Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: frankleurs
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 30, 2020 om 15:02Afhandeling samsung garantie telefoonik heb gewoon een klachtenbrief naar samsung geschreven en wacht wel af wat er gebeurt. Maar voor mij geen samsung meer als hun klachten zo worden opgelost.
-
Jun 29, 2020 om 16:00Afhandeling samsung garantie telefoonHet betreft een kleine beschadiging rechtsonder in het scherm. Hij is zo klein dat als de screenprotector erop zit je hem nauwelijks ziet. Alleen ik kies ervoor om hem niet meer te laten maken. Ik wil wel de accu en usb poort onder de garantie vervangen hebben. Dan kan de telefoon naar mijn kinderen toe die hem nog wel eens zullen laten stuiteren.
Volgens een ander bedrijf kan deze schade los van het beeldscherm gerepareerd worden. Kost me accu en usb poort nog geen 100 euro. Dat is goedkoper dan de ruim 250 euro wat samsung mij vraagt voor het scherm. En ja de telefoon leverd bij verkoop dit bedrag niet meer op.
Dus voor AURORA1 de vergelijking met de auto slaat misschien nergens op maar komt wel op hetzelfde neer. Je wilt onder garantie laten vervangen waar je recht op hebt. Dit zou betekenen dat iedereen die zijn smartphone van samsung een keer laat donderen en een klein barstje in het scherm heeft meteen van alle garantie af is als je het niet door hun laat repareren.