Jo
door Joep Utrecht 2 mei 2017 om 20:20
Elektronica & tv

Deli-lifestyle


Hallo


 


Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.


De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.


Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.


Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL


Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle


 


Met vriedelijke groet,


Joep


24475 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:32
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?

Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999

Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:42
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:

Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle

Retourneren

  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren
  • Betaalde ophaalservice

Een artikel retour sturen?

  • De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
  • Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
  • Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort

Voorwaarden

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).

 

door Gerry1969 - 2 mei 2017 om 22:41
3450 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?

door costnix 3 mei 2017 om 00:17
2835 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.

door Gerry1969 3 mei 2017 om 00:21
3450 Antwoorden / 25 Vragen

@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ti
Tine-79 - 16 jun. 2019 om 23:22
Vrije tijd & tuin

Meerprijs nav offerte

We hebben samen met verschillende buren werk in onze tuin laten uitvoeren. We hadden hiervoor een offerte ontvangen en akkoord gegeven. Helaas hebben alle buren nu een rekening ontvangen die hoger uitvalt dan de offerte. Het bedrijf had 2 offertes uitgebracht. Een voor buren die het eventueel alleen wilden laten uitvoeren door dat bedrijf en een offerte voor als we het gezamenlijk zouden laten uit ... Lees meer

ru
ruudolf - 17 jun. 2019 om 18:59
Geldzaken & recht

Nationale ombudsman

Goedendag,

Mijn vraag is dat ik een probleem met de politie heb. Zonder inhoudelijk hier verder op in te gaan omdat dat een lang verhaal is en ook niet relevant is voor mijn vraag, wil ik jullie vragen.
Op een gegeven moment ben ik naar de Nationale ombudsman gegaan, omdat ik de procedure bij de politie/klachtencommissie politie doorlopen had. Toen mijn klacht bij de Nationale o ... Lees meer

ma
marco - 9 jan. 2019 om 16:41
Voeding & gezondheid
Egg -sellent

Egg -sellent

goedemiddag .mijn naam is marco zalm.
en er zit me iets niet lekker .kunnen jullie soms egg - sellent  stichting beheer derdengelden ? nou dat is een organisatie die geld verdienen over jonge kinderen dr rug .
het is een mega grote tussen  leverancier die kinderen langs de deuren eiren verkopen met hun bolderkarretje .zogenaamde bleie eiren zoals hun t noemen .maar het zijn gewoon ordi ... Lees meer