Deli-lifestyle
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.
Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.
Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.
Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL
Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.
Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.
Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle
Met vriedelijke groet,
Joep
Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?
Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999
Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.
Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:
Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle
Retourneren
- 14 dagen bedenktijd
- Gratis retourneren
- Betaalde ophaalservice
Een artikel retour sturen?
- De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
- Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
- Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort
Voorwaarden
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).
Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?

Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.
@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Acer laptop bij BCC gekocht op 21 augustus 2023
De Acer laptop had op/in het scherm ineens witte punten. Nu staat BCC onder bewind en ik kreeg afgelopen zaterdag de boodschap dat ik het maar met Acer moet regelen. Toen ik op de site van Acer dus het reparatieverzoek invulde en dus serienummer enz ingevuld had kwam er een aankoopdatum uit van 22-06-2022.... Dat is vreemd want ik kocht hem dus 21-08-2023. Inmiddels is gisteren de laptop opgehaald ... Lees meer
Welke rechten bij een all inclusive reisverzekering
Wij hadden voor de wintersport een all inclusive reisverzekering afgesloten bij AXA. Dit zou kort gezegd inhouden, dat wanneer we de vakantie zouden annuleren of afbreken we 75%. van de reissom zouden terug krijgen.
Halverwege de week wilden we naar huis vanwege paniek aanvallen van mijn dochter.
Contact gehad met AXA en we moesten daar naar een arts van hun, ondanks dat ik wist dat deze
...
Lees meer
Zorgverzekering hheft mijn aanvullende verzekering er uit gegooid mag dat
Heeft al jaren een aanvullende zorgverzekering. Nooit problemen gehad. Nu kwam ik bij toeval erachter dat mijn verzekering is gestopt in november 2022. Idepender heeft geregeld dat de verzekering automaties van Ditzo naar ASR ging. Maar hebben vergeten ook mijn aanvullende verzekering door te geven. Zowel Independer als ASR weigeren dat als nog te doen. Heeft een nieuw klikgebit nodig en massage v ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer