Jo
door Joep Utrecht 2 mei 2017 om 20:20
Elektronica & tv

Deli-lifestyle


Hallo


 


Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.


De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.


Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.


Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL


Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle


 


Met vriedelijke groet,


Joep


25628 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:32
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?

Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999

Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.

door Cookies - 2 mei 2017 om 20:42
13337 Antwoorden / 36 Vragen
0

Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:

Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle

Retourneren

  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren
  • Betaalde ophaalservice

Een artikel retour sturen?

  • De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
  • Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
  • Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort

Voorwaarden

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).

 

door Gerry1969 - 2 mei 2017 om 22:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?

door costnix 3 mei 2017 om 00:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.

door Gerry1969 3 mei 2017 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ch
Chloe1987 - 22 aug. 2019 om 20:41
Geldzaken & recht

Sociale huurwoning

Deze week een uitnodiging gekregen om een sociale huurwoning te bekijken. Ik stond op nummer 1. Aangegeven dat ik de volgende dag voor 13.00 moest doorgeven of ik de woning wilde accepteren. Ik heb vervolgens de volgende dag om 9.00 uur gebeld om te laten weten dat ik de woning graag wilde accepteren. Een paar uur later werd ik gebeld dat er een fout is gemaakt en dat ik toch op nummer 2 sta, omda ... Lees meer

ma
marco linschoten - 22 aug. 2019 om 12:56
Auto & vervoer
Fiets tegen brommobiel

Fiets tegen brommobiel

Goedemiddag,

onlangs is mijn broer, met zijn 45 km. auto (eigenlijk meer een brommer met een dakje) aangereden door een fietser. De fietser had handremmen die het volgens de bestuurder het niet deden. De schade aan zijn auto € 1.000,- volgens de dader zou hij niet verzekerd zijn. We hebben aangifte gedaan bij de politie maar die zeiden al meteen reken maar nergens op. Hoe kan ... Lees meer

rebek - 19 aug. 2019 om 21:30
Geldzaken & recht

VGZ maakt fouten ten kosten van ons

VGZ zet zelf op de specificatie een behandeling uit potje A te halen maar haalt het vervolgens uit potje B. Wat hiermee gedaan Lees meer