door Joep Utrecht 2 mei 2017 om 20:20
Elektronica & tv

Deli-lifestyle


Hallo


 


Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.


De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.


Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.


Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL


Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle


 


Met vriedelijke groet,


Joep


32389 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?

Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999

Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:

Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle

Retourneren

  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren
  • Betaalde ophaalservice

Een artikel retour sturen?

  • De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
  • Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
  • Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort

Voorwaarden

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).

 

door Gerry1969 - 2 mei 2017 om 22:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?

door costnix 3 mei 2017 om 00:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.

door Gerry1969 3 mei 2017 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ur
Ursula75 - 20 okt. 2020 om 13:51
Winkels & webshops

Pakket opengemaakt/ leeg geleverd

Ik heb online 2 truien besteld, omdat ik twijfelde over de kleur. Na ontvangst heb ik 1 van de truien retour gestuurd.
Dit was op eigen kosten, dus met track en trace code teruggestuurd.
De volgende dag kreeg ik een mail van de winkel dat ze het pakket geweigerd hadden, aangezien het pakket open en leeg was. Er was een foto bijgevoegd waarop de postbezorger te zien is met een lege zak, a ... Lees meer

ma
magnolia - 25 okt. 2020 om 11:25
Winkels & webshops
Miskoop sta-op-stoel bij Prominent.

Miskoop sta-op-stoel bij Prominent.

Op 6 oktober 2020 heb ik een sta-op-stoel gekocht bij Prominent voor het bedrag van maar liefst € 5.328,--. Ik kreeg geen bedenktijd omdat, volgens de verkoper, ik met het tekenen van de bestelling, mijn bedenktijd heb verspeeld. Dat is op zich al bedenkelijk. 
Na 12 dagen gebruik te hebben gemaakt van de stoel bleek op het zitgedeelte een indruk achter te blijven. De voetensteun ligt vol ... Lees meer

Ja
JacquelinedD - 25 okt. 2020 om 11:35
Auto & vervoer
Letselschade gehuurde quad

Letselschade gehuurde quad

Onlangs werden wij geconfronteerd met het volgende. Mijn dochter was een weekendje weg met vrienden en heeft een quad gehuurd. Ze kon daarmee niet goed overweg en is tegen een paal gereden waarbij een flinke schade is ontstaan. In de huurovereenkomst bleek alleen sprake van een WA verzekering. Daar is door mijn dochter (21) niet goed op gelet. De schade is door de verhuurder bepaald op ruim EUR ... Lees meer