ja
door janarents May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst

2228 5 Rapporteer
Franske1958
door Franske1958 - May 15, 2024 om 13:40
436 Antwoorden / 2 Vragen

Had U voor die bestelling moeten tekenen???  Dan hebt U dat ene paar voor uw deur ook niet ontvangen want U heeft immers
niet getekend voor ontvangst. gewoon bellen of mailen waar uw bestelling blijft. Zeggen hun dat er wel is getekend en U of uw
huisgenoot was dat niet?   Eis een kopie van "uw handtekening" en doe daarmee aangifte van valsheid in geschrifte.

marita5
door marita5 - May 15, 2024 om 13:52
11554 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Janarents ,

Neem contact op met Zalando , deze heeft een overeenkomst met Post.nl , u niet .

Tel.nr : 0800 0227087
E-mail service@zalando.nl

Bied dit geen oplossing , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Zalando is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .

https://www.thuiswinkel.org/leden/zalando-nl/certificaat

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/

Mabelle
door Mabelle - May 15, 2024 om 14:48
493 Antwoorden / 1 Vragen

PTT, postbode...denk niet dat er voor je schoenen veel belangstelling van anderen is.;-))

Hier melden dat je maar 1 paar ontvangen hebt, kom je niet verder mee. Je moet bij Zalando zijn om het op te lossen.

@q
door @qwerty@ - May 17, 2024 om 11:23
77 Antwoorden / 1 Vragen

PTT ???
Was het nog maar zo.......

rj
door rjw May 17, 2024 om 21:26
3298 Antwoorden / 5 Vragen

In die tijd gingen we nog gewoon naar een lokale winkelier om de hoek i.p.v. dat we bedrijven in handen van een paar grote investeerders gingen spekken..... Overigens denk ik dat we nu veel meer klachten zouden hebben over de PTT. Die konden immers alleen maar bij je thuis afleveren en handen geen uitgebreid netwerk van pakketafhaalpunten voor als je niet thuis bent.