Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: fransw85
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2014 om 11:52eigen risico ziektekostenverzekering.Heel veel ziekenhuizen of andere instanties sturen pas tijden later de rekening door aan de zorgverzekering.
Ikzelf kreeg bijvoorbeeld een jaar later nog een rekening van mijn dietiste,
Helaas zul je deze gewoon moeten betalen gezien je in de periode van de ziekenhuisverrichtingen bij hen verzekerd was -
May 15, 2014 om 11:49Help! In conflict met bol.com[quote=carola.83 schreef op donderdag 15 mei 2014, 11:44].......Ik betaal het ( in goed overleg met de vriendin) niet!!.........
Volkomen terecht, natuurlijk. (Persoonlijk zou ik al moe worden van 'gedoe' over 1 euro.)
Bol.com groeit volgens mij een beetje te snel uit zijn jas. Dat bevordert niet een goede en correcte afhandeling van problemen.
Bestel zelf ook regelmatig bij Bol.com, maar als ik zie dat het door een andere shop geleverd wordt, ga ik naar de site van die andere shop en wat zie ik dan vaak? Dat het product daar veel goedkoper is dan bij Bol.com.
Zo dacht ik in eerste instantie ook. Ach voor die euro. Maar ze behadelen je zo slecht dat ik ze er gewoon niet mee weg wil laten komen.
Je hebt gelijk, toen ze nog gewoon boekjes en films verkochten was er niks aan de hand.. Maar nu ze zo gegroeid zijn is de service ontzettend slecht geworden.
Alleen het feit dat ze zeggen dat de factuur niet aangepast kan worden! zo gelogen!
Ik ben normaal ook echt niet moeilijk en al helemaal niet om een euro maar ze doen me nu echt onrecht aan en daar wordt ik ontzetten boos om! dat ze op deze manier geld willen verdienen!
Zij weten ook wel dat ik nooit meer wat ga bestellen en dan hebben ze ( al is het maar een euro) weer wat verdiend!
Ik gun ze dat echt niet! -
May 15, 2014 om 11:37Help! In conflict met bol.com[quote=carola.83 schreef op donderdag 15 mei 2014, 11:32]......De bestelling is gedaan op de account van een vriendin. Ik wil haar niet in de problemen brengen natuurlijk.......
En die gaat ze geheid krijgen, ook al sta je volkomen in je recht. Het minste wat ze gaan doen, is dat ze niet meer kan gaan bestellen met betalen achteraf. Bovendien is Bol.com een volhouder, dus die blijft haar lang achtervolgen met die 'openstaande schuld'.
Uiteindelijk gaat hem om ik geloof €0,99 voor de inpakservice.
Het gaat mij inmiddels al lang niet meer om het bedrag maar om het principe.
Ze maken fout op fout op fout en proberen dit in de schoenen van de consument te schuiven.
En het feit dat ze roepen dat ze geen factuur aan kunnen passen is natuurlijk pure onzin.
Er kan een creditnota gemaakt worden of de factuur verwijderen en een nieuwe opstellen. Een groot bedrijf als bol.com zou toch een goede financiële administratie moeten hebben
Zij geven misschien niet op maar ik ook niet zomaar.
Ik betaal het ( in goed overleg met de vriendin) niet!! -
May 15, 2014 om 11:13Help! In conflict met bol.com[quote=zoekster schreef op donderdag 15 mei 2014, 11:06]Nee, u hoeft niet te betalen voor iets dat u niet heeft gekregen. U hoeft ook geen cadeaubon daarvoor in de plaats te accepteren. Gewoon het bedrag inhouden van het cadeaupapier. Even een mail eraan spenderen, dus geen telefoontje, waarom u handelt zoals u handelt, dan heeft u bewijs. Bol.com zit fout.
Ze gaan er echt niet mee naar de rechter. U heeft blijkbaar gekozen voor een betaling achteraf (doe ik ook altijd).
klik HIER
Ik heb inderdaad gekozen voor betaling achteraf. Gelukkig maar!
Bol.com zit zeker fout maar ze buigen nog geen cm. Schuiven het in de schoenen van de consument.
De bestelling is gedaan op de account van een vriendin. Ik wil haar niet in de problemen brengen natuurlijk. Ik vroeg me nou af of ik nou gek was of dat zij de boel bedonderen!
Bedankt voor je antwoord!
ben zo gefrustreerd van die gasten dat het me goed doet te lezen dat ik niet fout zit.