Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fransevers53
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 21, 2017 om 14:39IdentiteitsfraudeOp het kopie schrijven dat het een kopie is t.b.v. in dit geval Vodafone, en de datum er bij plaatsen. Dan kunnen ze er verder niets mee. Want een medewerker van Vodafone kan ook in zijn of haar privé leven wel onoorbare praktijken toepassen. Ook zijn er in het verleden wel politiemensen ontslagen omdat ze strafbare feiten haden gepleegd. Dus, op kopie schrijven waarvoor het is afgegeven en de datum.
-
Jan 7, 2017 om 19:24Hoe komt het toch dat er vaak onbegrijpelijke omschrijvingen op je ING_bankafschrift verschijnen?Als je door de afnemer niet juist geinformeerd wordt / bent, is dat juist vervelend. Maar bij Ziggo heeft mijn echtgenote een abonnement lopen voor haar smartphone. En dat gaat via Stichting Derdengelden Buckaroo. Beetje aparte naam vind ik ook. En waarom kan het niet via Ziggo, vraag ik mij dan af. Want het abonnement voor Kabel (TV, telefoon vast en internet) gaat wel via Ziggo.
-
Apr 5, 2011 om 08:02Waarom TomTom wel gratis upload software heeft?Heb Tom Tom GO LIVE 900, en betaal voor up-date, of nieuwe kaarten.
Ik denk niet dat er ergens kaarten te up-daten zijn waar je niet voor hoeft te betalen. Ja, illegaal. Maar dat gaat me iets te ver. -
Mar 30, 2011 om 19:39hotel factuurEr is een aanbod gekomen, een medewerkster van de Fletcher groep heeft een hotelbon aangeboden, dat is in principe voor twee dagen. Uiteraard moeten we dan wel het ontbijt en diner zelf betalen. Tja, ik was toch liever de factuur van € 93,-kwijt. Want daar laat de medewerkster zich niet over uit. De klacht was doorgezet naar het hotel du Commerce in Middelburg.
Verder is er enige kritiek in de vorm van, "je moet betalen want je hebt een contract afgesloten".
Ja, maar op het moment van afsluiten via internet heb ik geen mogelijkheid om te controleren of het hotel wel aan mijn verwachting voldoet. Je gaat toch een beetje af op de ervaring die we de afgelopen twintig jaren hebben met vele hotels. En natuurlijk op de informatie die het hotel zelf op haar website plaatst. En als er staat "het oudste hotel van..., wat zegt dat dan? Dan kan zo'n hotel toch up to date (modern) zijn? We zijn zeker geen zeurpieten, overal is wel eens iets. En als we er al eens iets over zeiden, werd dat naar tevredenheid opgelost. -
Mar 29, 2011 om 13:03hotel factuurIk heb wel degelijk aan de receptioniste laten weten dat we niet tevreden waren, duidelijk aangeven niet goed geslapen te hebben op een slecht bed. We gaan al ruim 20 jaar naar diverse hotels en dit nog niet eerder meegemaakt. Er werd ons ook niets anders geboden. Collega's hebben me gewezen op de site www.zoover.nl.
Ik zou zeggen doe dat eens en tik dan Du Commerce Middelburg maar in, had ik dat maar eerder zelf ook gedaan.