Hoe kom in schriftelijk in contact met Ziggo?
Ik ben al 40 dagen bezig om een bestelling rond te krijgen. Ben ondertussen 9x telefonisch in contact geweest maar de bestelling is nog steeds niet door. Digitaal is de malding steeds " Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens". Ik zou nu graag mijn klacht eens via mail willen melden zodat het op papier staat.
Kijk eens aan, ik typte "postadres Ziggo" in op Google en zie:
Ik heb ook dit nog gevonden: webteam@office.ziggo.nl
Heel goed dat je dit postadres gevonden hebt. Daar komt zeker wel iets op terug.
Het e-mailadres heb ik gelijk even gecheckt zodat hier geen verwarring over is en kwam erachter dat dit niet een actief adres is.
Wat hebt u dan besteld? Wat hebben ze u vertelt over de levertijd die negen keer dat u ze hebt gesproken? U kunt ook met ze chatten, dan staat alles zwart op wit. Natuurlijk kun u ook een aangetekende brief sturen, naar een postbus is dat dacht ik zinloos, maar wat verwacht u daar dan van?
Mijn suggestie zou klachtenkompas.nl zijn.
Schriftelijk contact kan ik niet vinden maar wel een telefoonnummer die betrekking heeft op een bestelling misschien heeft u dit nummer nog niet benut.
Voor vragen over je bestelling kun je ons bellen op 0900-0730 (gebruikelijke belkosten).
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact#chat
Je kunt ook eens langsgaan in een Ziggo winkel. Dan kan je het persoonlijk bespreken.
En voor die foutmelding: gooi de cache van de browser eens leeg of probeer een andere browser. Dat zou kunnen helpen (geen garantie).
Bestelling rond krijgen en al zoveel contact, logisch dat je hiervan baalt en graag wil dat dit opschiet. Het maakt me ook nieuwsgierig wat hier de oorzaak is en ook wat je besteld hebt, kun je daar iets meer over vertellen?
Contact is natuurlijk ook via andere manieren mogelijk zoals de Ziggo Community, Facebook Messenger of X(Twitter) DM aan @ZiggoWebcare of gebruik de Mijn Ziggo app met de Messengerfunctie bij de 2 tekstballonnen.
Nou, waarom hier dan niet op gereageerd met nadere specificatie? Men reageerde vanuit Ziggo en vraagt er naar.
Beste Annemarie,
Ook ik had een probleem, had een bepaald pakket afgesproken en zelfs bevestigd met een "accoord-knop" in de email die ze mij hadden gestuurd maar kreeg een totaal ander pakket waar zelfs mijn vaste telefoon omzeep was gegaan.
Heb toen de helpdesk op Twitter aangesproken die alles [gelukkig] hebben teruggedraaid inclusief mijn vaste telefoon en nummer, die krijgen en heb ik ze ook gegeven een "10++" voor de hulp.
Dus beste Annemarie, stuur hun even een Tweet met een GOEDE! informatie dan weet ik zeker dat hun een oplossing voor je hebben, succes.
Toen mijn gehandicapte broer verhuisde geb ik ruim 6 uur!!! Met Ziggo aan de lijn gezeten. Uiteindelijk zelf achter door hun veroorzaakte problemen aan.
Ziggo
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
OPvallend dat u als vraagsteller niet reageert op het antwoord dat van Ziggo zijde kwam op uw probleemstelling. Heeft u die reactie niet gezien?
Wat denk je, zou Annemarie nog een reactie plaatsen?
Hoe kan iemand een reactie zien als ze niet meer op het forum komt?
?? Niet dus @MABELLE. Het is jammer dat een vraagsteller/ster soms niet reageert of reactie zelfs mogelijk niet leest
Mijn gevoel zegt me dat Annemarie niet meer terugkomt.
Tja, dat is dan niet erg 'handig'.
95% van de vragenstellers komt nooit terug omdat ze hun vragen niet meer kunnen vinden. Of omdat ze niet eens door hebben dat ze op een forum zitten. En dat interesseert Kassa niets anders hadden ze het forum wel digibeet vriendelijk gemaakt.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer