 besteld, mail@aangepastwonen.info
succes. -
Sep 13, 2015 om 13:22mobieltjetijger:
Er valt wel te repareren, maar het is goedkoper om geld terug te geven dan te repareren is dat gezien de klant reeel????? -
Sep 13, 2015 om 13:11mobieltjetijger: Winkel was Kruidvat, keurig gesprek gehad en volledig gelijk gekregen met advies dit openbaar kenbaar te maken, maar helaas het is niet anders.Ik wil er alleen maar op attenderen dat wanneer men een aankoop doet van een aanbieding er alleen maar rekening mee moet houden dat wanneer product stuk gaat garantie niet meer van toepassing is.
Dus in dit geval dachten senioren een voordelig telefoontje te kopen om bereikbaar te zijn maar toen dit seniorentelefoontje stuk ging kregen zij alleen het aankoopbedrag terug (prima) maar konden geen ander aanschaffen financieel niet mogelijk.
Wat zegt dan nog garantie. Hetzelfde telefoontje is wel verkrijgbaar maar tegen een veel hogere prijs wat helaas niet haalbaar was voor deze bejaarde(n).
Hopelijk ben ik nu wat duidelijker. -
Jan 30, 2015 om 18:42gratis reparatie of nietIk heb eveneens slechte ervaring met Group Deal.
-
Jan 17, 2015 om 14:28serviceRon,
Bij mij zit geen schroefje los maar ben het kwijt.
Welke Service is aangeboden door de Bijenkorf????????????????
Raadpleeg a.u.b. de volledige correspondentie alvorens U een reactie geeft maar geen enkele oplossing bied. Discussie gesloten. Dank U. -
Jan 17, 2015 om 13:44serviceVoor de degene die willen weten of de tas wel of niet bij de Bijenkorf is gekocht heb ik maar 1 goede raad voor jullie een vraag voor mij een weet. !!!!!!!!!!!
Garantie is niet van toepassing vraag om oplossing met e.v.t. kosten.
Aankoopbon is er niet voor de zoveelste keer heeft niets te maken mijn vraag was
om hulp te verlenen.
Taxi met schroefje is alleen weggelegd voor denkers en niet voor doeners met enig begrip.Telefoontjes zijn niet door mij gepleegd maar door Bijenkorf.
Ik heb alleen verzocht of er een mogelijkheid was een schroefje toe te sturen voor een Michael Kors handtas (hengsel) en dat de Bijenkorf dat eerder heeft meegemaakt.
Wat is hier nu raar aan of verkeerd!!!!!!!!!!!!
Vraag alleen om positieve reacties of oplossing maar laat a.u.b. overige reacties
en vragen achterwege mijn vraag is daar niet voor bedoeld zonde van Uw tijd. -
Jan 17, 2015 om 12:39serviceVoor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal???? Extra kosten en nog geen reparatie.
Schroefje kan toch ook tegen vergoeding worden opgestuurd maar Bijenkorf maakt alleen maar problemen. Ik zoek wel verder maar wil alleen aangeven hoe Bijenkorf haar klanten van service bediend.
Winkel heb ik benaderd omdat dit probleem eerder door Bijenkorf was opgelost zie vorige correspondentie, ook als was deze persoon niet te spreken over onkostenvergoeding maar daar heb ik niet over gesproken. Service en hulp daarvoor moet je dus niet bij de Bijenkorf aankloppen helaas. -
Jan 17, 2015 om 12:22serviceTeam webcare:
Zoals reeds vermeld ben ik reeds 2 x gebeld dus tel. nr, adres etc is bij jullie bekend of wordt er weer langs elkaar heen gewerkt!!!!
Zit niet meer op excuses te wachten maar op een oplossing welke jullie hadden kunnen geven.
Antwoord op : Bezoek dan een filiaal, op Uw kosten???? of zwemt U misschien in de euro's.Baten en lasten ooit van gehoord????