bi
door bino Jun 8, 2006 om 10:24
Voeding & gezondheid

Honig Oranje Shirt

In maart werd ik meteen enthousiast door de oranje shirt actie van Honig. 3 Dagen nadat de actie startte (half maart) stuurden wij alle punten in die nodig waren voor 2 shirts en 12 april werd alles afgeschreven van de rekening. Dat kon kloppen, want de levertijd zou 4 weken bedragen. 27 april besloot ik eens te bellen met Honig of ik de shirts al voor Koninginnedag kon verwachten. Helaas, het zou 3 mei worden... (wel wat langer dan 4 weken, maar volgens de medewerkster waren er wat problemen geweest) 10 mei was er echter nog steeds niks binnen en besloot ik maar weer eens te bellen. Groot was mijn verbazing toen ik hoorde dat het ene shirt 15 april en het andere shirt 22 april al geleverd had moeten zijn. Over de datum 3 mei was niks bekend. Er werd besloten een nieuwe bestelling te doen en er werd mij gegarandeerd dat alles toch wel voor het WK binnen zou zijn. Zojuist heb ik nog maar eens gebeld, waar alles blijft, want er zijn alweer 4 weken om. Er werd mij verzekerd dat ze er echt voor zaterdag zouden zijn en dat ik anders maar moest proberen mn geld terug te krijgen. Nou heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het vandaag of morgen geleverd zal worden, ik wacht immers al meer dan 12 weken. Nu is mijn vraag: heb ik er recht op om mijn geld terug te krijgen en kan ik meer krijgen dan alleen mn geld terug als ze niet op tijd leveren, want als ik dit van tevoren had geweten had ik ergens anders wel een oranjeshirt met mijn naam erop besteld. Alvast bedankt!

1564 14 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Jun 8, 2006 om 10:34
473 Antwoorden / 1 Vragen

hmm ik hoop voor je dat je hem nog optijd krijgt.. ik heb hem zelf reeds weken geleden ontvangen, moet zeggen ziet er niet verkeerd uit hoor .. maar ja daar heb jij weinig aan..

succes nog

laaglander
door laaglander - Jun 8, 2006 om 10:42
473 Antwoorden / 1 Vragen

ps-je: bij mij werd het geld pas afgeschreven toen ik het tshirt had ontvangen

bi
door bino - Jun 8, 2006 om 12:49
6 Antwoorden / 3 Vragen

Bedankt voor de reacties. Ik weet iig dat ik niet de enige ben met problemen met Honig. (het feit dat er 25 wachtenden voor mij zaten toen ik belden zegt ook wel wat) Veel meer mensen hebben nog geen shirt ontvangen of merken dat Honig dubbel heeft afgeschreven. Dit is ook de laatste keer geweest dat ik ooit iets bij hun heb besteld...

hutch
door hutch - Jun 8, 2006 om 12:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Bino,

om maar een beetje sarcastisch te beginnen: heeft Honig ook een jaar genoemd van aflevering en/of een jaar van de WK.....????

Dit is geen beste reclame voor Honig. Wat je belooft moet je ook na komen.

Indien u niet alleen punten maar ook een bepaald bedrag heeft betaald, spreekt men van een consumentenkoop ingevolge het Burgerlijk Wetboek (boek 7).

Dientengevolge heeft u zonder meer recht op geldteruggave. Maar daar bent u niet mee gediend. Daarom zou ik in ieder geval al 1 of 2 shirts met de namen er op, ergens anders bestellen. Het beste daar waar u er op kunt wachten: boter bij de vis, laten we maar zeggen.

Succes, gr. Hutch

brynnar
door brynnar - Jun 9, 2006 om 08:51
1782 Antwoorden / 27 Vragen

@ Bino,
Even uit nieuwsgierigheid, hedenavond begint het WK Voetbal en zondag as. speelt het NL elftal de eerste wedstrijd. In feite zou je de shirts dus uiterlijk vandaag moeten ontvangen, wellicht morgen (in ieder geval voor dat NL speelt). Houd ons even op de hoogte mocht er wel of niet wat binnenkomen.
Mvgr - B

bi
door bino - Jun 9, 2006 om 19:46
6 Antwoorden / 3 Vragen

@ brynnar

Vandaag nog steeds niks binnen gehad. Ik hoop echt dat ze dan morgen binnen komen, maar durf t eerlijk gezegd niet meer te verwachten :(. Honig heeft echt voor mij afgedaan...

la
door ladylaaf - Jun 9, 2006 om 20:31
57 Antwoorden / 5 Vragen

hoi bino

weet niet of je er ook nog een bijbetaling moest doen en verzendkosten

maar............... bij een bekende supermarkt LIDL zijn deze week

wk shirts en broeken voor 5,99 euro

staat wel niet je naam op  ,maar is het niet goedkoper  en als je

morgen toch in feeststemming wilt zijn  is dit een alternatief

marloes

bi
door bino - Jun 10, 2006 om 12:26
6 Antwoorden / 3 Vragen

helaas heb ik ook voor de shirts bij moeten betalen... Ik wil gewoon hebben waar ik in april voor betaald heb. En mocht t vandaag niet meer komen, dan mogen ze mij mn geld teruggeven en de shirts alsnog gratis opsturen, want dit pik ik niet!

soepkiep
door soepkiep - Jun 10, 2006 om 13:02
529 Antwoorden / 75 Vragen

nou het oranje shirt zal best nog wel komen wij hebben er ook lang op gewacht  heb een mail gestuurd na hun ze vroegen mij welke naam en nummer er op moest staan en mijn woon plaats en toen kwam het shirt gauw genoeg een paar dagen geleden kreeg ik zelfs nog telefoon van honing als dat ik hun een mail had gestuurd en of ik het shirt al binnen had gekregen en sorry voor het lang wachten omdat er zo veel vraag na was

bi
door bino - Jun 11, 2006 om 13:26
6 Antwoorden / 3 Vragen

Dan ging het bij u toch een stuk netter. Mijn mail was gewoonweg genegeerd en bij mijn telefoontje van 10 mei moest ik opnieuw alle gegevens doorgeven. Helaas speelt Nederland vanmiddag en heb ik niks ontvangen, ondanks dat mij 2x gegarandeerd is dat de shirts er op tijd zouden zijn. Morgen eis ik dus mijn geld terug en wil ik de shirts gratis krijgen.

soepkiep
door soepkiep - Jun 11, 2006 om 15:29
529 Antwoorden / 75 Vragen

mijn zoon heeft het shirt nu aan hopelijk u ook gauw.

bi
door bino - Jun 13, 2006 om 13:56
6 Antwoorden / 3 Vragen

Vandaag eens gebeld om mijn geld terug te vragen, zoals ze dat donderdag beloofd hadden. Ze vertikken het echter om geld terug te geven, want de shirts zijn onderweg. (sinds donderdag al...) Volgens de medewerkster moest ik het pakket retour afzender sturen als het binnen kwam en dan konden ze het daarna weer terug storten. Ik zei weinig vertrouwen in Honig te hebben en ze beschuldigde de leveringsbedrijven van fouten. Op mijn commentaar over hun uiterst belabberde klachtenafhandeling en valse beloftes had ze dan weer minder terug te zeggen. Het is nu het plan van Honig om voor de 2e wedstrijd de shirts bij iedereen binnen te hebben en anders kan ik (jaja, alweer) proberen mn geld terug te vragen. (uiteraard exclusief het geld van de 6 Honigproducten die we voor 2 shirts moesten kopen) Wat een amateuristisch bedrijf!!!

anita1971
door anita1971 - Jun 13, 2006 om 14:38
102 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb net het derde bestelde shirtje binnen. Zonder problemen zijn ze bij mij bezorgd!

idzerda
door idzerda - Jun 13, 2006 om 16:23
7 Antwoorden / 2 Vragen

het duurt gemiddeld al 4 weken bij hun. En bij mij werd ook het geld pas afgeschreven vlak voordat ik het shirt kreeg.