Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: Yvons
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 4, 2017 om 13:21Ziggo biedt snel internet over een dikke kabelHoi ik heb al jaren Ziggo klant. Ze blijven beloven en reclame maken
In het begin was het Chello overgenomen door diversen bedrijven tot nu alles via Ziggo.
Bij mij wordt nu ook gezegt oude kabels buiten. Door zwaar verkeer krijg ik steeds storing.
Sinds Ziggo gaat mijn internet steeds slechter of trager. Telefoon problemen of tv mediabox niet goed.
Ziggo stuurt steeds nieuwe kabel of nieuw modem, mediabox alles is al een paar keer vernieuwd, dan gaat het weer even goed tot ze weer een onderhoud maken.
Dat onderhoud gebeurd meestal snacht’s en de dag erop is het weer terug bij af en slecht internet, tv of slecht Telefoon.
waarop de hele procedure met uren bellen en vernieuwen weer start, want wat ze snacht met onderhoud doen weet ik niet.
Monteur willen ze best sturen maar met dreigemend dat je zelf moet betalen als het niet aan hun apparatuur ligt.
aangezien ik op een markt woon dus lastig te bereiken heb ik al een keer gehad dat de monteur ZEGT dat hij heeft aangebeld aan mijn deur en ook opgebeld en weer weg is gegaan omdat ik niet heb gereageerd. Affijn 35 euro was in rekening gebracht door Ziggo.
In mijn brievenbus lag geen Ziggo kaartje, op mobiel geen bericht.......
Na weer uren bellen met Ziggo zijn die kosten niet in rekening gebracht, maar maakt het extra moeilijk in mijn beslissing voor een monteur bestellen. Het wordt dan of zelf betalen of de monteur kan mijn deur niet vinden, dat alles maakt voor mij dubbel onzeker.
Ik heb zware bedenkingen bij Ziggo en heb het hele pakket nu eenmaal, maar als ik mag kiezen dan zeker GEEN Ziggo meer. -
Jan 7, 2014 om 11:40ongewenste post[quote=mof schreef op dinsdag 7 jan 2014, 11:36]ik stuur het altijd (ongeopend danwel met plakband dichtgeplakt) retour afzender met de vermelding "bewoner woont niet op dit adres"
Ook als er op staat: "aan de bewoners van dit adres" of zoiets. Dan is het 99 van de 100 keer reclame.
ik frankeer niet: Post NL heeft er werk aan, het uitgevende bedrijf ziet de post terug komen en weet dat er geen interesse. dus hoe meer mensen er last van hebben hoe meer kans dat het stopt.
En vaak helpt het wel. Niet altijd helaas. Maar als IEDEREEN dit zou doen zou het
Post NL veel geld kosten en uiteindelijk de spam stoppen.
Top, helemaal met Mof eens ! -
Jan 6, 2014 om 18:29ongewenste post[quote=costnix schreef op zondag 5 jan 2014, 22:26]Bij stug volhouden van een bedrijf, stuur ik de brief retour, verzwaard met een baksteen.
Bedelbrieven is lastiger. Bedel-Bedrijf bellen dat ze je uit de administratie moeten halen. En/of de postfilter werkt ook perfect. -
Jan 6, 2014 om 18:26ongewenste post[quote=costnix schreef op zondag 5 jan 2014, 22:26]Bij stug volhouden van een bedrijf, stuur ik de brief retour, verzwaard met een baksteen.
Goed idee een baksteen erbij.
Al vraag ik mij af of de post retour brieven wel netjes terug sturen naar de bedrijven.
Ik denk het namelijk niet, veel te veel werk en geldkwestie.
Een Sticker neen/ neen helpt ook tegen reclame enz.