Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hennie112
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 10, 2016 om 15:18Wie heeft ervaringen met samsung fabrieksgarantieheb de tv vorig jaar bij beste keus gekocht online,heb deze benaderd en werd doorverwezen naar samsung,deze heeft een monteur gestuurd die enkel en alleen heeft geroken aan de tv,heb nog nooit zoiets gezien,eerst rook hij niks,later rook hij lijm,en toen hij mijn kat zag,zei hij dat is de dader,achteraf was het al vreemd toen ik belde met selectro dat ze eigenlijk al gelijk vroegen of ik huisdieren had,was eigenlijk al uitgemaakte zaak voor de monteur kwam,heb later nog contact met beste keus en samsung gehad en ze blijven erbij dat hun de expertise van hun monteur goed is,dit valt niet onder fabrieksgarantie,alles word over en weer afgeschoven,hij kwam dus hier als een soort van hond aan me televisie ruiken en ging met de mededeling,van koop maar een nieuwe want deze is niet meer te maken,heb vervolgens ook tegen samsung gezegd als ze tv s willen verkopen dat ze er gelijk even bij vermelden dat je beter dan geen huisdieren kan hebben want het is erg makkelijk om er zo onderuit te komen,moet ik hem aan het plafond hangen of zo,en denk dat het anders wel schoonmaakspul had geweest want dat moest hij ook weten,waar ik het scherm mee schoonmaakte,nooit nooit geen samsung meer,onvriendelijk en niet meedenkend,
-
Jun 10, 2016 om 12:20Wij hebben donkere vlekken in beeld van onze samsung tv zijn er meer klachtenja bij mij ook ,tv is net jaar oud,maar het ligt aan huisdieren,zo komen ze onder hun fabrieksgarantie uit