Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: george159
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 18, 2018 om 15:15NLE blijft facturen sturen?Klacht is opgelost!
NLE heeft dreiging met incasso ingetrokken en een openstaande factuur die niet bestond/ die nergens op gebasserd was geannuleerd!
Jammer dat het zo gelopen is, verder was ik een tervreden klant van NLE! Voor diegene die mij geholpen hebben met een positieve bijdrage mijn dank! -
Jun 16, 2018 om 19:49NLE blijft facturen sturen?Dank je wel voor de tip Chunn, ja ook ik kreeg vandaag opeens een rekening van € 1,33 gepresenteerd, wat nergens op gebasserd was??
Volgens mij doen zij maar wat om te proberen bij de vertrekkende klant nog wat te halen?
Maandag eens voorleggen aan mijn rechts bijstand verzekering! -
Jun 16, 2018 om 19:40Waarom belasting betalenIk sluit mij helemaal bij u aan!
Ook op facebook een discussies van jewelste maar niemand die de draad op pakt en een HEEL groot protest wil opstarten.
Klagen achter de computer maar in opstand komen, ho maar!
Als u iets wilt opstarten om het volk wakker te schudden en te verenigen, dan hou ik mij warm aangeboden om mee te helpen/ denken! -
Jun 16, 2018 om 10:31NLE blijft facturen sturen?Arora1, er is afgelopen jaar 12 keer het bedrag van € 29,95 afgeschreven en nu wil men een dertiende bedrag afschrijven van €39,95, en er staat dan ook nog bij dat het voor de volgende maand is, tot 13 juli.
23 april al via hun facebook messenger aangegeven dat ik niet wilde verlengen ivm. de verhoging van €10,- euro en op 7 en 8 mei jl. dit nogmaals herhaald en verzocht het contract NIET te verlengen!
Wat is dat trouwens voor een domme opmerking dat het te maken zou hebben met het direct afsluiten van het internet en TV. Had/ heb een nieuwe provider die meteen vanaf het eerste moment 13 juni perfect werkte! Of dat ik mij om hun administratie erger. Nee men wil ondanks dat het contract verlopen was geld afschrijven van mijn rekening. Dit valt bij mij onder de afdeling diestal. Maar goed dat ik de aut. incasso metaan na 12 juni geblokt heb! -
Jun 16, 2018 om 08:43NLE blijft facturen sturen?Factuur is van 12 juni.en was voor de periode 13 juni tot 13 juli.
Aanmaning en dreiging met € 15,- incassokosten kreeg ik gisteren 15 juni al.
Mijn contract liep van 13 juni 2017 tot 13 juni 2018.
Ik kreeg altijd de 12e van de maand een factuur wat op de 14/ 15e van de maand aut. werd afgeschreven. -
Nov 17, 2017 om 14:31Aanvullende ziektenkostezerzekeringBedankt voor de reactie's!!!
-
May 18, 2017 om 21:29Klacht over Online.nl
Oplossing van Online
18 mei 2017 om 15:25
Beste George159,
Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Wij zien inderdaad dat er een korting was toegepast na uw migratie. Deze kortingen worden soms door het systeem automatisch verwijderd.
Ik heb over de maanden waar deze korting niet werd toegepast het verschil aan u gecrediteerd. En ik heb rekening gehouden met de creditatie tot uw overstap datum.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Online.nl
Feedback van George159
18 mei 2017 om 21:20
Jammer dat Online dit niet meteen heeft gedaan, dan was ik nu nog klant geweest van hen! Ik ben wel blij dat het netjes is opgelost! Hoop dat ik mijn vertrouwen weer terug zal vinden in bedrijven hierdoor. Vriendelijk bedankt voor de oplossing!
-
May 7, 2017 om 15:02Klacht over Online.nlDag Halex, u voelt zich ook aangesproken en draag een Online.nl een warm hart toe, terwijl ze, (in mijn ogen) met voorbedachte rade mensen gewoon een oor aan naaien? Natuurlijk is het eigen schuld dikke bult en had ik Online.nl niet mogen vertrouwen, want vertrouwen hebben is net zo'n fout woord/ gedachte als dicrimminatie, vertrouwen hebben in onze volks vertegenwoordiging en noem maar op. Ikke, ikke, ikke, meer, meer, meer, hebben, hebben, hebben. Hoe komt het toch dat het volk steeds agressiever en grover worden. Natuurlijk heb ik geen schijn van kans, al zou ik het vcontract bewaard hebben, zou ik verloren hebben. Niet iedereen is David! Maar ze mogen wel weten hoe ik erover denk. Ik verwacht nu van Online.nl een veronderschuldiging en het teveel betaalde terug geboekt word naar mijn rekening!
Tijger1, (online.nl) wij hebben niets stiekem veranderd??
Ja Carolla81, helaas stilzwijgend laten verlengen vorig jaar, omdat ik inderdaad dacht Online.nl te kunnen vertrouwen! Helaas, speculaas!!!
Lovewinnie, Online.nl staat/ stond niet op mijn spamlijst. Dus mailing van hen kwam altijd binnen via mijn mailbox en niet spambox. Maar ook de spambox kijk ik altijd na voordat ik de spam verwijder!!! Ik heb niets doorgekregen van prijsverhogingen of van contracten die opeens aanbiedingen blijken te zijn??? -
May 7, 2017 om 10:44Klacht over Online.nlGoh vroeg eigenlijk naar mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? Niet naar reacties waarbij ik vooral de grond ingetrapt dien te worden door bmensen, waarbij ik mij afvraag, of zij betaald ervoor krijgen om mensen met een klacht over een bedrijf de grond in te trappen, ipv. te adviseren of te helpen?? Typisch dat het toch altijd dezelfde namen zijn die hartverwarmend reageren op klachten van mensen hier??? Vreemd, zal wel toeval zijn?
-
Apr 7, 2017 om 18:00Schadevergoeding ex werkgever belastbaar?Bedankt voor jullie reacties. Met sommige ben ik aan de slag gegaan, hou jullie op de hoogte! Groet