Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: cvdv
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 25, 2018 om 17:46Hoe krijg ik NPO "Uitzending Gemist" terug?Het schijnt dat ergens in week 8 (18 t/m 24 feb.) NPO de oude app. teruggezet of tenminste weer beschikbaar heeft gesteld, want op mijn smart-TV van vóór 2014 werkt alles weer als vanouds, terwijl ik het eerst óók kwijt was. Alleen de commerciële zenders vertikken het nog steeds, en ik heb weinig hoop dat dié e.e.a. terug zullen draaien!
-
Feb 5, 2018 om 10:37Google privacybeleidOK, hartelijk dank voor jullie geruststellende antwoorden. Maar tóch vraag ik mij dan nog af waarom dit bericht wél op mijn laptop met Windows 7 verschijnt, en niet op mijn ssd-pc met Windows 10.
-
Sep 9, 2017 om 16:09Computerprogramma overzettenGeachte meedenkers, het probleem is opgelost, en wel in zoverre dat het niet kan lukken! Ik heb de Online Support van mijn laptop geraadpleegd (Packard Bell), en daarin schrijven zij: "Via Packard Bell Recovery Management kunt u een Applicatie- en Driver-CD of DVD maken om toegang te krijgen tot de installatiepakketten van uw vooraf geïnstalleerde software en drivers. Wanneer u echter de door u gemaakte CD of DVD bekijkt, ontbreken sommige softwarepakketten. OPLOSSING: sommige softwarepakketten zijn alleen onder licentie gegeven als onderdeel van de oorspronkelijke, vooraf geïnstalleerde, software en kunnen niet op deze Applicatie- en Driver-CD of DVD worden inbegrepen".
Hier valt dus kennelijk ook Photo Shop Elements onder! Ik zal mijn plaatjes dus eerst op mijn laptop moeten bewerken (indien nodig), en daarna eventueel in een bestandje op mijn nieuwe pc moeten zetten (óf een ander fotobewerkingsprogramma op die pc downloaden). -
Sep 9, 2017 om 14:45Computerprogramma overzettenBeste mensen, mijn antwoord op al uw reacties staat te lezen als reactie op het eerste antwoord bovenaan van CAROLA83. Dank voor al uw tips en reacties. C van de Ven.
-
Feb 26, 2016 om 23:26Smart tv functie uitgezetMAILIK, ik zou Philips - support eens mailen met de vraag of de software intussen is aangepast. Was bij mij ook het geval toe ik de YouTube - functie via Smart - TV kwijt was. Ik kreeg een keurig antwoord terug hoe ik stap voor stap de nieuwe software kon installeren (was een fluitje van een cent, en ik ben een leek !), en YouTube via Smart - TV werkte weer als vanouds !
-
Feb 26, 2016 om 23:18Smart tv functie uitgezetProbeer de TV eens 'n paar keer te resetten, d.w.z. met de aan / uit - knop op de TV het apparaat 'n minuutje uitgeschakeld laten, en vervolgens met die knop weer inschakelen, en als je eenmaal goede ontvangst hebt de smart - functie inschakelen met je afstandsbediening. Bij mij lukte het na de derde keer resetten, en toen werkte de smart - functie op de afstandsbediening weer als normaal. Succes ! Overigens was dit een (vervelende) aktie van Google, en niet van Philips. Hoe dat in z'n werk ging weet ik niet precies, maar dat boeit me ook niet zo nu e.e.a. weer als normaal werkt.
-
Aug 13, 2011 om 22:00matglas beschadigdBeste mensen, ik ben eruit !
N.a.v. het antwoord van @engelandvaarder heb ik de glaasjes eens goed bekeken, en wat bleek? Het was al matglas van zichzelf (z.g.n. opaalglas), maar er zat aan de buitenkant nog een extra laag wit matglasverf op, en dié was dus beschadigd. Ik heb onder stromend lauw water die laag er helemaal afgekregen met een fijn schuursponsje, en ziedaar: een mooi egaal matglazen lampkapje ! Iets minder mat, maar wél mooier, en de lampjes vond ik toch al enigszins aan de zwakke kant (25 Watt), dus ik heb er iets meer licht van. Ik ben een tevreden mens, dankzij jullie adviezen en opmerkingen ! -
Jul 22, 2011 om 20:44matglas beschadigdInderdaad: er is niet meer aan die glaasjes te komen, púnt !
Bedankt voor de tips. Het graveren is mij een beetje te moeilijk (ook wel ietwat griezelig: glas !), en bovendien ben ik daar niet zo handig in. De verftip zal ik zeker ter harte nemen en gaan onderzoeken. Nogmaals bedankt ! -
May 26, 2011 om 19:37Kassa-nieuwsbrief direct naar "verwijderde items" bij ontvangst.Wederom bedankt voor je reactie, freya, maar ik moet bevestigen dat er géén regels in het door jouw genoemde vak staan, dus ook geen regels met een vinkje ervoor. Het is vreemd dat het door mij aangekaarte euvel zich alléén voordoet bij de "Kassa-nieuwsbrief"-mails. Het doet mij herinneren aan de weergave van speciale leestekens (trema's, aanhalingstekens, accenten, etc.) op de eerste (!) bladzijde die de nieuwsbrief van Kassa weergaf als ik een willekeurige rubriek aanklikte; deze werden vervormd weergegeven. Dit euvel is nu verholpen, maar niet door mij! Ik had indertijd (+/- 'n half jaar geleden) wél de redactie daarover ingelicht, en het is vanzelf verdwenen. Ik gelukkig ;-)
Ik denk dat ik het nu toch maar weer aankaart, en verder maar afwacht. Zoals gezegd: het is geen halszaak, want ik kan de nieuwsbrieven toch wel openen en lezen. -
May 26, 2011 om 17:01Kassa-nieuwsbrief direct naar "verwijderde items" bij ontvangst.Freya, bedankt voor de snelle reactie, maar helaas..........beide "oplossingen" laten bij mij niets bijzonders zien. Je eerste suggestie zou mijns inziens trouwens niet kunnen, omdat dan het mail-bericht überhaupt niet wordt doorgelaten, althans dat is mijn ervaring met "afzenders blokkeren" (wat ik nogal eens doe). De kassa-brief komt wél binnen, maar lijkt direct te worden doorgestuurd naar de box "verwijderde items". Erg is dit niet, want ik kan hem toch wel lezen, maar het is niet zoals het hoort..........Misschien stuurt de redactie iets mee waardoor dit gebeurt?