an
door anjatuinder Nov 4, 2017 om 19:27
Elektronica & tv

Www.superaankoop.co.nl

is dit een veilig site om te kopen?

124563 28 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 4, 2017 om 19:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zet eens even een gewoon adres neer.

costnix
door costnix Jan 23, 2018 om 09:55
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De TS heeft de link in de titel geplakt en dan wordt deze zo afgebeeld.

Cookies
door Cookies - Nov 4, 2017 om 19:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik zou daar nog niet voor 100 euro kopen,  laat staan voor een bedrag van 2500 euro!

diumenge
door diumenge - Nov 4, 2017 om 19:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zonder naar die site te zijn geweest. Neen!

ne
door neodutchio - Nov 4, 2017 om 19:42
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ons Adres
9/F, Billion Plaza 2

No. 10 Cheung Yue Street, Kowloon
Hong Kong

Gewoon daar bestellen hoor. Garantie tot aan het moment dat de doos verstuurd wordt. Kans op een zeer dikke rekening van de douane vanwege invoerkosten en BTW. En het risico lopen op namaak. Tja, het gaat ook maar om €2500 he.

tijger1
door tijger1 - Nov 4, 2017 om 20:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Superveilig, ze nemen meteen een foto van u.;-))

hutch
door hutch - Nov 4, 2017 om 20:28
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"is dit een veilig site om te kopen? "

Absoluut NIET !! Pas op voor dit 'bedrijfje'. Dit 'bedrijfje' houdt zich niet aan de wet en is daarom, per definitie, onbetrouwbaar.

Voorbeeld:
"Houd er a.u.b. rekening mee dat de verantwoordelijkheid voor het vervoer van een pakket in zijn geheel voor de koeriersbedrijven is. Superaankoop is niet verantwoordelijk voor producten welke zijn verloren of met schade worden aangeboden door de koerier."

De wet stelt: "De zaak is voor risico van de koper van de aflevering af"

Wees gewaarschuwd!!

ne
door neodutchio Nov 4, 2017 om 21:47
5148 Antwoorden / 12 Vragen

De nederlandse wet stelt dat ja. Ik heb geen idee of de wet in Hong Kong ook zo is, wellicht is het daar volledig volgens de regeltjes.

Ro
door Rossum jc Dec 18, 2017 om 12:48
1 Antwoorden / Vragen

Zijn gewoon super oplichters,besteld ,betaald en dan blijft het stil.

hutch
door hutch - Nov 4, 2017 om 20:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als ik rest van de voorwaarden bekijk is dit clubje al helemaal niet te vertrouwen. Ze handelen vanuit Hong Kong.

aurora1
door aurora1 - Nov 5, 2017 om 12:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik zou daar zelfs niets voor 3 euro kopen.
Zoek een betrouwbare shop.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2017 om 12:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

is dit een veilig site om te kopen?
NEE!!!

Be
door Bervoets Jan 18, 2018 om 13:53
Antwoorden / Vragen

Verschillende ervaringen met dit bedrijf:
1- 1ste bestelling gedaan; levering binnen 14 dagen
2- 2de bestelling gedaan; pakket door DHL kwijtgeraakt; Niemand neemt verantwoording: weg geld;

NIET KOPEN HIER!

Ad
door Adolsnu@41 - Dec 16, 2017 om 09:35
1 Antwoorden / Vragen

ik zou graag willen weten of dit een veilige site is om te kopen.
wie heeft hier ervaring mee.

marita5
door marita5 Dec 16, 2017 om 09:38
11508 Antwoorden / 15 Vragen

@adolsnu@41 , lees de reacties boven u , deze site is niet veilig , gevestigd in Hongkong .

me
door mein33 - Dec 16, 2017 om 10:16
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als ik de site geen toestemming geeft om mijn locatie te bepalen, dan kom ik geen stap meer verder en dat is voor mij al genoeg reden om elders te gaan zoeken.

jo
door jorisw - Dec 16, 2017 om 10:35
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Meer dan 1000 euro goedkoper dan in de reguliere fotohandel.... Wat denk je zelf. Ga gewoon lekker naar de lokale fotowinkel en koop 'm daar. Wel zo handig als er wat mee is.

Cookies
door Cookies - Dec 16, 2017 om 12:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je niet kunt lezen, heeft het stellen van een vraag ook geen zin.

DOOR ADOLSNU@41 - 16 DEC. 2017 OM 09:35
1 ANTWOORDEN / VRAGEN

ik zou graag willen weten of dit een veilige site is om te kopen.
wie heeft hier ervaring mee.

me
door mein33 Dec 16, 2017 om 12:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Voor alle zekerheid en duidelijkheid is het heel verstandig om dezelfde vraag, in het topic van iemand anders, ook te stellen.
@adolsnu@41 heeft natuurlijk niet voor niets en speciaal voor dit onderwerp een account aangemaakt.  ;-))))

Ro
door Rossum jc Dec 18, 2017 om 12:54
1 Antwoorden / Vragen

Als je snel van je geld af wil,kan je best bestellen .Super snel afgeschreven en nooit iets krijgen.
Helaas zat ik even te dutten site ziet ergoed uit dat dan weer wel.

hutch
door hutch - Dec 16, 2017 om 13:39
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@adolsnu@41, zoals u kunt lezen is deze site NIET (!) betrouwbaar, gezien vanuit het Nederlandse consumentenperspectief.

Ik neem ook aan dat u hier geen ervaringen zult vinden, omdat wij allemaal zo slim zijn om bij dergelijke 'bedrijfjes' niet(s) te bestellen!
Een van de punten waarop ik mij baseer kunt u boven lezen.

In Nederland is de verkoper verantwoordelijk tot aan de aflevering toe. Genoemde website stelt dit iets anders, zoals u kunt lezen.
Als u dus besluit om wel wat te bestellen en u ontvangt niets (of beschadigd), moet u ook niet (hier) klagen.
Ik zou mij ook niet druk maken als het om een (relatief) klein bedrag zou gaan, bijv. een paar euro, maar gezien de link (bovenaan) naar een apparaat van €2500,-- hoef ik mij niet te bedenken. Iemand die hier intrapt, moet wel gek of blind zijn.

En al zou u ook een x-aantal goede ervaringen krijgen, dan nog kan een volgende aankoop (goed) misgaan.
En u zou maar net zo'n apparaat besteld/gekocht hebben.........

Dus altijd alle voorwaarden (heel) goed lezen.

Ro
door Rossum jc - Dec 18, 2017 om 12:45
1 Antwoorden / Vragen

Superaankoop zijn grote oplichters

ju
door juliomariner Dec 20, 2017 om 20:30
1321 Antwoorden / 2 Vragen

ah een ervarings deskundige, verklaar

ha
door har73 - Jan 5, 2018 om 13:51
1 Antwoorden / Vragen

Hallo allen! Ik heb begin december een ipad pro besteld hier en kwam daarna op deze site al jullie verhalen tegen. Ik ben er flink van geschrokken en heb het bedrijf om toelichting gevraagd om de zaken die hier genoemd werden, lange bezorgtijd, uit china afkomstig, extra douane/portokosten.Wat bleek? Ik kreeg netjes antwoord terug!

Ja, ze versturen uit China (maar daar is mn ipad ook gemaakt dus dat zie ik niet als een groot probleem)
Ja, het duurt even voor de bestelling er is (vooral door feestdagen), maar als ik op ibood iets bestel duurt het vaak ook 3 weken dus wederom geen probleem.
Nee, er komen geen douanekosten of extra kosten bij wanneer het pakket is geleverd. Dit hebben ze mij gegarandeerd en het klopte ook! Niks hoeven te betalen en keurig met een koerier(!) gebracht. Omdat ik mij zorgen maakte hebben ze uit eigen initiatief voorgesteld te cancellen, maar ik wilde ze wel een kans geven. En ik ben blij dat ik het gedaan heb want ik heb een mooie ipad nu voor fors minder dan dat ie hier in de winkel ligt!

Dus niet zo somber allemaal! Gewoon bestellen! en.. ze hebben het geld van mn paypal nog niet eens afgeschreven in die 3 weken tijd. Dat doen ze waarschijnlijk als ze van het koerierbedrijf te horen krijgen dat het is afgeleverd. Superaankoop.nl = supernetjest !!

tijger1
door tijger1 Jan 5, 2018 om 13:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik hoop dat uw bonus goed is voor dat mooie verhaal.:-))

ne
door neodutchio Jan 5, 2018 om 14:06
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Knap hoor dat een verkoper in Hong Kong kan bepalen dat de wetten en regels in Nederland niet uitgevoerd worden. Het is de taak van de transporteur om gewoon de douane afhandeling te doen. Hier heeft de verkoper niets mee te maken.
Leuk geporbeerd uw verhaal, totaal ongeloofwaardig.

ju
door juliomariner Jan 5, 2018 om 14:18
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Als deze recentie nou was geschreven door iemand die al meerdere  vragen had beantwoord op deze site zou ik er over gaan denken om het te geloven maar iemand die speciaal voor dit topic een account aanmaakt. mwha

gerbera
door gerbera Jan 5, 2018 om 15:13
7358 Antwoorden / 14 Vragen

HAR73, U maakt een grapje maar die grap kennen we al dus uw reactie was totaal overbodig.

Nee, er komen geen douanekosten of extra kosten bij wanneer het pakket is geleverd.
Dat klopt helemaal die kosten betaald u bij aflevering

sa
door san1999der1 Mar 12, 2018 om 19:41
Antwoorden / Vragen

Wat hij zegt klopt heb ooit bij eglobal de andere site van hun een b&o besteld en meeste komt uit UK Warehouses waardoor zij eigenlijk al douane gedekt sommige zullen zeggen dat ze niet te vertrouwen zijn maar de site is zo betrouwbaar als mediamarkt als product werkt prima keuze maar kwa garantie is het bij Mediamarkt mis en ook zo bij superaankoop/eglobal voor iets van 100-200€ altijd proberen waard en via paypal altijd beschermd;)

Pv
door Pvloef - Jan 22, 2018 om 21:58
1 Antwoorden / Vragen

Hier een bestelling gedaan, deze is keurig afgeleverd met dhl. Tracking van het paket was dik in orde, kon het volgen vanaf dag 1. Levertijd was iets meer dan een week rond de feestdagen. Zeer netjes dus. Pakket bevatte het item wat ik besteld had. Bedrijf zit in hongkong, maar heeft bij mij credits verdient met deze goede en snelle levering. Oja, enne lekker goedkoop natuurlijk.
:-))

tijger1
door tijger1 Jan 22, 2018 om 22:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tuurlijk.

ne
door neodutchio Jan 22, 2018 om 22:32
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En nadat u besteld heeft bent u gaan googelen op ervaringen en wilde ons hier overtuigen van het tegendeel?

gerbera
door gerbera - Jan 22, 2018 om 22:36
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hier een bestelling gedaan,

Hoezo hier een bestelling gedaan, heb hier nooit een bestelformulier voorbij zien komen.
Dat geloofd u toch zelf niet, levertijd iets meer dan 1 week en dat vanuit Hongkong
Kunnen we over 14 dagen van u weer een positief bericht lezen onder een andere naam?

La
door Lampie2 - Jan 23, 2018 om 19:15
1 Antwoorden / Vragen

Als ik zo de reacties lees begrijp ik dat er nogal wat stresskippen zonder ervaring reageren.
Mijn ervaring met 'superaankoop.co.nl' strookt niet met de hier vermelde reacties op uw vraag.
Zoals er ook op de site te lezen is worden ook de kosten van het invoeren door 'superaankoop' voldaan.
Bovendien kan je de aankoop met 'Paypal' betalen waardoor je verzekerd bent dat als je het produkt niet ontvangt, je het geld terug krijgt van Paypal.
En ja..... zo werkt het bij Paypal inderdaad, ook dat heb ikzelf ervaren.

Nu zullen er wel reacties komen als zou ik bij superaankoop zijn aangesloten of hier geld of bonus of weet ik wat voor vergoeding voor krijg. Als men zo gaat reageren is het nut van deze site waardeloos, er wordt gevraagt of het veilig kopen is.......JA dus!

Het verhaal garantie is iets lastiger, bij garantie zaken moet uw aankoop naar het VK gestuurd worden.

Doe ermee wat u wilt.

tijger1
door tijger1 Jan 23, 2018 om 19:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Perfect advies. Meteen kopen daar.

La
door Lampie2 Jan 24, 2018 om 00:48
1 Antwoorden / Vragen

Ach, ik zie dat u 2000 keer vaker een antwoord dan een vraag heeft en uzelf 'expert' noemt in veel disciplines. Als u goed had gelezen zou u weten dat het geen advies was maar slechts mijn ervaring en uit mijn ervaring komt mijn mening. MIJN mening die gegrond is op feiten en ervaring.

Nogmaals...... doe ermee wat u wilt want het zal uiteindelijk op uw eigen beslissing aankomen, die u eventueel kan baseren op de zin en/of onzin die u hier leest.

br
door breha38 - Mar 3, 2018 om 12:24
13 Antwoorden / 0 Vragen

L.S. Alleen met een Visa card ben je verzekerd. Indien niet geleverd? Geld wordt door Visa teruggeboekt.

br
door breha38 - Mar 3, 2018 om 12:25
13 Antwoorden / 0 Vragen

Met Visa betalen is altijd zeker! Maar pas op voor invoerrechten!

gerbera
door gerbera Mar 3, 2018 om 14:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Deze vraag is van 4 maanden geleden, en denk dat de Ts inmiddels wel weet wat te doen.

Hu
door Huggy54 - Apr 29, 2018 om 11:21
1 Antwoorden / Vragen

Ik snap al die rare, negatieve berichten niet, gewoon betalen met Creditcard of PayPal en dan is er helemaal niets aan de hand.
Of deze mensen hebben ergens een nare ervaring opgelopen, en dat is dan heel jammer (maar lees dan het begin nog een keer) of hebben totaal geen ervaring en kakelen maar wat in het rond of zitten te trollen om hun eigen markt te beschermen, waar ik alle begrip voor heb want tegen dit soort bedrijven kun je gewoonweg niet concureren. Ik had al ervaring met E-Global en Digitaland maar Superaankoop was in dit geval iets voordeliger.

Een nieuw camera systeem voor iets meer dan € 2700,- wat hier iets meer dan € 4000,- zou moeten kosten. (Ik ben toch niet helemaal achterlijk zeker?)
Canon EOS 7D mk II, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS II USM en de Canon 1.4x III teleconverter. Doe de check zelf maar.
Alles pico-bello na 9 dagen voor de deur afgeleverd VANUIT ENGELAND en niet vanuit China, zoals wordt geopperd, want anders krijg je idd een naheffing voor de BTW en inklaringskosten. Het wordt "intern" vanuit China naar het VK verstuurd en vandaar naar jouw adres. Dus ja... het komt uit China en/of Japan, maar dat komt alles van Canon, Nikon etc. etc. van wie of waar je het ook koopt.

Voor alle duidelijkheid, behalve het financiële voordeel wat je kan halen, heb ik verder niets met dit soort bedrijven, geen aandelen geen gewin voor dit schrijven (of ze moeten heel blij worden ALS ze dit lezen en me willen belonen met een paar extra acu's voor de nieuwe camera) of ook maar enige andere binding, maar ik kan absoluut niet tegen ongefundeerd kritiek.

tijger1
door tijger1 Apr 29, 2018 om 11:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ja.

tijger1
door tijger1 - Apr 29, 2018 om 11:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hiep hoi, na zes maanden nog een juichverhaal.:-))

Pi
door PieterFRL - May 28, 2018 om 18:59
1 Antwoorden / Vragen

Hier een Garmin Fenix 5x horloge gekocht.
In 7 dagen is het netjes bezorgd. Geen invoerheffingen.
Dus goede ervaring.

ne
door neodutchio May 28, 2018 om 19:28
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En u heeft zich speciaal aangemeld om dat te melden? Heeft u ook al de kaarten bekeken die er op staan?

Garmin Fenix 5X Slate Gray Saffier + Zwart Band Multisport GPS HorlogeOnly (010-01733-10) (Azië kaart)

Beetje veel geld voor een Aziatische navigatie.

ap
door apenootje010 - Jun 5, 2018 om 00:31
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb al 2 aankopen gedaan bij superaankoop.ce , de eerste bestelling was een samsung S9 PLUS die hier in NL 930 euro kost en ik voor 680 euro daar besteld hebt, en keurig binnen 12 dgn. via London is geleverd. De 2e aankoop was een Samsung J3 pro kost in NL 190 euro had ik voor 101 euro ook deze werd snel geleverd. Ik doe de aankoop met PayPall en neem altijd voor die 6 euro extra een transport verzekering, In de algemene voorwaarden van superaankoop.ce staat dat ze niet verantwoordelijk zijn voor zoekraken tijdens transport, dat moet je dan met DPD uitknokken, Dus ALTIJD een transport verzekering nemen bij superaankoop.ce.nl

he
door henrynl - Jul 7, 2018 om 00:38
4 Antwoorden / 1 Vragen

MIjn ervaring met superaankoop.co.nl
Superaankoop plaatst dit review niet vandaar dat ik dat hier maar doe.

In februari dit jaar kocht ik bij hen een Samsung Gear S3. Ook ik twijfelde in eerste instantie maar al vrij snel had ik mijn Samsung al binnen. Niets dan lof. Ook over de manier van corresponderen. Mijn horloge vertoonde echter al snel mankementen. De batterij was binnen een paar uur leeg, hij stopte spontaan, soms kreeg ik hem niet uit etc. Ect. Dit is mijn derde smartwatch dus ik heb er wel een beetje verstand van. Ik was dus niet tevreden en heb een mail gestuurd. Er werd mij gezegd dat ik een ticket aan moest maken ivm de klachten. Dat heb ik gedaan. Je krijgt een ticketnummer en doet dan alleen nog maar zaken met mensen in London. Daar moest ik het horloge ook naar toe sturen. Kosten voor mij € 20.—. Maar ja aan een niet goed werkend horloge heb je ook niets. Ook nog een A4 bijgevoegd met wat de klachten waren. Vervolgens, en dan zijn we best al een tijd verder, een bericht gekregen dat de batterijduur was getest en dat die goed was. PUNT. En dat is dus het enige wat ze gedaan hebben. Er zijn vervolgens over en weer nog een 10 tal berichten verstuurd maar ze deden er niets meer aan. Er werd niet verder gekeken naar de werking van het horloge. Ik moest € 25 overmaken om mijn horloge terug te krijgen. En ik ben dus gek om €45.— uit geven om een goed werkend horloge (volgens hen) op te sturen en weer defect terug te krijgen. Tevens werd me o.a. nog verteld dat ik bij Samsung GEEN garantie had omdat het horloge uit het buitenland kwam. Ik heb nog diverse malen met Inge gemaild maar die kon er niets aan doen zei ze omdat de RMA afdeling in London de zaak afhandelde. Ik kon ook nergens een klacht indienen. Je staat dus compleet machteloos. Vandaag heb ik dus mijn niet goed werkende horloge weer teruggekregen en ik ben €45.— en een illusie armer. Bedenk dus mensen dat als er iets kapot gaat je helemaal afhankelijk bent van de mensen in Londen. Ik heb met 6 verschillende mensen contact gehad en ze negeren allemaal je vragen. Ze doen of ze het niet gelezen hebben. Voor mij dus niets meer van superaankoop.co.nl. Een zeer teleurgestelde en vooral machteloze ex-klant. Ze krijgen nog 2 sterren omdat het aankoopproces wel goed ging.

ne
door neodutchio Jul 7, 2018 om 18:17
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Ach ja, alle waarschuwingen ten spijt.

Ja
door Jan H. - Aug 30, 2018 om 14:28
1 Antwoorden / Vragen

Op 22 augustus 2018 een aankoop gedaan, en deze is op 30e netjes afgeleverd. Nieuw in originele verpakking met alle toebehoren. Geen fratsen en gedoe. Kon vanaf de volgende dag  na aankoop en betaling al met een track&tracecode de zending tot in detail volgen via de DPD website. Ook ik ben zo stom geweest om een aankoop te doen voordat ik de reviews heb gelezen. En met alle spookverhalen heb ik erg in mijn rats gezeten. Ten onrechte blijkbaar. Geen spook gezien. Een superaankoop!

ne
door neodutchio Aug 30, 2018 om 21:27
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En na aankoop kon u wel ineens dit topic vinden en hebt meteen een account aangemaakt? En vanmorgen vroeg al binnen gekregen en meteen hier proberen een ander verhaal op te hangen dan andere mensen?