Vragen over Elektronica & TV

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

Ww
Wwijk - Mar 11, 2024 om 19:50
Elektronica & tv

Weet iemand waar je een bolvormige plafond lamp kunt kopen?

Het gaat om een bolvormige witte lamp. Belangrijk hierbij is dat er niet in het plafond geboord hoeft te worden. Ophangen aan een haakje en dan het gedeelte waar de lamp in moet met een ring vast schroeven. Lees meer

Jo
Joop Engeringh - Feb 28, 2024 om 20:47
Elektronica & tv
Samsung TV met kringen

Mijn Samsung tv, 7 jaar, vertoont opeens zo'n 70 witte kringen. Volgens internet een Samsungkwaal, vele klachten, de lensjes zijn slecht geplakt en laten los en vallen naar beneden.
heeft Kassa dit eerder onderzocht en is er een oplossing ? Lees meer

Ro
Robin Martens - Feb 22, 2024 om 12:08
Elektronica & tv
KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (Liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. Mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "Klant niet gesproken, klant blijft bij KPN", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.
In hun mail staat echter:
"Om uw opzegg ... Lees meer

rufus1
rufus1 - Feb 5, 2024 om 15:17
Elektronica & tv

Quantis e317

Deze box geïnstalleerd volgens gebruiksaanwijzing. Op div. Fora al gelezen dat er een signaalstoring voorkomt. Deze box parallel laten lopen met signaal radio op de TV, het signaal op de TV had geen last van de storing, een beetje rondgevraagd en te horen gelregen, dat misschien het signaal te snel is voor deze box en dat daardoor de kleine onderbrekingen ontstaan. Wie weet meer om dit op t ... Lees meer

fv
fvb1 - Jan 29, 2024 om 14:55
Elektronica & tv

Waarom kan ik als bestaande klant geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN?

In 2019 heb ik een internet plus TV-abonnement afgesloten bij KPN. Door de inflatie zijn de abonnementskosten inmiddels een stuk hoger. Op dit moment zou ik een abonnement kunnen afluiten voor nagenoeg dezelfde prijs, maar dan met een tien keer snellere upload-/ en downloadsnelheid. Een telefoontje met KPN leerde me echter dat ik dit abonnement niet af mag sluiten omdat het alleen voor nieuwe kl ... Lees meer

St
Steve_70 - Jan 23, 2024 om 12:45
Elektronica & tv

Coolblue biedt geen alternatief maar jaagt de klant op extra kosten

Ik heb een beveiligings cameraset van 2 stuks gekocht bij Coolblue voor 249 euro. 1 Camera kreeg vocht in de lens waardoor Coolblue mij vroeg om binnen de garantie alles retour te sturen, ook de nog goed functionerende camera en Homebase. Nadat ik vroeg wat hier de reden voor was gaf Coolblue aan dat ze op die manier alleen maar een geheel nieuwe kunnen terugsturen. Eenmaal alles opgestuurd werd i ... Lees meer

SD
SD1 - Sep 19, 2023 om 13:32
Elektronica & tv

Help TV defect

ik heb op 4 juni 2021 een tv gekocht bij BCC, ik heb 5 jaar extra garantie bijgekocht nu vertoond hij sinds 3 weken strepen links onderin, het is niet goed maar wel te kijken, ik heb contact opgenomen met BCC en die hebben mijn tv voor reparatie aangemeld bij CE repair te Dordrecht, deze hebben geconstateerd dat de tv niet meer gerepareerd kan worden, ze willen hem bij mij ophalen, en dan krijg ik ... Lees meer

Be
BeukieB64 - Jan 22, 2024 om 11:49
Elektronica & tv

Abbotstop

Goedemorgen,
zoals zovelen voor mij, zoals ik later op internet zag later ( te laat ) heb ik te snel doorgeklikt om mijn NPO plus abonnement op te zeggen. Het was me zo snel niet duidelijk dat ik op een andere site zat dan de NPO zelf, blijkbaar was het de site van Abbostop Support. Na accepteren moest ik ineens € 29,95 betalen voor een opzegbrief. Heb direct een mail gestuurd dat ik deze w ... Lees meer

LOUIS BOGAERTS
LOUIS BOGAERTS - Jan 13, 2024 om 20:51
Elektronica & tv

Zelf opgenomen dvd kaan ik niet afspelen op mijn LG TV

IK HEB EEN DVD-RW OPGENOMEN MET YOUTUBE MUZIEK VIDEOS EN KAN MET MIJN DVD SPELER OP MIJN LG TV NIET AFSPELEN.
IK KRIJG ALTIJD DE FOUTMELDING  BESTAND IS CORRUPT OF WORDT NIET ONDERSTEUND - WAT IS DE REDEN? Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels