Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: amb_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 10, 2014 om 11:02Schending privacy door VodafoneZojuist heb ik idd de bevestiging gekregen dat Vodafone de tape niet heeft. Hoezo onzorgvuldig omgaan met persoonlijke gegevens?! Ik wil echt zo snel mogelijk van dit bedrijf af zijn. Kan ik echt niets doen?
-
Dec 6, 2014 om 21:12Schending privacy door VodafoneBedankt voor jullie reacties!
Van fraude is geen sprake, maar fijn dat u meedenkt.
Ik snap de reactie, dat sommige van jullie vinden dat ik wellicht panisch ben. Helaas weet ik uit persoonlijke ervaringen, maar ook vanuit mijn vorige baan wat de gevolgen kunnen zijn. Ja, de kans is klein dat er iets gebeurt, maar met al deze gegevens kan het wel, zelfs met minder gegevens kan dat. Vandaar mijn frustraties. Wie niet zorgvuldig met zijn gegevens online omgaat, is kwetsbaarder. En dan zou het idd mogelijk zijn om binnen " 1 minuut" info over desbetreffende persoon te vinden. Echter ben ik hier ook extreem zorgvuldig in en heeft een vriendin die daar trainingen in gehad heeft, mij jaren geleden al geholpen en geadviseerd hoe ik dit het beste afscherm, dat ik niet gevonden kan worden in zoekmachines ed.
Wat betreft contracten per post; dit gebeurt, ik kan een printscreen laten zien. De mail is als het ware een bevestiging.
Een tikfout is snel gemaakt, absoluut waar, maar als de marketeer tot 3keer toe opnieuw de band moet instellen voor de verkoop en elke keer mijn adres goed was, dan vind ik dit persoonlijk een erg kwalijke zaak. En is dit in mijn optiek erg onzorgvuldig omgaan met mijn gegevens. Het is ook niet zo dat het om een huisnummer ging. Maar echt adres + postcode, alleen mijn naam en plaatsnaam waren goed. Persoonlijk denk ik dat Vodafone die tape niet heeft, omdat de marketeer er echt mee stuntelde. Snappen jullie nu misschien waarom ik mij zorgen maak en helemaal van hun afwil? -
Feb 5, 2014 om 14:20LightintheboxIk weet nu niet of ik nog woester moet worden of moet lachen. Ja,ook ik ben woest op dit bedrijf. Ja, de communicatie is walgelijk. Maar hoe redelijk respectloos hier met elkaar wordt omgegaan.
.. Ik ben benieuwd of iemand tips/ideeën heeft. Ruim 3 weken geleden heb ik een schilderij besteld. De levering was vlot. Maar toen ik het uitpakte... Jeeeez wat een gedrocht!! Hij lijkt er op de verste verte niet op! Kleurgebruik, penseelgebruik, positionering. Ik mailde dus direct om het te retourneren. Als reactie kreeg ik een algemene mail.Dit ging een paar keer zo. Vandaag had ik eindelijk een reactie! Het artikel kan niet geretourneerd worden, omdat dit niet valt binnen de 7 dagen die hun vermeldt hebben...Mijn klomp breekt...Tips?