Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Rudyblok
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 26, 2023 om 17:12Contact activion blizzardBedankt voor de reacties.
Het is idd een oud spel maar neemt voor mij miet weg dat ik het weer wil spelen, vind ze soms leuker dan de nieuwe games.
Kwam ze weer tegen en wou ze direct weer spelen maar helaas.
Hoopte contact met activision op te nemen hoe ik dit eventueel kon oplossen of wat de mogelijkheden waren, eventueel omzetten naar online licentie via steam of iets.
Flash hacken wil ik niet aan beginnen. Flash was gestopt wegens kwetsbaarheden en neemt risico's met zich mee.
Helaas is het spel daardoor ook al niet te installeren zonder flash.
Hyper-v heb ik aan staan op de desktop en virtueel maar helaas zonder goed resultaat.
Flash wordt automatisch verwijderd nadat het contact met internet krijgt helaas. -
Feb 2, 2021 om 21:08Moederbord problemenExcuus het is even druk geweest aan deze kant.
Ik heb het batterijtje geprobeerd maar geen oplossing.
Ik heb alle bios instellingen gereset en allemaal opnieuw nagelopen maar ook geen oplossing.
Als ik het geheugen eruit haal en de stroom erop zet hoor ik de biepjes dat er geen geheugen in zit.
Als ik er geheugen instop dan stoppen de biepjes en start windows gewoon op een normale manier op.
De energiebeheer instellingen kan ik niet aanpassen daar er geen HDD aangesloten zit omdat ik dit niet aandurf door het bord.
De CPU koeler is al vernieuwd en heb meerdere voedingen geprobeerd.
Helaas heeft alles niet geholpen om het probleem op te lossen.
Ik zal proberen een filmpje te maken en deze te uploaden zodat er een beter beeld van is.
Op dit moment gebruik ik hem niet meer in de angst dat hij verder kapot gaat.
Elke keer de stekker eruit trekken om hem uit te schakelen zie ik niet helemaal zitten ivm schade wat het kan aanrichten.
Windows sluit zichzelf af zonder problemen en krijg eerst zwart beeld wat normaal is.
Daarna hoort de desktop zichzelf uit te zetten en dit weigert hij om te doen en blijft doodleuk aanstaan wat vermoedelijk geen standbymodus meer is -
Jan 31, 2021 om 11:10Moederbord problemenDaar heb ik ook al naar gekeken maar die staat uitschakeld dus dat is ook het probleem niet.
Het probleem zit vermoedelijk ergens in de bios of het moederbord zelf.
Er zit op dit moment geen HD/geheugen/kaarten aangesloten om meerdere problemen eventueel uit te sluiten. -
Jan 31, 2021 om 11:04Moederbord problemenIk heb de nieuwste bios firmware erop staan en deze ook opnieuw geprobeerd te installeren.
Op dit moment is het moederbord uit de kast op een antistatisch matje.
Als ik hem aansluit op de voeding zonder iets erin begint de CPU gelijk te draaien en krijg ik hem niet uit.
Ook zoals aangegeven het aan/uit knopje op de moederbord krijgt hem niet uit, maar reageert wel kan de desktop ermee normaal opstarten maar killt de power niet -
Jan 31, 2021 om 10:47Moederbord problemenOp het moment dat ik de voeding uitzet met de knop wordt de stroom uitgeschakeld en schakelt de moederbord uit.
Zodra ik de schakelaar omzet start de moederbord gelijk op dat de CPU begint te draaien en de lampjes aangaan inclusief de fans.
Ik hoef zelf niks te doen om er spanning op te krijgen aangezien deze er direct op komt als er stroom op de voeding wordt gezet. -
Nov 20, 2019 om 18:27Incasso ondanks intrekkingIdeal is de nieuwe acceptemail (oude acceptgiro).
Zelf wijzigen kan niet doordat ze dit hebben geblokkeerd in mijn ziggo alleen customer service kan dit doen maar duiken weg onder het verhaal incasso is verplicht en gaan door ondanks intrekking.
Op radar vond ik deze informatie: Ik beweer ook niet dat je niet via ideal kunt betalen, maar aut. incasso omzetten in betaling met ideal via 'mijn ziggo' gaat niet. Dat moet je of telefonisch of via webcare regelen. -
Nov 20, 2019 om 18:01Incasso ondanks intrekkingBedankt voor uw reactie.
Dit staat in de AV:
Tenzij tussen de Klant en ziggo anders is overeengekomen, vindt betaling van alle verschuldigde vergoedingen plaats door automatische incasso van de door de Klant opgegeven bankrekening, waarvoor de Klant ziggo mondeling, via Mijn Ziggo of schriftelijk heeft gemachtigd
Helaas na meerdere terugboekingen en weigeringen blijven de incassos doorgaan.
Abn controleert niet of er een machtiging is en neemt ook geen contact op na meerdere stornaties.
Probleem is als hij wordt gestorneerd er extra kosten bijkomen omdat de incasso is mislukt en hun dit geld kost wat ze weer op ons verhalen -
Oct 18, 2019 om 16:39Factuur van een jaar geledenBedankt voor de reacties
Klopt maar de leverancier heeft zelf de factuur laten vervallen toen der tijd en wil hem nu verhalen zonder enige factuur op te maken als te corrigeren.