Vragen over Elektronica & TV
Koelkast defect, 3 weken wachten op reparatie
Hallo,
Op maandag 4 december begon mijn koelkast enorm te brommen, ik heb dit aangemeld bij het bedrijf die mijn keuken en dus ook de koelkast heeft geinstalleerd. Dit bedrijf heeft de storing bij AEG gemeld en ik zou daar over terug gebeld worden. Ik heb vrijdag 8 december zelff maar eens gebeld en krijg te horen van electrolux (de reparatie dienst van AEG) dat ze 27 december wel langs kome
...
Lees meer
Samsung neemt geen contact met mij op.
Ik heb 2 maanden geleden bij MediaMarkt een koelvriescombinatie gekocht en die maakte direct bij aansluiten al 2 verschillende harde geluiden.
MediaMarkt heeft toen gezorgd dat Samsung contact met mij opnam en een monteur gestuurd die heeft er een noiceplaatje tussen gezet en gezegd als dit niet helpt moet u weer contact opnemen dat heb ik gedaan.
MediaMarkt heeft toen zelf nog 2 monteur
...
Lees meer
NPO Start app
Sinds begin november 2023 is de NPO app "vernieuwd". Lees de reviews bij de app. Wie weet hoe je terug kunt naar de app van oktober? Lees meer
Terugbetalen borg
Vorige woensdag (8/11) week lens gehuurd bij Cameranu in Amsterdam. Dan moet je borg betalen, 300 euro, prima. Volgende dag lever ik m weer in zegt de medewerker met een week moet je je borg wel weer terughebben. Wat? Waarom niet meteen vraag ik. Ja dit moet naar de administratie en weet je niet zeker wanneer die behandeld wordt.
Kreeg ik gisteren, via de mail, een credit nota van de
...
Lees meer
Samsung Buds2 Pro vervuiling, geen garantie?
Beste leden van het forum, Ik heb mijn Samsung Earbuds 2 Pro op 17 januari 2023 in ontvangst mogen nemen. De oordopjes heb ik zeven maanden normaal gebruikt. Ik heb er onder andere mee gewandeld en muziek mee geluisterd in de trein. Halverwege augustus was ik aan het lopen en hoorde ik mijn rechteroortje opeens krakende geluiden maken. Het klonk alsof de bas in het oortje niet meer goed wer ... Lees meer

Aansluiten draadloze deurbel
Ik heb een draadloze deurbel van het merk Hyundai. Mijn modem is een Experiabox v10A van KPN. Krijg die deurbel niet goed aangesloten. Heb zelf het idee dat het aan de Wifi ligt. Het signaal is overal prima maar het moet 2,4 Ghz zijn. Die Experiabox levert zowel 2,4 als 5 Ghz. Op de een of andere manier lukt het maar niet. Wie heeft raad? Lees meer
Glasvezel
Ik heb al sinds oktober 2022 een nieuw modem in huis voor aansluiting van de glasvezel,
via de KPN,ze maken heel veel reclame om overtegaan naar KPN glasvezel,
maar tot nu toe houden ze ons aan het lijntje,ik heb al heel veel gebeld maar iedere keer hoor ik het zelfde,
we zijn er mee bezig,wat een slechte service?
Lees meer

Jullie “Kassa” wordt hier gemist
Wanneer komen jullie weer op tv? Lees meer

Wanneer komt kassa weer op tv ?
Ik heb na de zomerprogrammering geen kassa op tv gezien heb ik iets gemist of zo ?
Groet Jan van Gemert
Lees meer
Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?
Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!
Registreer