Antwoorden gegeven door: henkvdput
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 12, 2019 om 20:15Ziektekostenverzekering van osasapparatuur
Beste Chris,
Ik heb al jarenlang een dergelijk apparaat.
De kosten worden vergoed uit het basispakket.
Mijn leverancier brengt hier op dit moment € 24,00 voor in rekening bij mijn zorgverlener Anderzorg.
Dus het apparaat dat u via CZ heeft is zeker niet de goedkoopste.
Met vriendelijke groet,
Henk -
Mar 9, 2018 om 20:46Beschadiging door Ikea. Ze geven geen gehoor bij deze klacht. Wat nu?
Wat ik niet begrijp is dat Kassa dit onderwerp niet eens goed aanpakt.
Op klachtenkompas.nl, een iniatief van de Consumentenbond,staan over de afgelopen 12 maanden 71 klachten geregistreerd.
Ikea reageert nooit. Wat is de slogan "Aandacht maakt alles mooier" dan waard? Aandacht tot dat je hebt afgerekend?
Ik heb zelf een geen goede ervaring met de "klantenservice" van Ikea:
Zie hieronder:
Vraag 1:
Beste Ikea, we hebben in juli 2013 een Hemnes spiegelkast (artikelnummer 402.176.77) en een Hemnes wastafelkast artikelnummer 202.176.64 bij Ikea in Delft gekocht.
Nu is de onderkant van de spiegelkast door vocht aangetast.
Ook van de onderkant van de onderste lade van de wastafelkast laat de verf los.
Je zou toch kunnen verwachten dat deze badkamermeubels toch wel tegen vocht moeten kunnen.
Ondanks dat de garantietermijn reeds is verstreken wil k toch vragen wat Ikea in deze voor mij kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
……
Antwoord 1:
IKEA:
Hej Henk, bedankt voor je bericht. Wat balen dat dit gebeurd is met je HEMNES spiegelkast. Helaas is de garantieperiode inmiddels verlopen. Ik zie dat daarnaast er geen losse onderdelen te bestellen zijn van deze kast. Ik vind het erg jammer maar kan je in deze niet verder helpen. Ik wens je desondanks een fijne dag toe. ^Inge
Opmerking:
Over de wastafelkast wordt niet gesproken en daar heb ik binnen de garantie termijn al twee nieuwe frontjes voor ontvangen omdat deze opgezwollen waren door vocht. Dus daar zijn wel onderdelen voor verkrijgbaar.
Vraag 2:
Hey Inge, kun jij mij vertellen hoe ik een officiële klacht kan indienen.
Het badkamermeubel zou langer mee moeten gaan dan vier jaar.
En mijn rechten houden niet op na een periode van een jaar.
Graag jouw reactie,
Met vriendelijke groet,
…..
Antwoord 2:
IKEA Hej Henk, je kan via de volgende link contact met ons opnemen: https://bit.ly/2wsk59C
Zoals aangegeven kunnen we helaas niks voor je betekenen als de garantieperiode verlopen is.
Ik wens je een fijn weekend toe! ^Inge
De link verwijst naar een telefoonnummer van de klantenservice, als je die probeert te bellen sta je een geruime tijd in de wacht 20 - 30 minuten en komt niet verder.
Wanneer je een mail stuurt krijg je na een aantal weken een mail terug met hetzelfde antwoord als via Facebook.
Nog steeds weet ik niet waar ik een officiële klacht in kan dienen.
Ook op de website www.klacht.nl staan 567!!! Klachten
Dus Kassa ga hier eens aandacht aan besteden!!
Met vriendelijke groet,
Henk van de Put