Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: hopla200
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 16, 2012 om 21:04mobiel opwaarderenDe Rabobank gaat het probleem nu eindelijk serieus onderzoeken en contact opnemen met AH mobiel.
Ik wacht maar af dus -
Mar 1, 2012 om 13:28mobiel opwaarderener worden geen bedragen afgeschreven en op elke mail die ik hierover naar AH mobiel stuur krijg ik dit antwoord wat ik ook schrijf dit is hun antwoord,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel waarin u een vraag heeft omtrent Mobiel Opwaarderen. Na het invoeren van het door u opgegeven bankrekeningnummer geeft ons systeem de melding dat uw bankrekeningnummer reeds is gebruik voor Mobiel Opwaarderen. Het is dan ook niet mogelijk om dit rekeningnummer te gebruiken voor Mobiel Opwaarderen. Onze excuses voor het ongemak. AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. -
Mar 1, 2012 om 07:51mobiel opwaarderenZoals ik al zei ik heb geen BKR registratie mijn bankrekening nummer zit al aan een ander tel gekoppeld volgens AH Mobiel.
-
Mar 1, 2012 om 07:21mobiel opwaarderengeen bkr voor mij niet te begrijpen wat er gebeurt ik word van het kastje naar de muur gestuurd.
-
Jan 6, 2012 om 21:59Chippen bij oa Albert Heijn niet mogelijkHet chippen heeft geen toegevoegde waarde bij de invoering van het dippen je maakt tenslotte gebruik van dezelfde chip op je bankpas. Om het bij de kassa's de keuze weg te nemen is het voor iedereen duidelijk. De chipknip werd ondanks de miljoenen investering in reclame nooit omarmt door een groot publiek het werd/word bij de parkeer automaat gebruikt en maar zelden in de supermarkt.
Ik heb zelf inzicht in de kassatransacties voor het invoeren van het dippen hadden we op 21.000 transacties per week werd er maar 5 maal gechipt op dat moment werd er al 55% met pin betaald. Nu is dat met het invoeren van het dippen gestegen naar 74%. Er word dan ook in mijn supermarkt nagedacht om de winkel helemaal te laten draaien zonder contant geld. Er zijn onderhandelingen gaande met de banken over wat te doen bij een pinstoring.
M.A.W. wie moet er garant staan voor de transactie als de klant tijdens een storing wel kan pinnen maar geen saldo heeft. Maar dat is weer een andere discussie. -
Oct 28, 2011 om 22:42pinnen of contant betalenDe voordelen van pinnen;
Een stuk veiliger voor winkelier(personeel) en de klant.
Minder kans op overvallen op telkantoren en geldtransporten.
De nadelen van contant;
Kans op verliezen,
Verkeerd wisselen
Vals geld
En denk eens na wat er met het geld gebeurt nadat je ermee hebt betaald ik ga even uit dat je dat in een supermarkt hebt gedaan.
Het geld wordt daar afgeroomd in de bekende pijp, vandaar uit gaat het met een buis systeem naar de kluis die kluis is niet door de supermarkt te openen die kan alleen door de geldophaler(gepantserde auto) die halen het op vervolgens brengen die het naar het telkantoor, die tellen het, vervolgens worden de biljetten weer vervoerd naar …… die het vervolgens het in koffers doet die het weer transporteert naar het geld automaten. Zodat U het weer eruit haalt bij de pinautomaat in de supermarkt en het vervolgens weer inlevert bij de supermarkt.
Bedenk dat je als winkelier je moet betalen voor wisselgeld(munten briefjes van 5€)
Je het geld voordurend moet vervangen (slijtage).
Mijn mening is dus pinnen beter dan contant -
Sep 9, 2011 om 18:00ongewenste Apple-tjesHeb je toevallig de cd's van "The Beatles remasterd" op je pc afgespeeld?
Op elke cd zit namelijk een filmpje over de cd/lp omdat te zien moet je apple software instaleren om te zien, dan krijg je namelijk ook updates voor de software deze is weer te verwijderen in het configuratie scherm.