R81
door R81 Jan 6, 2018 om 18:31
Voeding & gezondheid

Motion Free

Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?"

114684 29 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2018 om 18:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kraakbeen wat hersteld door aan de buitenkant een crème te smeren? Onzin.

Gezwollen benen? Neem steunkousen.

Wondermiddelen bestaan niet, ga naar uw huisarts.

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2018 om 18:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen

Tja, als ik ergens last van heb ga ik toch echt naar een dokter en maak geen gebruik van (te dure) nepmiddelen.
Sterkte.

jo
door jorisw Jan 30, 2018 om 13:04
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Nee joh, wat ben jij ouderwets. Zo'n dokter is toch alleen maar een zakkenvuller die van niks weet.De reguliere gezondheidszorg is vreselijk slecht. Kwakzalvers zijn veel beter....

ju
door juliomariner - Jan 6, 2018 om 20:21
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Ken het niet maar heb zelden zoveel nietszeggende en onbewezen onzin op 1 website zien. (Natuurlijk kwaliteitsingredienten. Nee voor ons product gebruiken er natuurlijke ingredienten van beroerde kwaliteit)
Eigenlijk zou er een klacht bij de rcc tegen dit product moeten worden ingediend

ne
door neodutchio - Jan 6, 2018 om 20:27
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Een paracetamolletje werkt ook tegen pijn. Beter zou zijn om door een arts de oorzaak te bekijken. Neem de oorzaak weg en je hebt geen onbekende middeltjes nodig.

aurora1
door aurora1 - Jan 6, 2018 om 22:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ben ik niet bekend mee en wil het ook niet zijn.
Voor  medische klachten moet u bij uw huisarts zijn en niet op forums.
Uw huisarts kan u waarschijnlijk ook aan oefeningen en tips helpen voor uw euvel want met simpele oefeningen kunt u erg ver komen. Bovendien zijn die gratis.
Een dergelijk duur middel is voor u geld in een zwart gat gooien en wel in de hebberige portemonnee van de bedenkers die zich verrijken aan de ellende van anderen en slim adverteren.
Naast mijn advies om naar de huisarts te gaan zou ik ook willen adviseren om niet meer naar dergelijke reklame te kijken, die te lezen als die voor u verleidelijk zijn.

gerbera
door gerbera - Jan 7, 2018 om 11:44
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Niet mee bekend maar er zijn nog veel meer "wondermiddelen" die ook nog goedkoper zijn. Maar het enige echte "wondermiddel" is een bezoek aan de huisarts.

R81
door R81 - Jan 7, 2018 om 12:44
25 Antwoorden / 4 Vragen

lIedereen bedankt voor de antwoorden en goede raad maar dat weet ik zelf al jaren en dat was ook niet de vraag, Ik vroeg of iemand bekend was met genoemd wondermiddel en verder niets.

tijger1
door tijger1 Jan 7, 2018 om 13:06
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, en wondermiddelen bestaan niet zoals gezegd.

gerbera
door gerbera Jan 7, 2018 om 22:19
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Ik vroeg of iemand bekend was met genoemd wondermiddel en verder niets.
Daar heeft u dan toch antwoordt op gekregen, hier dus niemand en weet u waarom, men geloofd niet in wondermiddelen.
En dit wondermiddel zou zelfs in staat zijn het kraakbeen te herstellen. Geloofd u in sprookjes?

aurora1
door aurora1 Jan 7, 2018 om 23:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier is niemand die dergelijke dure rommel koopt en denkt dat het werkt. Daarom is niemand ermee bekend.
Dat moet u toch van de antwoorden hebben kunnen begrijpen? Als u het allemaal al jaren weet, waarom stelt u dan die vraag? Wilde u dan naar de bekende weg vragen?

costnix
door costnix - Jan 7, 2018 om 23:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou zeggen, koop een tubetje en laat het ons weten of het werkt.

ch
door chantaleke - Jan 12, 2018 om 11:02
1 Antwoorden / Vragen

Beste Lex

Ik heb het risico genomen met deze tube te bestellen. Ben bijna 50 jaar en heb sinds mijn 40 al last van artrose. Ondertussen heb ik al 7 jaar 2 nieuwe kunstheupen. Werk in de horeca en dus zwaar belastend voor mijn spieren en gewrichten. Loop regelmatig naar de huisarts voor rugpijn en knie pijn. Krijg ook steeds de oplossing ga naar de physio. Ook een tijd gedaan helpt niet alleen veel geld kwijt en zorgverzekering is ni thuis voor zoveel behandelingen. Reeds vele verschillende pijnstillers en kruiden geprobeerd. Vorig jaar weer een operatie aan mijn meniscus gehad wegens scheur erin en slijtage. Ben nu 2 maanden verder en nodige physio en helpt weer niet. Na het werk dikke benen en lage rug pijn. Nu ben ik sinds gisteren begonnen met motion free. Is ook niet goedkoop maar ben toch al zoveel geld kwijt dat ik het toch probeer. Voor 3 tubes betaal je nu in promotie 108 euro te betalen in 3 termijnen. Ben je niet tevreden na 30 dagen kan je de resterende 2 tubes terug sturen. ben dan 47 euro kwijt. Als ik een half uur physio doe ben ik 35 euro kwijt dus wat heb ik te verliezen. Ik heb het nu al 2 dagen gebruikt 3 keer per dag en ik moet zeggen dat mijn eerste ervaring niet slecht is. Zalf ruikt sterk naar eucalyptus en wordt koud en warm kan het vergelijken met tijger balsem. Hoe het verder gaat werken weet ik niet maar ik hou je op de hoogte. Ik verwacht ook geen wonderen maar een verlichting zou al een heel verbetering zijn.

R81
door R81 Jan 12, 2018 om 15:11
25 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je wel. Hier leer ik van

Sj
door Sjaak2917 Jan 26, 2018 om 07:18
1 Antwoorden / Vragen

Beste Chantaleke

Sj
door Sjaak2917 Jan 26, 2018 om 07:23
1 Antwoorden / Vragen

Beste Chantaleke, waar heeft U de Motion free besteld.Ik zie graag U reactie tegemoet.

ch
door chantaleke Jan 29, 2018 om 15:46
1 Antwoorden / Vragen

https://www.dorivit.nl/zoeken?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=motion+free&submit_search=
Dit is de firma waar de zalf vandaan komt. Zijn nu bijna een maand verder en heb netjes de zalf uit geprobeerd. 3 maal per dag smeren en laten intrekken. Ik moet jullie zeggen het geeft een goed gevoel na het insmeren wordt lekker warm en is niet vet. Het verlicht de pijn maar verwacht niet dat daarmee het probleem opgelost is. Je bewegings vrijheid is groter maar voor mijn knie was dit niet de oplossing. Mijn gewrichten rond de knie zijn versleten en heb toch maar besloten om er een spuit met verdoving in te laten zetten. Daar kon de zalf niks aan doen helaas. Nu ben ik met de rug ook bezig en ik moet je zeggen dat ik bij het kruitvat 3 dezelfde tubes heb gaan halen om te vergelijken : Voltaren gel, kruitvat spierbalsem en kruitvat warmte spray. Zijn tubes die hetzelfde doen als motion free maar pakken goedkoper. Heb nog 10 dagen om te vergelijken voor ik beslis over motion free. Hou jullie op de hoogte hoor

So
door Soesjie Feb 11, 2018 om 10:49
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben ook benieuwd,  wacht jou antwoord af voordat ik beslist om het te kopen.....ben nu ook met Voltaren Gel bezig en moet zeggen dat dit ook heel erg goed helpt, het verlicht de pijn enorm. Ik ga nog eens de producten van de Kruidvat kopen om te vergelijken

R81
door R81 - Jan 12, 2018 om 15:10
25 Antwoorden / 4 Vragen

Chantaleke, hartelijk  dank voor jouw verhaal. Hoop over een tijdje meer te horen

marita5
door marita5 Jan 12, 2018 om 15:13
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Lex Gensen , Nu ben ik sinds gisteren begonnen met motion free., Ik heb het nu al 2 dagen gebruikt 3 keer per dag  !!!!

jo
door joskevanpaal Jan 23, 2018 om 14:52
Antwoorden / Vragen

ik ben hee benieuwd hoe het nu gaat en of er verlichting is.... laat het even weten

gerbera
door gerbera Jan 23, 2018 om 16:21
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Nu ben ik sinds gisteren begonnen met motion free.
Ik heb het nu al 2 dagen gebruikt 3 keer per dag
Ach ja de tijd gaat snel maar 2 dagen in 1 dag proppen?? Lex, ff goed lezen!! wat dus @marita5 bedoeld.

tijger1
door tijger1 Jan 23, 2018 om 16:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vandaar dat het zo vlug “helpt”.

gerbera
door gerbera Jan 23, 2018 om 21:53
7346 Antwoorden / 14 Vragen

En binnenkort lezen we van Chantaleke dat het werkt. Zij een extra bonus voor weer iemand die ze heeft "binnengehaald"

ch
door chantaleke Jan 30, 2018 om 12:44
1 Antwoorden / Vragen

Heb de zalf via deze site besteld http://nl.motionfree.pro/azxaeuqhho/t7NiTg2IqoDlNYt/?utm_campaign=healthnfitness&utm_medium=call_to_action&esub=-7EA5QCQIfEdY4TwED5T8DUDEDOzEzl25tAQNyCwACEQkKEQEiB25sMQAA&utm_source=website#init.
Zalf in promotie aan 49 euro. Kreeg de dag erop telefoon met de aanbieding als ik 2 tubes bestelde kreeg ik de derde gratis erbij. Allemaal prima heb ik ook gedaan. Alleen 1 addertje onder het gras je betaalt dan wel de 2 tubes aan de volle 59 euro. heb hiervoor wel een mail gestuurd naar hun klantenservice dat ik daar niet met akkoord ga. Mijn faktuur zou eigelijk 108 euro moeten zijn ipv 118. Er is tevens ook de mogelijkheid om dit bedrag in 3 termijnen te betalen van 30, 60, 90 dagen na faktuurdatum. Nu even wachten wat hun reactie op mijn mail is. Laat het jullie weten

ch
door chantaleke Feb 1, 2018 om 12:03
1 Antwoorden / Vragen

Zo netjes reactie gekregen van de firma Dorivit.nl. Blijkbaar had ik niet gezien dat er nog BTW bij moest. Deze site http://nl.motionfree.pro  is misleidend want als je kijkt kost de tube normaal 98 euro. Ga je naar de site van Dorivit zelf kost hij standaard 59 euro. Dit heb ik hun ook gemeld en uitleg over gevraagd. Wordt weer even wachten op reactie

ch
door chantaleke Feb 1, 2018 om 12:09
1 Antwoorden / Vragen

En even voor Gerbera ik ben geen nep promotor voor het spul en krijg ook geen bonus om mensen binnen te halen.
Ik werk dagelijks in een restaurant en moet er hard voor werken dus zal zeker mijn geld niet over de balk gooien.
Ik heb alleen netjes geantwoord op Lex zijn vraag en mijn ervaring delen zodat mensen niet bedrogen worden door nep produkten

Sj
door Sjaak2917 - Jan 26, 2018 om 07:14
1 Antwoorden / Vragen

@Chantaleke waar heeft U het product besteld? Hoor graag U reactie tegemoet.

gerbera
door gerbera Jan 26, 2018 om 15:01
7346 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft ook € 59,- over voor dit spul? lees eerst even de reacties en daarna tik dan de naam in op Google als u geld over de balk wilt gooien.

ch
door chantaleke Jan 30, 2018 om 12:47
1 Antwoorden / Vragen

http://nl.motionfree.pro/azxaeuqhho/t7NiTg2IqoDlNYt/?utm_campaign=healthnfitness&utm_medium=call_to_action&esub=-7EA5QCQIfEdY4TwED5T8DUDEDOzEzl25tAQNyCwACEQkKEQEiB25sMQAA&utm_source=website#init
Lees wel even mijn bovenstaande reactie sjaak bij Lex

ju
door juliomariner Jan 30, 2018 om 18:46
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Dan zou ik maar even googlen op Pferdesalbe. Zit volgens mij ongeveer hetzelfde in in maar zo'n potje kost ongeer €5,00

ch
door chantaleke Feb 1, 2018 om 11:42
1 Antwoorden / Vragen

Ok ga ik doen door dank je

ch
door chantaleke Feb 1, 2018 om 11:51
1 Antwoorden / Vragen

heb gekeken deze zalf is wel goedkoper maar goed voor de spieren en doorbloeding van het bloed. Met mijn artrose heb ik iets nodig dat zich richt op mijn botten en gewrichten

Thijs12
door Thijs12 Sep 30, 2018 om 10:01
521 Antwoorden / Vragen

Vooral de doorbloeding van het bloed. Klinkt ff lekker professioneel. Wat een kwakzalverij. Kassa adverteert voor kwakzalvers.

So
door Soesjie - Feb 11, 2018 om 10:41
1 Antwoorden / Vragen

Nee, maar ik wilde het wel kopen....maar wat ik las was te mooi om waar te zijn...

Sj
door Sjuul09 - Feb 18, 2018 om 08:40
1 Antwoorden / Vragen

Chantaleke hoe gaat het er nu mee? We zijn een maand verder en ik ben benieuwd.....
gr sjuul

gerbera
door gerbera Feb 23, 2018 om 15:18
7346 Antwoorden / 14 Vragen

lees even de reactie van @bertmoos.

Be
door BertMoos - Feb 23, 2018 om 14:42
1 Antwoorden / Vragen

Beste Lex,

Ik ben een week geleden begonnen met het gebruik van Motion Free.
Alle reacties ten spijt maar een huisarts of othopeet kan mij niet helpen met versleten kraakbeen. Dus ga je wat anders proberen. Ik heb maar 1 tube besteld. Telefonisch contact gehad. Ze proberen je er wel meerdere te verkopen. Maar goed dat proberen alle televerkopers.

Ik heb ervaring met natuurproducten. Ben daarvoor zelfs naar Suriname geweest. Dat hielp. Ik weet dus uit eigen ervaring dat creme of olie op de huid aangebracht kan werken.

Nu na een week merk ik nog geen verschil in mijn knie. De creme ruikt zeer sterk en geeft een flink prikkelend gevoel. Koud/warm. Het is sterker dan de bekende spierbalsems. Het is mijn bedoeling om deze ene tube leeg te maken en daarna te beoordelen wat het resultaat is. Voorlopig vind ik het nog niet meer effect geven als sterke spierbalsems. We zullen zien.

gerbera
door gerbera - Feb 23, 2018 om 15:17
7346 Antwoorden / 14 Vragen

@sjuul09, reken er maar niet op dat chantaleke nog zal reageren. Deze heeft geschreven om reclame te maken voor dit "Wonder middel", daar aan te verdienen, en u op kosten te jagen. Nogmaals kraakbeen kan niet door een simpel smeermiddel herstellen. Als u even logisch na denkt, het moet helpen bij rugpijn en gezwollen benen. 2 aandoeningen die totaal los van elkaar staan en een totaal andere oorzaak heeft. En dit "wondermiddel" is dan in staat een onderscheid te maken?

tijger1
door tijger1 Feb 23, 2018 om 15:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Alleen Chantalleke haar pirtemonnee is nu wat gezwollen.:-))

Pe
door PeterEde - Mar 13, 2018 om 22:30
1 Antwoorden / Vragen

Het is inmiddels half maart. Chantaleke, kan jij ons inmiddels informeren over de resultaten? Ook Maritas heeft aangegeven de zalf te gebruiken. Hoe zijn jouw bevindingen?

marita5
door marita5 Mar 13, 2018 om 22:45
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@peterede , Ook Maritas heeft aangegeven de zalf te gebruiken. , ik weet niet waar u dit gelezen heeft , maar ik gebruik die zalf niet . ik geloof niet in sprookjes .Is gewoon geldklopperij .

Pe
door PeterEde Mar 15, 2018 om 22:43
1 Antwoorden / Vragen

Ik meende dat te lezen in jouw bericht van 12 januari, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.

marita5
door marita5 Mar 15, 2018 om 23:21
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Dat heeft u inderdaad verkeerd begrepen , mijn reactie was gericht op @Chantaleke, die nu niks meer van zich laat horen . Nmm was dit van @Chantaleke een verkooppraatje .

Pe
door PeterEde Mar 16, 2018 om 12:51
1 Antwoorden / Vragen

Ik denk het ook. Hoewel zij dit ontkende, gaf zij een gedetailleerde beschrijving van de betalingsmogelijkheden. Zij reageert niet meer en daarom zal dit waarschijnlijk het laatste bericht blijven.

In
door Innepin - Mar 27, 2018 om 12:33
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb dit product laatst gekocht voor mijn moeder ivm artrose. Werkt totaal niet, geen verandering waarneembaar.
Kleine tube voor 59 euro. Dit is echt te gek!  Bij aankoop was de verkoopster super vriendelijk volop verhalen en uitleg over het product. Ook probeerde ze mij nog 3 tubes te verkopen voor de prijs van 2. Niet op in gegaan omdat ik eerst wilde weten of het werkte.Toen ik later nog eens terugbelde met een andere vraag was dit vriendelijke er wel af. Ze adverteren op de site dat het 49 euro kost maar hier komt nog 10 euro BTW bij (kleine lettertjes).
Ik geloof alle lovende verhalen op de site niet (hoop voor de mensen dat het echt gewerkt heeft).
Dus mijn advies: trap hier niet in! Oplichters!!!!

tijger1
door tijger1 Mar 27, 2018 om 16:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kon u toch van te voren weten?

Philippe83
door Philippe83 - Apr 5, 2018 om 21:59
1 Antwoorden / Vragen

Vertrouw deze crème zeker niet, wettelijk bepaald moet er op de tube een minimum aan ingrediënten vermeld zijn e.d dat is hier niet het geval dus ze kunnen er insteken wat ze willen. Voor mensen met een bepaalde allergie kan dit fataal aflopen.alsook mensen met hartkwalen. Ik raad aan deze praktijken te melden bij de overheid.

Me
door Melissa Trompert - Jun 1, 2018 om 22:45
2 Antwoorden / Vragen

Hallo, Ik heb ruim een jaar geleden een linker nieuwe heup gekregen. Rechts heb ik inmiddels ook ernstig last, zodanig dat ik niet meer ‘normaal kan lopen. Een 2e operatie zal dus zeer waarschijnlijk nodig zijn. Alleen kan dit niet op korte termijn, vanwege mijn werk. nl een plantenkwekerij, waarbij ik veel moet staan lopen etc. Het zou mij al heel wat waard zijn als ik de pijn, die ik altijd heb, ook in rust (juist!), wat zou kunnen verlichten tot ik mij aan het einde van het seizoen kan gaan melden voor de operatie. Ik ben deelnemer aan het testpanel van motion free en zal mijn ervaring delen

tijger1
door tijger1 Jun 1, 2018 om 23:13
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan dat wel alvast voor u vertellen. U bent straks juichend over dat spul, want u wordt daarvoor betaald.

gerbera
door gerbera Jun 2, 2018 om 22:05
7346 Antwoorden / 14 Vragen

1- zodanig dat ik niet meer ‘normaal kan lopen.
2- waarbij ik veel moet staan lopen etc.

Wel erg tegenstrijdig vindt u niet.

tenormin
door tenormin - Jun 17, 2018 om 17:17
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb ook last van (zeer) gezwollen benen. Kwam een paar maanden geleden deze verwijzing tegen. Heb dit 'artikel' met de dokter besproken. Reactie zijnerzijds: was het maar waar dat een smeerseltje zou helpen. Kortom, ik heb nu thuiszorg, zwachtelen van de benen. Niet fijn. Na zwachtelen over op steunkousen. Charming. Maar goed, hoop dat het gaat helpen. Zonder smeerseltjes, helaas.

tijger1
door tijger1 Jun 17, 2018 om 18:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zodra u over kunt gaan op steunkousen, bent u de koning te rijk. Die zullen u zo’n verlichting geven.

tenormin
door tenormin Jun 17, 2018 om 19:30
16816 Antwoorden / 108 Vragen

O.T. Heb dit pas @tijger1, 3 dagen, swaffelen haha, zwachtelen; vind het niets. Dus nu hoop kunnen krijgen door steunkousen geeft de burger moed. Maar zit voorlopig in de pre zwachtel, m.a.w. nog te kort. Bedankt voor oppepper trouwens...

tijger1
door tijger1 Jun 17, 2018 om 20:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Heb jaren en jaren geleden een ongeluk gehad waardoor ik aan een been uiteindelijk een tijd een steunkous moest dragen. Had daar veel baat bij en ik ging de winter in, dus nou ja.

Maar de volgende zomer met een jurk of korte broek vond ik het toch wat minder, dus dacht, ik laat hem uit. Ben ik gauw van teruggekomen. Laat ze maar kijken, ik had hem echt nodig. Heb hem het hele jaar uit gedragen tot het niet meer nodig was.

hj
door hjm,spanjaard@quicknet.nl - Aug 23, 2018 om 12:26
2 Antwoorden / Vragen

Is motion free creme gied.

marita5
door marita5 Aug 23, 2018 om 12:37
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hjm , lees de reacties boven u .

edrick3
door edrick3 Aug 24, 2018 om 12:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

verander je gebruikersnaam even, of wil je graag spam?

hj
door hjm,spanjaard@quicknet.nl - Aug 23, 2018 om 12:29
2 Antwoorden / Vragen

Wat doet motion free wat andere crèmes niet doen ?

marita5
door marita5 Aug 23, 2018 om 12:39
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@Hjm , Wat doet motion free wat andere crèmes niet doen ? niks , doen allemaal hetzelfde , geldklopperij .

gerbera
door gerbera Aug 23, 2018 om 15:03
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Wat doet motion free wat andere crèmes niet doen ?

Werkt totaal niet, geen verandering waarneembaar.

Kleine tube voor 59 euro.
Zomaar een opmerking uit de vele reacties die u blijkbaar nog niet gelezen heeft.

Thijs12
door Thijs12 Sep 30, 2018 om 10:05
521 Antwoorden / Vragen

Veel geld verdienen voor producent en handel

ha
door harrybre - Aug 24, 2018 om 12:41
240 Antwoorden / Vragen

Wij hadden vroeger ( 60-er jaren) een huisarts, die een bepaald middel had, dat slechts één eigenschap had: het smaakte vreselijk vies. Toch vroegen diverse patienten erom, tegen slapeloosheid, pijntjes hier en daar enz. Ook mijn moeder geloofde er absoluut heilig in. Niets anders dan de eigen lichaams-geneeskracht benutten, ook wel het placebo- of Jomanda-effect, hypnose of de kracht van bidden genaamd.
Als U er baat bij hebt ? Waarom dan niet !

ju
door juliomariner Aug 27, 2018 om 15:32
1310 Antwoorden / 2 Vragen

Dat middel was toch Haarlemmer olie?

Paula1971
door Paula1971 - Sep 30, 2018 om 09:39
1 Antwoorden / Vragen

ja ik ben bekend met motion free en het werkt. mijn moeder heeft bijna overal last van... en na gebruik van motion free niet meer. ....pijn in schouder na operatie is weg...ze kan weer liggen op haar schouder.
pijn in der handen van artrose is weg....
ingezakte rugwervel ...erg pijnlijk...pijn is weg .
ik zelf heb last met fietsen van men knie....na het smeren met motion free niet meer. zo kan ik uren doorgaan.

marita5
door marita5 Sep 30, 2018 om 13:04
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@paula1971 , goed verkooppraatje , maar is onzin wat u schrijft : ingezakte rugwervel ...erg pijnlijk...pijn is weg

Nadelen

Het dringt niet diep genoeg door om de pijn aan sommige gewrichten draaglijker te kunnen maken. Heb je last van bijvoorbeeld je rug? Dan kun je beter op zoek naar andere manier om de pijn te verlichten

Bron vetvrij.com

tijger1
door tijger1 - Sep 30, 2018 om 11:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja hoor Paula, maar u zult dat spul vast tevoren hebben laten “instralen”.

vu2615
door vu2615 - Dec 16, 2018 om 16:07
81 Antwoorden / 3 Vragen

https://reumanederland.nl/nieuws/nieuws/waarschuwing-werking-middel-motion-free-niet-aangetoond/  Lijkt mij voldoende