Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henrynl - 07-07-2018 00:38:48
Elektronica & TV

www.superaankoop.co.nl

mijn ervaring met superaankoop.co.nl
superaankoop plaatst dit review niet vandaar dat ik dat hier maar doe. 

in februari dit jaar kocht ik bij hen een samsung gear s3. ook ik twijfelde in eerste instantie maar al vrij snel had ik mijn samsung al binnen. niets dan lof. ook over de manier van corresponderen. mijn horloge vertoonde echter al snel mankementen. de batterij was binnen een paar uur leeg, hij stopte spontaan, soms kreeg ik hem niet uit etc. ect. dit is mijn derde smartwatch dus ik heb er wel een beetje verstand van. ik was dus niet tevreden en heb een mail gestuurd. er werd mij gezegd dat ik een ticket aan moest maken ivm de klachten. dat heb ik gedaan. je krijgt een ticketnummer en doet dan alleen nog maar zaken met mensen in london. daar moest ik het horloge ook naar toe sturen. kosten voor mij € 20.—. maar ja aan een niet goed werkend horloge heb je ook niets. ook nog een a4 bijgevoegd met wat de klachten waren. vervolgens, en dan zijn we best al een tijd verder, een bericht gekregen dat de batterijduur was getest en dat die goed was. punt. en dat is dus het enige wat ze gedaan hebben. er zijn vervolgens over en weer nog een 10 tal berichten verstuurd maar ze deden er niets meer aan. er werd niet verder gekeken naar de werking van het horloge. ik moest € 25 overmaken om mijn horloge terug te krijgen. en ik ben dus gek om €45.— uit geven om een goed werkend horloge (volgens hen) op te sturen en weer defect terug te krijgen. tevens werd me o.a. nog verteld dat ik bij samsung geen garantie had omdat het horloge uit het buitenland kwam. ik heb nog diverse malen met inge gemaild maar die kon er niets aan doen zei ze omdat de rma afdeling in london de zaak afhandelde. ik kon ook nergens een klacht indienen. je staat dus compleet machteloos. vandaag heb ik dus mijn niet goed werkende horloge weer teruggekregen en ik ben €45.— en een illusie armer. bedenk dus mensen dat als er iets kapot gaat je helemaal afhankelijk bent van de mensen in londen. ik heb met 6 verschillende mensen contact gehad en ze negeren allemaal je vragen. ze doen of ze het niet gelezen hebben. voor mij dus niets meer van superaankoop.co.nl. een zeer teleurgestelde en vooral machteloze ex-klant. ze krijgen nog 2 sterren omdat het aankoopproces wel goed ging.