Deli-lifestyle
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.
Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.
Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.
Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL
Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.
Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.
Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle
Met vriedelijke groet,
Joep
Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?
Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999
Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.
Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:
Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle
Retourneren
- 14 dagen bedenktijd
- Gratis retourneren
- Betaalde ophaalservice
Een artikel retour sturen?
- De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
- Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
- Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort
Voorwaarden
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).
Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?
![costnix](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dc020983f2cc8759ec2be59183fafedfe2a65cd89fa0ddf7a0aade032f140a8b.png)
Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.
@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer