Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: emenem
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 9, 2016 om 16:56Problemen met 'delen' thuiswerkgroepHet probleem is intussen opgelost. Hoe? Geen idee, maar het functioneerde ineens.
Misschien dat de redactie deze onnodige vraag kan verwijderen....?
Excuses voor het onnodig gedoe,
Groet, emenem -
Mar 11, 2016 om 17:47Nieuwe printer delen in thuisnetwerk lukt nietHoi Edrick. Nee. Nog niet geprobeerd, maar wordt nu 'uitgevoerd'. Zal even terugkoppelen of er daar misschien iets aan de hand is.
Alvast bedankt hè
emenem -
May 27, 2014 om 17:45oversluiten uitvaartverzekeringHallo Tijger 1 en iedereen verder die op onze vraag reageerde.
Tot onze grote opluchting hebben we vandaag een schrijven van Ardanta ontvangen waarin
de hele zaak werd uitgelegd (het betrof een boekhoudkundige miscommunicatie tussen Meeus en Ardanta) en wij bevestiging kregen van de situatie zoals die volgens ons helemaal correct is.
Door de manier en degelijkheid waarop eea is uitgezocht en aan de heldere en prettige stijl waarop eea aan ons is uitgelegd, zien wij de toekomst met Ardanta weer vol vertrouwen tegemoet.
Als briefbijlage ontvingen wij zelfs een cadeaucheque ter waarde van € 20,=
Rest mij nog eenieder van jullie te danken die moeite heeft genomen, ons te adviseren. -
May 13, 2014 om 17:37oversluiten uitvaartverzekeringhallo tijger1
Ook namens mijn partner wil ik u graag nogmaals danken voor uw volharding!
Wij hebben zojuist een mail met benodigde bijlagen aan mevrouw Pieper/Ardanta
verzonden. Nu maar hopen dat er eindelijk eens klare en vooral correcte wijn geschonken zal worden.
Wij wensen u een prettige avond en zullen onze ervaringen hierna hier meedelen.
Vriendelijke groet
emenem -
May 13, 2014 om 16:10oversluiten uitvaartverzekeringHallo tijger1
U heeft mij intussen inderdaad aan het twijfelen gebracht.
Ik zal het er vanavond met mijn man over hebben en dan
toch nog maar een mail aan mevrouw Pieper sturen. Ik denk dan met de laatste
aan Ardanta gestuurde mail (waarop geen reactie kwam) en waar alles van belang in staat. De rest heeft ze al op deze site kunnen lezen.
Overigens begrijp ik er geen snars van waarom Meeus niet meer als tussenpersoon voor Ardanta optreedt. Zal wel een belangrijke reden voor zijn die men ons niet mee wil delen! Geeft geen goed gevoel al met al.
Vriendelijke groet
emenem -
May 13, 2014 om 15:45oversluiten uitvaartverzekeringHallo tijger1
Eerlijk gezegd ben ik huiverig om nu wéér met Ardanta contact op te nemen,
omdat -zoals de situatie nu ligt- alles opgelost is!
Als ik Ardanta nu weer ga benaderen ga ik mogelijk opnieuw allerlei (ongewenste) acties in gang zetten en gaan er waarschijnlijk weer allerlei dingen
gebeuren waardoor de zaak weer aan het rollen gaat en nog onoverzichtelijker wordt dan hij al is, of nee:was, immers: op dit ogenblik is alles opgelost.
Het eerstvolgende contact met Ardanta zal in november/december 2014 zijn wanneer ons de factuur voor het komende jaar (2015) wordt toegezonden.
En wat het oversluiten betreft: was inderdaad (mede gezien de diverse reacties hierboven) een onzalig idee waarmee we ons nog eens lelijk in de nesten (financieel) zouden kunnen werken. Dus blijft ons niets anders dan hopen dat vanaf nu alles zijn normale gang zal gaan.
We houden het in de gaten.
Dank nogmaals voor uw reactie -
May 13, 2014 om 15:20oversluiten uitvaartverzekeringDank u allen voor uw reacties.
T.a.v. mevrouw Pieper:
Het probleem is intussen (hopen we) opgelost. Mede dankzij de bemoeienis van Meeus.
Wij ontvingen een mail + brief van Ardanta waarin ons werd bevestigd dat wij inderdaad het volledige bedrag over 2014 al in dec. 2013 hebben betaald en dus niet nog eens een bedrag ad 37,54 hoefden te voldoen.
Maar toen....
Daarna ontvingen wij een brief van Ardanta waarin ons werd verteld dat wij hadden aangegeven niet meer met Ardanta direct te willen opereren en waarin wij naar Meeus Breda (wij wonen in de Randstad en werken dus met een randstedelijke vestiging van Meeus) werden verwezen en maar met Breda moesten overleggen hoe wij de gewraakte 37,54 wensten te betalen.
Wij hebben echter nooit of tenimmer (noch via Meeus, noch aan Ardanta) aangegeven, via Meeus onze contacten met Ardanta te willen laten lopen, hetgeen ook niet meer mogelijk zou zijn aangezien Meeus de hele portefeuille aan Ardanta heeft teruggespeeld. Daar is immers het hele gedoe begonnen!
Voorts hebben wij dit via mail uitgelegd en om reactie gevraagd. Geen enkele reactie gekregen.
Wel kregen wij vervolgens een rekening van Meeus Breda dat wij nog 37,54 dienden te betalen. Waarop wij contact hebben opgenomen met 'onze' Meeus
en de medewerker aldaar ons vertelde dat dit een administratieve fout van Meeus was, dat hij eea zou rechtzetten en ons een mail zou sturen waarin hij ons bevestigde dat wij die 37,54 niet hoefden te betalen, hetgeen ook gebeurde.
Al met al een Kafkaeske situatie onderhand. Voorlopig gaan wij er maar vanuit dat eea nu goed geregeld en afgesproken is tussen Meeus en Ardanta. -
Apr 25, 2014 om 17:36oversluiten uitvaartverzekeringHallo tijger1,
Dank voor uw waarschuwing. Inderdaad slordig van Meeus. Heb dat ook aan de betreffende
medewerker laten weten. Jammer. En... niet verwacht. Tot op heden hebben wij niets dan goede ervaringen met deze tussenpersoon gehad.
Wens ook u een goed weekend
hartelijke groet,
emenem -
Apr 25, 2014 om 17:19oversluiten uitvaartverzekeringHallo Kaasbroodje,
Denk dat we volgende week idd. maar 's op pad moeten. Weet nu in elk geval dat het evt.
mogelijk is.
Hartstikke bedankt hoor,
goed weekend
emenem -
Apr 25, 2014 om 17:10oversluiten uitvaartverzekering[quote=kaasbroodje schreef op vrijdag 25 apr 2014, 17:03]Je kunt een andere verzekering nemen, echter kan het zijn dat u ( wanneer op leeftijd of met een medische history ) extra premie betaald of afgewezen wordt.
Vraagt u eens rond bij de bedrijven voor een offerte, als u geld wilt komen brengen zijn ze er allemaal als de kippen bij.
Dank je, kaasbroodje voor je reactie.
Uit de teneur van je antwoord voel ik dat het weinig zin heeft van uitvaartverzekeraar te wisselen:
lood om oud ijzer, zogezegd....