Vragen over Vakantie & Reizen
Verborgen kosten bij boeken reis Vacanselect
Wij hebben een vakantie geboekt bij Vacanselect. Na betaald te hebben, kregen we de bevestiging in onze mail. Hierin werden extra kosten genoemd, voor airco (8 euro per dag) en verwarming (nog eens 8 euro per dag). Voor ons komt dit op een vakantie van twee weken, neer op meer dan twee honderd euro aan extra kosten. Als ik de klantenservice hierover bel, dan blijven zij herhalen, dat ik zelf met a ... Lees meer
We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023 en nu al voor de 2x veranderd????
We hebben vorig jaar okt een vakantie geboekt voor 23 april 2023 Nu een paar weken geleden kwamen ze met dat het hotel dicht was en we een andere uit moesten zoeken zo gezegd hebben we dat gedaan alles goed. maar nu komen ze met weer het zelfde verhaal dat het hotel dicht zit en dat zij een ander hotel aanbieden, Dit hotel zijn wij geweest en willen daar liever niet meer na toe dus nu heb wij e ... Lees meer
Mag een reisburo je ticket annuleren bij een gemiste heen vlucht
We hebben een ticket gekocht bij D-reizen. Daar is ons niets verteld over een migratie formulier. Hierdoor werd de heen reis geannuleerd maar ook de terug reis. Mag of kandit ? Lees meer
Cheaptickets, retourvlucht niet vergoed
Heb bij Cheaptickets retourvlucht Eindhoven - Krakau geboekt. Transavia annuleert deze heenvlucht en belooft mij terug te betalen (nog geen geld ontvangen) Terugvlucht van Krakau naar Eindhoven is met Raynair. Raynair geeft geen geld terug want zij zeggen dat ik de terugvlucht kan maken. Heb Cheaptickets gemaild omdat ik daar mijn retourvlucht heb geboekt maar dan krijg ik als antwoord: Sched ... Lees meer
Kiwi.com vergoed geen tickets na niet boeken vlucht
Hallo,
Via kiwi.com had ik wat vliegtickets gekocht. Toen ik op het vliegveld kwam, om 1 uur 's nachts met kind, bleek dat de tickets niet geboekt waren. Na met ze gebeld te hebben bleek het een storing bij hun te zijn. Ze boden een alternatief aan om 6 uur 's ochtends of we mochten zelf tickets kopen tot een bepaald bedrag en dat zou vergoed worden. Wij hebben toen tickets gekocht voor
...
Lees meer
Hoge water/gas/energietarieven, CCTV, slecht onderhouden en niet zoals omschreven. Welk recht heb ik als huurder van een belvilla?
Hey, Afgelopen weekend hebben een aantal vrienden en ik genoten van een weekendje weg in de (Aangezien de plaats er niet echt toe doet, laat ik dit even in het midden ;-)). Om eerlijk te zeggen zijn we thuisgekomen met een bittere nasmaak in onze mond. Hieronder een korte samenvatting. 1. De energietarieven voor gas en stroom lagen procentueel vele malen hoger dan het watertarief (g +50% ... Lees meer
Non refundable boeking ibis hotel
Onze boeking blijkt, nadat wij de gehele boeking bij Ibis hotel Schiphol gedaan hebben en betaald hebben, op de dan pas verstuurde bevestiging per e-mail ineens "non-refundable" te zijn. Mag dit zomaar ? Omdat wij nu eind april een gewijzigde vlucht vertrektijd hebben, willen wij het hotel annuleren. Maar dit kan dus plotseling niet meer ! Tijdens het boeken blijkt uit niets dat het om een non-ref ... Lees meer
Ik wil ruimbagage annuleren bij Transavia en krijg geen geld terug, mag dat?
Begin mei vliegen wij met Transavia van Eindhoven naar Faro en hebben extra ruimbagage geboekt, o.a. twee golftassen. Dit wil ik annuleren, dat kan, volgens Transavia, maar ik krijg geen geld terug. Mag dat?
met vriendelijke groet,
WGM
Lees meer
Reisvouchers kruidvat problemen met boeken
Goedendag,
Graag wil ik het volgende bij u onder de aandacht brengen:
Kruidvat bood vorig jaar ( juni 2022) een 8 daagse zonvakantie aan voor euro 199,00 p.p. Deze hebben wij toen gekocht.
Inmiddels is het februari en hebben wij geen vakantie kunnen boeken.
De vouchers hadden een geldigheid tot 01-01-2023, echter was het niet mogelijk om een de voucher te verzilveren binn
...
Lees meer
Booking.com en Agoda
Een aantal weken geleden heb ik een hotel in Londen geboekt via booking.com. In de bevestigingsmail kreeg ik te zien: "Je boeking wordt gefaciliteerd door ons partnerbedrijf. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens en boekingsgegevens zijn niet mogelijk. Verzoeken kunnen rechtstreeks bij de accommodatie gedaan worden, maar er is geen garantie dat deze worden ingewilligd. Voor deze boeking ... Lees meer
Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?
Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!
Registreer