Mag ZIGGO zonder overleg de abonnementsprijs wijzigen
Nadat ik een adres wijziging had door gegeven aan ZIGGO was bij de volgende factuur ook een abonnements wijziging doorgevoerd zonder dat we dit besproken hadden. Het bedrag werd verhoogd van € 54,05 naar € 77,00 per maand. Na telefonisch contact met de klantenservice werd gezegd dat dit niet meer gewijzigd kan worden en dat dit het nieuwe maand bedrag is. Het vorige bedrag paste niet meer bij het abonnement. Wie heeft hier ervaring mee?
Begin eens het hele verhaal op te schrijven want dat ze daar geen enkele verklaring bij hadden wil er bij mij niet in.
Hier https://community.ziggo.nl/ kun je meer uitleg vragen, maar dan moet je wel duidelijk uitleggen wat je nu precies hebt. Aan de prijs te zien zit er van alles en nog wat in je pakket.
Als je verhuist en je hebt een oud abonnement, dan kan dat inderdaad niet meegenomen worden naar je nieuwe adres.
Dus: wat voor pakket had je precies voor die 54,- euro en wat voor pakket heb je nu voor 77,- euro.
Je krijgt trouwens altijd een mailtje van Ziggo waarin staat wat voor pakket je krijgt en wat het kost. Daar had je op kunnen reageren binnen 14 dagen, dan had je het nog zonder kosten op kunnen zeggen of kunnen wijzigen.
Kijkt u anders even op mijn ziggo, dan kunt u vergelijken wat u had en nu hebt. Misschien iets extra's o.i.d. Maar ook op de maandelijkse factuur staat alle informatie immers ook over alles wat u heeft. 't Is trouwens een normaal bedrag zo te zien.
Dit is duidelijk geen verhoging die met indexatie te maken heeft.
Hier is een korting vervallen of een luxer, duurder pakket afgenomen..
dan heb jij het recht om per direct op te zeggen, als er een kpn lijn je huis in komt of glasvezel heb je keus genoeg..
moet wel echt om een eenzijdige aktie gaan.
Je zal wel veel aanbiedingen en spam krijgen op je email adres.Niet handig om een email adres te gebruiken als inlognaam.
De abonnementsvorm veranderd bij een verhuizing niet omdat die voor alle regio's gelijk zijn.
Als uw e-mail adres eindigd op @home.nl dan zou het ook kunnen dat u nog een oud Casema, Essent of multikabel abonnement heeft en dat oude abonnement kan niet meegenomen worden zodra u gaat verhuizen.
U abonnement wordt dan omgezet in een gelijkwaardig abonnement en zou de hogere maandkosten kunnen verklaren.
Elke wijziging wordt tevens per mail bevestigt en in die mail staat geschreven wat Ziggo met u afgesproken heeft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zorgplicht online casino's
nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer
Afwijzing huurwoning
Sta eerste op een woning papieren zijn in orde maar de woningbouw corporatie is van plan om alsnog te weigeren op basis van of het wel gaat matchen met de buren mag dit? Lees meer
Kantar
Hi,
Brief gekregen van KANTAR, voorheen TNS, om mee te doen aan het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (afgekort NMO).
Je wordt lekker gemaakt met me vergoedingen die kunnen oplopen tot € 220 per jaar.
Later in een email staat dat het om Bol.com bonnen gaat.
Toen begon ik huiverig te worden.
Is dat terecht of het is het betrouwbaar?
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer