Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: bino
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 13, 2006 om 13:56Honig Oranje ShirtVandaag eens gebeld om mijn geld terug te vragen, zoals ze dat donderdag beloofd hadden. Ze vertikken het echter om geld terug te geven, want de shirts zijn onderweg. (sinds donderdag al...) Volgens de medewerkster moest ik het pakket retour afzender sturen als het binnen kwam en dan konden ze het daarna weer terug storten. Ik zei weinig vertrouwen in Honig te hebben en ze beschuldigde de leveringsbedrijven van fouten. Op mijn commentaar over hun uiterst belabberde klachtenafhandeling en valse beloftes had ze dan weer minder terug te zeggen. Het is nu het plan van Honig om voor de 2e wedstrijd de shirts bij iedereen binnen te hebben en anders kan ik (jaja, alweer) proberen mn geld terug te vragen. (uiteraard exclusief het geld van de 6 Honigproducten die we voor 2 shirts moesten kopen) Wat een amateuristisch bedrijf!!!
-
Jun 11, 2006 om 13:26Honig Oranje ShirtDan ging het bij u toch een stuk netter. Mijn mail was gewoonweg genegeerd en bij mijn telefoontje van 10 mei moest ik opnieuw alle gegevens doorgeven. Helaas speelt Nederland vanmiddag en heb ik niks ontvangen, ondanks dat mij 2x gegarandeerd is dat de shirts er op tijd zouden zijn. Morgen eis ik dus mijn geld terug en wil ik de shirts gratis krijgen.
-
Jun 10, 2006 om 12:26Honig Oranje Shirthelaas heb ik ook voor de shirts bij moeten betalen... Ik wil gewoon hebben waar ik in april voor betaald heb. En mocht t vandaag niet meer komen, dan mogen ze mij mn geld teruggeven en de shirts alsnog gratis opsturen, want dit pik ik niet!
-
Jun 9, 2006 om 19:46Honig Oranje Shirt
@ brynnar
Vandaag nog steeds niks binnen gehad. Ik hoop echt dat ze dan morgen binnen komen, maar durf t eerlijk gezegd niet meer te verwachten :(. Honig heeft echt voor mij afgedaan...
-
Jun 8, 2006 om 12:49Honig Oranje ShirtBedankt voor de reacties. Ik weet iig dat ik niet de enige ben met problemen met Honig. (het feit dat er 25 wachtenden voor mij zaten toen ik belden zegt ook wel wat) Veel meer mensen hebben nog geen shirt ontvangen of merken dat Honig dubbel heeft afgeschreven. Dit is ook de laatste keer geweest dat ik ooit iets bij hun heb besteld...
-
Apr 4, 2006 om 15:22wanadoo prijsverhogingZouden we ook van Wanadoo kunnen vragen gewoon ons abonnement te behouden tegen de oude prijs?