Vragen over Elektronica & TV

An
Annemarie Thuis - Oct 5, 2023 om 16:44
Elektronica & tv

Hoe kom in schriftelijk in contact met Ziggo?

Ik ben al 40 dagen bezig om een bestelling rond te krijgen. Ben ondertussen 9x telefonisch in contact geweest maar de bestelling is nog steeds niet door. Digitaal is de malding steeds " Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens".  Ik zou nu graag mijn klacht eens via mail willen melden zodat het op papier staat. Lees meer

elvan2home
elvan2home - Jul 22, 2024 om 22:14
Elektronica & tv

Mag ZIGGO zonder overleg de abonnementsprijs wijzigen

Nadat ik een adres wijziging had door gegeven aan ZIGGO was bij de volgende factuur ook een abonnements wijziging doorgevoerd zonder dat we dit besproken hadden. Het bedrag werd verhoogd van € 54,05 naar € 77,00 per maand. Na telefonisch contact met de klantenservice werd gezegd dat dit niet meer gewijzigd kan worden en dat dit het nieuwe maand bedrag is. Het vorige bedrag paste niet meer bij ... Lees meer

ar
aroenbishar - Jul 16, 2024 om 23:12
Elektronica & tv

Gedwongen internet ziggo

Sinds 16 juli 2024 ben ik verplicht ziggo internet te nemen wil ik mijn programma's via mijn CI module bekijken. Ziggo dwingt mij hun netwerk te nemen zodat ik mijn programma's kan kijken. Er wordt gezegd via ziggo app kan je kijken, maar dat werkt ook niet. Mag ziggo je zomaar dwingen tot deze actie zonder een alternatief te bieden. Ik heb internet van een ander provider en kan alsnog op mijn tab ... Lees meer

He
Henk koot - Dec 16, 2023 om 15:11
Elektronica & tv

Odido internet,tv

Ik hen vanaf half okt problemen met odido en wordt niets mee gedaan wat kan ik hieraan doen Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Jul 1, 2024 om 09:08
Elektronica & tv

Kun je een speakertje aansluiten op een koptelefoonaansluiting?

mijn wekkkerradio heeft een heel dun geluid. Beschikt wel over een koptelefoonaansluiting. Kun je daar een speakertje op aansluiten? Lees meer

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer

je
jeremy007 - Jun 23, 2024 om 06:07
Elektronica & tv

Welke tv-box is goed?

ik ben op zoek naar een goede tv-box zodat ik een iptv-abonnement kan gebruiken, het is de eerste keer dat ik mezelf er nog steeds over documenteer, als iemand mij kan informeren, zal ik dat op prijs stellen, ik zal ook elke gedachte delen die ik heb kunnen vinden. Bedankt Lees meer

opdepennie
opdepennie - Jun 19, 2024 om 18:00
Elektronica & tv

Pakket getraceerd maar toch kwijt

Enige tijd terug heb ik alle spullen t.b.v. internet, teevee en telefoon  aan mijn toenmalige provider geretourneerd omdat ik over ging naar een ander. Na ongeveer een maand kreeg ik het verzoek om die spullen onderhand eens op te sturen omdat anders alle kosten in rekening zouden worden gebracht, zijnde ruim € 340,--. Ik had inmiddels na ongeveer vier dagen na opsturing de bevestiging zwart op ... Lees meer

Bi
Biasp - Jun 20, 2024 om 10:41
Elektronica & tv
Tv kan bij plaatselijke ondernemer niet retourneren

Wel als deze online bij hun gekocht zou zijn.
Er bestaat toch een herroepingsrecht.
Ik zou gewoon deze tweede TV a € 1199, ook moeten kunnen retourneren bij de plaatselijke ondernemer. nadat ik heb gezien dat wij blijkbaar wel een heel oud showmodel hebben gekocht. En het geld terug moeten kunnen krijgen. Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels