Odido internet,tv
Ik hen vanaf half okt problemen met odido en wordt niets mee gedaan wat kan ik hieraan doen
Klacht indienen, uitleggen hoe lang het al niet werkt, een ultimatum stellen en aankondigingen dat je het contract wilt ontbinden wegens niet leveren van beloofde diensten. Als ze het oplossen klaar, als ze het niet oplossen het contract ontbinden of naar de geschillencommissie.
En dan maar hopen dat het probleem niet bij TS zelf zit.
Dat zal dan wel blijken toch. TS wordt iig gedwongen zijn klachten duidelijk op papier te zetten en het bedrijf gedwongen daar op te antwoorden. Mocht dat voor partijen dan nog niet duidelijk zijn wie nou wat verkeerd doet kijkt er een onafhankelijke derde naar. Één grote win-win.
Ik lees geen bepaalde storing, wat u kunt proberen is het modem opnieuw opstarten na 1 minuut uit, ook van de stroom. Verder kunt u zelf alle verbindingsstekkers nazien of die er ook goed inzitten. Even eruit en er weer in. Dan heeft u alles gedaan wat u kunt.
https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wat-is-het-telefoonnummer-van-de-odido-service/000217108#:~:text=Dan%20kan%20je%20ons%20bellen,je%20een%20aanbod%20willen%20doen.
Het probleem inhoudelijk beter beschrijven geeft mensen en klantenservice een idee wat er aan de hand is en wat een oplossing zou kunnen zijn of welke stappen je het beste zou kunnen doen. Probeer de klachten eens goed te omschrijven zodat er goede advies gegeven kan worden?
Ik heb in september 2023 een aanvraag gedaan bij ODIDO voor glasvezel, op dit moment is er nog niets opgeleverd, men kan geen concrete datum aangeven wanneer dit wel gaat gebeuren, hiervoor is men afhankelijk van Dutch Fiber, m.a.w. ODIDO verkoopt abonnementen die ze voor het moment niet kunnen leveren omdat er geen ruimte is op de kabel van Dutch Fiber, er is net als bij energie een verschil tussen leverancier van energie (eneco) een de netwerkaanbieder. (Stedin).
Een kabel word pas aangelegd als er voldoende animo is. Zodra de vraag groot genoeg is zal er een vergunning aangevraagd moeten worden en kan er daarna begonnen worden met graven.
Maar zo lang er niets aangesloten is hoeft u niet te betalen.
Zonder te weten wat de klachten zijn , is er geen zinnig antwoord te geven op de vraag. Opnieuw installeren en de aansluitingen van de kabels controleren is een optie om zeker te weten dat de oorzaak niet bij jou zit.De telefoonkabel RJ 11 naar je modem vervangen zou je probleem kunnen oplossen.
De vraag is van 16 dec 2023 , lijkt mij dat het probleem na 7 maanden wel opgelost zal zijn .
Ik zag het te laat om mijn antwoord te verwijderen. Ik lees overigens nergens dat het probleem is opgelost .Beschouw het antwoord maar als tip om problemen met internet op te lossen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Fabrikant vraagt bijbetaling van 50% bij 2e keer vervanging van defecte oven
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een nieuwe keuken laten plaatsen met Whirlpool/Indesit apparatuur.
Na ongeveer een jaar begon de oven regelmatig uit te vallen. Toen ik contact opnam met de winkel werd ik doorverwezen naar de fabrikant. Via de fabrikant heb ik meerdere repratie bezoeken gehad, maar het probleem kon niet worden opgelost. Er is toen besloten de oven geheel te vervangen.
...
Lees meer
Torenhoge rekening vodafone door criminelen die bel,en vanuit sri lanka
Gebeld vanuit sri lanka. Abusievelijk opgenomen. Na melding vodafone over kosyen (na 1 min) direct opgehangen en nr. grblokkeerd. Nog tig maal gebeld. Niet opgenomen. Alles geblokkeerd . Hoorde v vodafone dat criminelen een systeem hebben ontwikkeld waardoor het lijkt of je wel 30 min belt. Vlgs medewetker lopen kosten soms op tot € 1000. Bieden me een verlaging van 25% aan als coulance. Wat val ... Lees meer
Eneco heeft ongevraagd een slimme meter voor de stadsverwarming geplaatst.
We kregen een mail waarin onderhoud voor onze aansluiting op stadsverwarming werd aangekondigd.
In een bijzin onderaan de mail stond dat er tegelijk en slimme meter werd geplaatst.
Er kwam een monteur en die heeft geen onderhoud gepleegd, alleen een slimme meter geplaatst.
Eneco reageert niet op de mail die we toen hebben opgestuurd.
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer