Antwoorden gegeven door: Trude
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2023 om 12:34PensioenvoldoenDit is inderdaad een mooi initiatief en de heer Krol gaf in de uitzending van Vandaag Inside de indruk dat zij, de Stichting, dit voor niets deden.
Helaas zou ik zeggen, zie Algemene Voorwaarde Deelnemersovereenkomst punt 4 e. Hier staat:
e. Deelnemer stemt er mee in dat ten gunste van Stichting PensioenVoldoen.NL op de Uitkering een Succesfee in mindering wordt gebracht van 4,5% van de (bruto) Schadebetaling, als vergoeding voor de verleende diensten.
Ik weet niet hoe hoog uw claim zal zijn toch even goed nadenken/uitrekenen voordat u hieraan begint en de algemene voorwaarden doorlezen. -
Oct 26, 2022 om 17:20Geld teruggestort van een pinbetaling
Dit gebeurt meestal bij een storing bij het pinapparaat, het bedrag wordt dan wel afgeschreven maar wordt niet bijgeschreven bij de begunstigde.
Het bedrag wordt dan meestal geplaatst op een soort "tussenrekening" bij de bank en als de begunstigde niet reclameert na een bepaalde tijd weer teruggeboekt naar u. Vandaar de terugboeking na 12 dagen. Het bedrijf heeft inmiddels geconstateerd dat het bedrag niet is bijgeschreven en zijn bank hierover benaderd omdat zij geen gegevens van u hebben.
Op 27.9 wordt het bedrag weer van uw rekening afgeschreven door de ABN AMRObank, niet /nooit door het bedrijf, dit kunnen en mogen zij niet, de bank kan en mag dit wel nadat zij nagegaan zijn e.e.a. juist is.
Iedere bank dus ook ABN AMRO kan aan de hand van bepaalde transactiecodes te allen tijde nagaan wat er gebeurd is en scheept u nu af en legt de schuld bij u neer.
ABN AMRO had ook zo fatsoenlijk kunnen zijn om even contact met u op te nemen voordat zij klakkeloos uw rekening debiteerde.
ABN AMRO heeft er ook een handje van om klanten te laten bellen met Currence maar dit bedrijf is er niet voor om deze vragen op te lossen.
Mocht dit nog eens voorkomen dan kunt u beter even wachten tot u ziet of er iets op uw rekening gebeurd of niets doen. Het geld is dus nooit weg. In dit geval zou ik even contact opnemen met het bedrijf met het verzoek om het bedrag 1x terug te boeken + een klacht indienen bij de ABN AMRO over de gang van zaken.
Succes gewenst van een oud bankmedewerker.
-
Jan 15, 2021 om 14:15Automatisch incasso stopzetten fit for freeBeste Guido,
Probeer nog even of je toch nog tot een oplossing kunt komen maar lukt dit niet dan kun je het bedrag storneren en
als storneren niet lukt en ze blijven het bedrag incasseren dan kan je bank de incasso voor je blokkeren.
Neem hiervoor even kontakt op met je bank.
Met vriendelijke groet -
Sep 20, 2017 om 13:17Kan ik olie weggieten in gootsteen?Nooit olie of vet door de gootsteen spoelen!! Hiervan raakt de riolering verstopt en de kosten voor het ontstoppen daarvan zijn niet mis.
Afleveren bij de milieustraat in uw Gemeente of bij een supermarkt in de daarvoor bestemde container. -
Sep 13, 2017 om 11:59Epson catridge bij vullenZelf bijvullen zou ik niet aan beginnen, ga hiervoor naar de speciale inktwinkels. Je kunt ook de cartridges bestellen bij uwcartridgewinkel.nl, even epson xp-445 ingeven en dan het huismerk bestellen, is goed en een stuk goedkoper dan het origineel. Het kan zijn dat de printer een goedkeuring vraagt maar gewoon doorgaan. U kunt ook op internet de gebruiksaanwijzing downloaden van uw printer als u deze niet meer hebt, hier staat uitgebreid in beschreven hoe u de cartridges kunt vervangen. Veel succes.
-
Mar 17, 2017 om 12:26Vakantie Turkije annuleren of niet ?Zie: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/reizen/boeken-wijzigen-annuleren/reis-annuleren
hier staat wat je rechten zijn als je een reis boekt, wijzigt of annuleert. -
Oct 9, 2015 om 15:04tenaamstelling ticket wijzigenLijkt me dat Tui er een slaatje uit slaat, in de algemene voorwaarden staat n.l.:
11.13 Wijzigingskosten
De kosten van wijzigingen in Uw cruise boeking bedragen
minimaal € 50 per boeking (cruises) en € 25 per boeking
(hotels en vluchten), vermeerderd met eventuele
communicatiekosten. Deze kosten komen boven op
de door U verschuldigde reissom.
Bij Neckermann staat o,a,. dit:
Indien u een reis heeft geboekt met vertrek buiten 6 weken is het mogelijk uw reis kosteloos te wijzigen binnen 5 werkdagen via het Customer Contact Center.
Ik heb zelf twee jaar geleden ca € 20,00 betaald om een ticket te wijzigen.
Het betreft hier alleen maar een administratieve handeling/wijziging .
Tip: misschien even een aantal andere reisorganisaties benaderen wat zij berekenen voor het wijzigen van een ticket? -
Aug 19, 2015 om 13:23Word documenten in Windows 10Bedankt Edrick3, het is gelukt!!!!!
-
Aug 19, 2015 om 12:58Word documenten in Windows 10ik ben de enige gebruiker
-
Aug 19, 2015 om 12:52Word documenten in Windows 10Ik wil het document opslaan in de map documenten zoals ik altijd doe, ik heb geen beveiligde mappen dus zou opslaan geen probleem moeten zijn.
Ik kan een nieuwe map aanmaken maar daarmee is het probleem niet opgelost, alle bestaande documenten kan ik dan niet wijzigen of ik moet ze opslaan in de nieuwe map, lijkt mij niet de bedoeling.