Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: doom
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 11, 2020 om 19:01Ziggo wil mijn abonnement niet stop zettenNa het bezoek van monteur 2 nog steeds matig beeld.
Hij wist het ook niet meer.
ik belde Ziggo om te annuleren omdat ze beloofd hadden dat ik na monteur2 kon annuleren als het nog niet werkte.
Zegt ze dat ik binnen de 14dagen vrijblijvende opzegging zit! Dus geen probleem.
Terwijl haar vorige collega beweerde dat ik veel te laat was met opzeggen omdat de bedenktijd na de bevestigingsmail ingaat.
Maar zij houd wel de levering van het systeem aan.
Dus uiteindelijk houden 3 van de 4 medewerkers levering systeem aan en 1 pipo de bevestigingsmail.
Inmiddels de annuleringsmail en SMS ontvangen.
Morgen de 3 dozen bij Postnl brengen.
Dankje voor jullie tips een adviezen. -
Oct 1, 2014 om 01:18ecoverbruik.nlDuur en verborgen bedragen
Ze waren 20% duurder dan andere bedrijven . En de 20jaar garantie klopte niet na navraag bij de importeur.
Het merk Bauer is niet Duits maar Chinees.
Ze rekenden verborgen dubbele montagekosten zodat ze 250euro meer overhouden en ik 250euro minder BTW retour kreeg.
De verkoper vond ik ook erg arrogant .
Hij kraakte andere bedrijven af. -
Oct 1, 2014 om 01:17eco verbruik zijn bedriegersDuur en verborgen bedragen
Ze waren 20% duurder dan andere bedrijven . En de 20jaar garantie klopte niet na navraag bij de importeur.
Het merk Bauer is niet Duits maar Chinees.
Ze rekenden verborgen dubbele montagekosten zodat ze 250euro meer overhouden en ik 250euro minder BTW retour kreeg.
De verkoper vond ik ook erg arrogant .
Hij kraakte andere bedrijven af.