ho
door hopla200 Feb 29, 2012 om 21:20
Elektronica & tv

Mobiel opwaarderen

Ik wil me aanmelden bij AH mobiel opwaarderen, dit is niet mogelijk omdat mijn bkrnr gekoppeld is aan een ander telnr.
Ik heb contact opgenomen met de rabobank en alles daar staat op mijn huidige nummer.
Ik heb contact opgenomen met HI daar heb ik een jaar ot tien geleden mobiel opgewaardeerd ook daar ben ik niet meer met nummer gekend.
Wie weet een antwoord op mijn probleem?

2411 9 Rapporteer

dobby
door dobby - Feb 29, 2012 om 23:19
749 Antwoorden / 1 Vragen

bkr? als in Tiel? tsja.. normaliter kan dat allerlei problemen geven, maar voor opwaarderen? Je hebt dus al een prepay lijkt me? Apart.. en van een ander telefoonnummer zelfs? Sorry.. begon hier heel enthousiast te typen, maar al denkend aan de combie prepay, en tiel? Kan hier niet echt iets van maken.. misschien dat AH (of KPN) iets zinnigs weet te vinden.. maar het is meestal, hoe zeg je dat, "bewerkelijk" om de juiste personen te vinden, degenen die iets weten, en iets kunnen en mogen doen... misschien een webcare team? dat kan redelijk versnellend werken..

ho
door hopla200 - Mar 1, 2012 om 07:21
7 Antwoorden / 2 Vragen

geen bkr voor mij niet te begrijpen wat er gebeurt ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2012 om 07:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedoel je dit?[quote]Altijd en overal mobiel opwaarderen via bank
Opwaarderen kan ook direct mobiel, dus zonder in de winkel opwaardeerkaarten te kopen. Het enige wat u nodig heeft, is een geldige Nederlandse bankbetaalrekening met een betaalpas, voldoende saldo op uw rekening en een actieve AH Mobiel simkaart. U meldt zich één keer aan en krijgt dan een code waarmee u altijd kunt opwaarderen. Aanmelden voor mobiel opwaarderen kan via 1244. Kies voor de menu-optie 'Beltegoed verhogen' (menu item 2) en volg het gesproken menu. Bij mobiel opwaarderen ontvangt u - net als met opwaardeerkaarten - altijd gratis beltegoed.Zo ja, dan lijkt het mij eerder dat je bankrekeningnummer of andere gegevens van je bij BKR bekend zijn en AH dit daarom niet wil activeren. Wellicht vanwege het risico dat ze het opwaardeerbedrag niet kunnen afschrijven van je rekening.

Ik neem aan dat je wel gewoon kan opwaarderen met een opwaardeerkaart?

Je zou je registratie bij BKR kunnen opvragen.

ho
door hopla200 - Mar 1, 2012 om 07:51
7 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals ik al zei ik heb geen BKR registratie mijn bankrekening nummer zit al aan een ander tel gekoppeld volgens AH Mobiel.

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2012 om 08:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, nu snap ik 'm. Met BKRNR bedoel je bankrekeningnummer...

Kan AH mobiel je niet vertellen aan welk telefoonnummer je bankrekeningnummer dan gekoppeld is? Lijkt me dat ze die inzage wel moeten geven.

Worden er wel eens bedragen afgeschreven voor dat andere nummer?

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2012 om 08:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag hopla200,

Inderdaad is de verwarring ontstaan door de afkorting bkrnr voor bankrekeningnummer te gebruiken.
Met verwijzing naar diuminge zou je per mail via de klantenservice van AH mobiel het probleem kunnen voorleggen, vragen om welk ander mobielnummer het gaat en sinds wanneer dat bij hen geregistreerd staat: Klik hier... en sinds wanneer daarvan bedragen zijn afgescheven. Het laatste kun je ook op je bankafschriften of betalingsoverzichten controleren. Kijk anders ook nog even Klik hier... om te zien of je de aanmelding wel correct hebt gedaan.

vr.gr.

ho
door hopla200 - Mar 1, 2012 om 13:28
7 Antwoorden / 2 Vragen

er worden geen bedragen afgeschreven en op elke mail die ik hierover naar AH mobiel stuur krijg ik dit antwoord wat ik ook schrijf dit is hun antwoord,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan AH Mobiel waarin u een vraag heeft omtrent Mobiel Opwaarderen. Na het invoeren van het door u opgegeven bankrekeningnummer geeft ons systeem de melding dat uw bankrekeningnummer reeds is gebruik voor Mobiel Opwaarderen. Het is dan ook niet mogelijk om dit rekeningnummer te gebruiken voor Mobiel Opwaarderen. Onze excuses voor het ongemak. AH Mobiel vertrouwt erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2012 om 19:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als je op google intikt: bankrekening reeds in gebruik voor mobiel opwaarderen vind je diverse sites over hetzelfde probleem. Het schijnt zo te zijn dat je maar 1 mobielnummer met je bankrekening kunt verbinden, en dat dat met voorheen Postbank, nu Ing., met 2 mobiele nummers zou kunnen. Ik las hier en daar dat je dan via 1244 de procedure van afmelden moet doorlopen en je naderhand opnieuw aanmelden. Je zou kunnen proberen of dat met dit mobiele nummer lukt? Je zou misschien het mobiele nummer en het opwaarderen van Hi moeten afmelden, maar dat schijnt niet te kunnen begrijp ik omdat je nummer er niet meer bekend is. Lees ook nog even Dit...
Je zou hi dan mogelijk nog kunnen mailen om te zien of het ze nog lukt om je voor mobiel opwaarderen af te melden. Het enige andere dat anders nog zou kunnen is met een ander rekening nummer begrijp ik uit de verhalen op de diverse forums.

ho
door hopla200 - Mar 16, 2012 om 21:04
7 Antwoorden / 2 Vragen

De Rabobank gaat het probleem nu eindelijk serieus onderzoeken en contact opnemen met AH mobiel.

Ik wacht maar af dus