jo
door josuha Aug 23, 2014 om 08:12
Auto & vervoer

Eco verbruik zijn bedriegers

Eco verbruik doet in zonnepaneel ma ga er niet mee in zee en ze leveren overjarige spullen terwijl je voor nieuw betaald dus je word behoorlijk genaaid en problemen worden niet na wens opgelost dus begin er niet aan ik hoor deze verhalen ook uit vertrouwde bronnen dus kijk uit.

1205 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2014 om 09:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Overjarige panelen zijn ook nieuw.

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2014 om 09:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar wat is uw vraag?

tenormin
door tenormin - Aug 23, 2014 om 13:11
16847 Antwoorden / 108 Vragen

ECO. Als het dezelfde toko is lees ik niet zoveel klachten, eerlijk gezegd. Dus uit uw opening topic kan ik niet veel meer lezen dan een "mededeling".

tijger1
door tijger1 - Aug 23, 2014 om 13:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het lijkt me logischer dat het deze is.

gerbera
door gerbera - Aug 23, 2014 om 16:18
7372 Antwoorden / 14 Vragen

@josuha, spreekt u uit ervaring, zo ja waarom hoort u dan pas achteraf uit "vertrouwde"bronnen dat de zaak volgens u niet o.k. is. Waaruit maakt u op dat het overjarige spullen zijn die zij leveren ? Volgens de site geven ze 20 jaar garantie !!!! En oh ja mocht u toevallig punten, komma's en hoofdletters op uw toetsenbord vinden, gebruik ze dan. Dat leest wat makkelijker.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 26, 2014 om 16:29
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Gebruikt?

Het kan ook een magazijn zijn dat erg stoffig is of ook voor andere dingen gebruikt werd waardoor ze jaren oud lijken.
Een aannemer en glazen panelen, dan lijkt het snel jaren oud.

Dus de showroom en werkplaats, heb je die gezien?

do
door doom - Oct 1, 2014 om 01:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

Duur en verborgen bedragen

Ze waren 20% duurder dan andere bedrijven . En de 20jaar garantie klopte niet na navraag bij de importeur.
Het merk Bauer is niet Duits maar Chinees.
Ze rekenden verborgen dubbele montagekosten zodat ze 250euro meer overhouden en ik 250euro minder BTW retour kreeg.
De verkoper vond ik ook erg arrogant .
Hij kraakte andere bedrijven af.

door 1953 - Oct 1, 2014 om 04:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Geen ervaring mee! Of het ook daadwerkelijk bedriegers zijn?