Jo
door Joep Utrecht May 2, 2017 om 20:20
Elektronica & tv

Deli-lifestyle


Hallo


 


Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.


De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.


Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.


Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.


De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.


Uiteindelijk verzamelde de tv wel een aantal kanalen maar oa geen Npo 1 ,2 en 3.


Na telefonisch overleg met Deli-Lifestyle heb ik hem teruggestuurd.


Delei-Lystyle was ook niet erg behulpzaam om het probleem op te lossen.


Na ontvangst van een retour biljet heb ik de tv retour gestuurd via Post NL


Deli-lifestyle zegt nu dat de tv zwaar beschadigd bij hun is aangekomen en ik krijg mijn geld nu niet terug.


Ik had de tv moeten (bij) verzekeren volgens hun maar daar was ik niet van op de hoogte, ik stuur nooit iets op.


Wat zijn nog mijn mogelijkheden om iets van mijn geld terug te zien want ik voel mij bestolen door Deli-Lifestyle


 


Met vriedelijke groet,


Joep


39329 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - May 2, 2017 om 20:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit is natuurlijk te gek voor woorden. En dat bijverzekeren is een onzin verhaal. Je hebt de t.v. toch wel in de originele verpakking (piepschuim, doos) geretourneerd?

Bel (is in dit geval het handigst) even (z.s.m.) naar de klantenservice van Bol.com en leg ze het probleem voor; ze zijn nu ook nog bereikbaar 030 310 4999

Zorg wel dat je de bestelgegevens bij de hand hebt.

Cookies
door Cookies - May 2, 2017 om 20:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Uit de retourvoorwaarden van Deli Lifestyle:

Retourneren en voorwaarden bij Deli-lifestyle

Retourneren

  • 14 dagen bedenktijd
  • Gratis retourneren
  • Betaalde ophaalservice

Een artikel retour sturen?

  • De retourzending kan aangemeld worden vanuit het bestellingenoverzicht
  • Klik op 'Start retouraanvraag' achter het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies
  • Zodra de retourzending in goede staat is ontvangen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag teruggestort

Voorwaarden

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

- Hygiëne producten zoals: Headphones en oordopjes uitsluitend in gesealde verpakking. - Cosmetica en Parfum: Uitsluitend in gesealde verpakking. - Je mag als consument de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij "op zicht" controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder "onnodig gebruik". Daarmee vervalt de recht op retour. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit betekent dus dat je de televisie maximaal 2 uur aan mag hebben gehad, mocht je de televisie nog willen retourneren. De speelduur (brandtijd) wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren? Dan zal deze niet worden behandeld onder de wet "koop op afstand" en retour worden gezonden of er wordt een bedrag met je verrekend van minimaal 10% van het aankoopbedrag (afhankelijk van de staat en gebruik van het product).

 

Gerry1969
door Gerry1969 - May 2, 2017 om 22:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Misschien heel stom van mij maar wie gebruikt nog de tv tuner?
Meestal is er een ci+ module of decoder van de tv provider. U wilde toch niet analoog gaan kijken?

costnix
door costnix May 3, 2017 om 00:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn nog gebieden, waar geen kabelaanbieders zijn en men aangewezen is op de tuner in de TV.

Gerry1969
door Gerry1969 May 3, 2017 om 00:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Costnix, waarschijnlijk buitengebied, daar had ik niet bij stilgestaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nicole04
Nicole04 - Nov 30, 2022 om 20:18
Geldzaken & recht
Pro streamers

Pro streamers

Hallo,

Terwijl ik via Videoland Goede Tijden Slechte tijden op mijn telefoon aan het kijken ben. Krijg ik een SMS van Prostreamers dat ik zojuist een abbonement heb afgesloten en dit zou mij 10 euro per maand kosten.

Ik klik mijn internet aan en zie meteen de website van prostreamers staan. Via mijn internet geschiedenis zie ik dat er rechtstreeks zonder google naar de websit ... Lees meer

op
opera - Nov 30, 2022 om 11:47
Auto & vervoer

Onze adresgegevens worden misbruikt door een niet bestaande webshop

sovaya.nl is een webshop over fietsen en zij misbruiken ons adres en telefoonnummer.

Wij worden nu steeds gebeld door geduteerde klanten, maar omdat er geen persoon achter zit kunnen we niks ondernemen.
Wij proberen nu mensen te waarschuwen, maar hoe kunnen we dit stoppen?
Ook al contact gehad met de politie en shopify, maar komen niet echt verder.

Ons adres is [ed ... Lees meer

ma
manus59 - Nov 30, 2022 om 20:52
Huishouden & energie

Wel zonnepanelen en geen zonnepanelen

Bij heel veel huurwoningen van de woningbouw in onze gemeente zijn ongeveer 2 jaar geleden zonnepanelen geplaatst. Zonder huurverhoging! Die bewoners hebben er veel profijt van met het energieverbruik. Prima hoor!
Wij, wonend in grote flats van dezelfde woningbouw hebben dat voordeel niet! 
Mijn vraag is...Is dat niet een beetje oneerlijk of zie ik dat verkeerd? Lees meer