He
door Henk koot Dec 16, 2023 om 15:11
Elektronica & tv

Odido internet,tv

Ik hen vanaf half okt problemen met odido en wordt niets mee gedaan wat kan ik hieraan doen

3112 11 Rapporteer
hereistom
door hereistom - Dec 16, 2023 om 15:13
753 Antwoorden / 1 Vragen

Wat voor problemen precies?
Als je contact opneemt met de klantenservice van Odido worden problemen meestal netjes opgelost.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 16, 2023 om 15:17
2212 Antwoorden / Vragen

Klacht indienen, uitleggen hoe lang het al niet werkt, een ultimatum stellen en aankondigingen dat je het contract wilt ontbinden wegens niet leveren van beloofde diensten. Als ze het oplossen klaar, als ze het niet oplossen het contract ontbinden of naar de geschillencommissie.

rj
door rjw Dec 16, 2023 om 21:05
3341 Antwoorden / 5 Vragen

En dan maar hopen dat het probleem niet bij TS zelf zit.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 17, 2023 om 14:38
2212 Antwoorden / Vragen

Dat zal dan wel blijken toch. TS wordt iig gedwongen zijn klachten duidelijk op papier te zetten en het bedrijf gedwongen daar op te antwoorden. Mocht dat voor partijen dan nog niet duidelijk zijn wie nou wat verkeerd doet kijkt er een onafhankelijke derde naar. Één grote win-win.

Thijs12
door Thijs12 - Dec 16, 2023 om 22:38
589 Antwoorden / Vragen
mahadma
door mahadma - Dec 16, 2023 om 23:55
11682 Antwoorden / 51 Vragen

Ik lees geen bepaalde storing, wat u kunt proberen is het modem opnieuw opstarten na 1 minuut uit, ook van de stroom. Verder kunt u zelf alle verbindingsstekkers nazien of die er ook goed inzitten. Even eruit en er weer in. Dan heeft u alles gedaan wat u kunt.

ro
door ronny530 - Dec 17, 2023 om 07:23
2860 Antwoorden / 41 Vragen

Zonder probleem omschrijving is er geen zinnig antwoord op uw vraag te geven.

Thijs12
door Thijs12 - Dec 17, 2023 om 11:03
589 Antwoorden / Vragen

https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/wat-is-het-telefoonnummer-van-de-odido-service/000217108#:~:text=Dan%20kan%20je%20ons%20bellen,je%20een%20aanbod%20willen%20doen.

Re
door Reinier182 - Dec 17, 2023 om 19:24
217 Antwoorden / Vragen

Het probleem inhoudelijk beter beschrijven geeft mensen en klantenservice een idee wat er aan de hand is en wat een oplossing zou kunnen zijn of welke stappen je het beste zou kunnen doen. Probeer de klachten eens goed te omschrijven zodat er goede advies gegeven kan worden?

Jo
door Jos Meijers - Dec 17, 2023 om 19:43
4 Antwoorden / Vragen
john devries
door john devries Jul 15, 2024 om 12:56
225 Antwoorden / Vragen

Oud

johnzandbergen
door johnzandbergen - Jul 15, 2024 om 12:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb in september 2023 een aanvraag gedaan bij ODIDO voor glasvezel, op dit moment is er nog niets opgeleverd, men kan geen concrete datum aangeven wanneer dit wel gaat gebeuren, hiervoor is men afhankelijk van Dutch Fiber, m.a.w. ODIDO verkoopt abonnementen die ze voor het moment niet kunnen leveren omdat er geen ruimte is op de kabel van Dutch Fiber, er is net als bij energie een verschil tussen leverancier van energie (eneco) een de netwerkaanbieder. (Stedin).

ne
door neodutchio Jul 15, 2024 om 12:55
5217 Antwoorden / 12 Vragen

Een kabel word pas aangelegd als er voldoende animo is. Zodra de vraag groot genoeg is zal er een vergunning aangevraagd moeten worden en kan er daarna begonnen worden met graven.

Maar zo lang er niets aangesloten is hoeft u niet te betalen.

john devries
door john devries - Jul 15, 2024 om 12:54
225 Antwoorden / Vragen

Zonder te weten wat de klachten zijn , is er geen zinnig antwoord te geven op de vraag. Opnieuw installeren en de aansluitingen van de kabels controleren is een optie om zeker te weten dat de oorzaak niet bij jou zit.De telefoonkabel  RJ 11 naar je modem vervangen zou je probleem kunnen oplossen.

marita5
door marita5 Jul 15, 2024 om 13:08
11616 Antwoorden / 15 Vragen

De vraag is van 16 dec 2023 , lijkt mij dat het probleem na 7 maanden wel opgelost zal zijn .

john devries
door john devries Jul 16, 2024 om 09:39
225 Antwoorden / Vragen

Ik zag het te laat om mijn antwoord te verwijderen. Ik lees overigens nergens dat het probleem is opgelost .Beschouw het antwoord maar als tip om  problemen met internet op te lossen.

Re
door Reinier182 - Jul 15, 2024 om 21:32
217 Antwoorden / Vragen

Probeer je klachten en problemen die je hebt te omschrijven wat er precies wel en wat niet werkt? De vrijwilligers kunnen niet adviseren zonder achtergrond informatie. Probeer het te omschrijven dan kunnen ze beter adviseren welke stappen je kan nemen om het opgelost te krijgen.