Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 01-03-2012 19:58:06
Elektronica & TV

Mobiel opwaarderen

Als je op google intikt: bankrekening reeds in gebruik voor mobiel opwaarderen vind je diverse sites over hetzelfde probleem. het schijnt zo te zijn dat je maar 1 mobielnummer met je bankrekening kunt verbinden, en dat dat met voorheen postbank, nu ing., met 2 mobiele nummers zou kunnen. ik las hier en daar dat je dan via 1244 de procedure van afmelden moet doorlopen en je naderhand opnieuw aanmelden. je zou kunnen proberen of dat met dit mobiele nummer lukt? je zou misschien het mobiele nummer en het opwaarderen van hi moeten afmelden, maar dat schijnt niet te kunnen begrijp ik omdat je nummer er niet meer bekend is. lees ook nog even https://forum.www.hi.nl/prepay-43/mobiel-opwaarderen-gaat-niet-goed-3893/index2.html">dit...
je zou hi dan mogelijk nog kunnen mailen om te zien of het ze nog lukt om je voor mobiel opwaarderen af te melden. het enige andere dat anders nog zou kunnen is met een ander rekening nummer begrijp ik uit de verhalen op de diverse forums.