Vragen over Elektronica & TV

ca
candydreams - Nov 10, 2017 om 15:17
Elektronica & tv

Hoe kan ik een afstandsbediening aan mijn samsung televiesie koppelen zonder au

Ik heb een samsung televisie, maar geen afstandsbediening meer, nou wou ik de televisie koppelen aan de horizon afstandsbediening, maar dat lukt niet omdat ik de televiese niet kan aanzetten

Lees meer

jo
johnsal - Aug 7, 2017 om 16:53
Elektronica & tv

Ik heb een navigatie gekocht op internet die al twee maanden in raparatie is

Ik heb een radionavigatie gekocht bij caraudioexpert op 28-12-2015 met twee jaar garantie.
Sinds mei 2017 heb ik de leverancier laten weten dat de navigatie niet werkt hij stelde voor om het op testuren voor reparatie dat heb ik gedaan op 28 mei 2017 naenkeledagen werdt ik gebeld dat de navigatie gerepareed is denavigatie weer aangesloten bleek dat de navigatie nog steed niet werk de zelde fo ... Lees meer

Ly
Lytse - Apr 25, 2017 om 12:24
Elektronica & tv
Oxboard

Eind September 2016 ben ik naar de Media Markt gegaan om hier een cadeau te kopen voor mijn zoontjes 8 e verjaardag .
zijn wens was een oxboard .
Na mij eerst te hebben laten informeren over zo,n apparaat kwamen we uit bij de officieele Oxboard met een prijs kaartje van 600,-
maar dan had je wel de beste van het beste . concurerende modellen zaten zo rond de 250,- / 350,- .
... Lees meer

Fo
Fonny Coppens - Apr 11, 2017 om 22:24
Elektronica & tv
Internet oplichting

Via Facebook is er 'n persoon die diverse mensen heeft opgelicht door NONSTOP-players aan te bieden, maar nooit leverd.
Mogelijk kan u daar aandacht aan besteden ??

Lees meer

An
Anemsojoesju - Feb 21, 2017 om 20:15
Elektronica & tv

Slechte service zondag. Zoo af

Wat moet ik doen? Op 17 januari heb ik Zondag_solar gebeld voor een storing in de omvormer bij de zonnepanelen. Degene die dat zou behandelen was op dat moment niet bereikbaar.3 dagen later weer ge be?d. Een zeer onvriendelijke dame zei dat ik de klacht via de mail moest toelichten. Dagen niets gehoord en dan komt er opeens een mailtje dat ze het serienummer moeten hebben. Foto genomen en direct o ... Lees meer

wi
wilcovansleeuwen - Sep 18, 2016 om 19:42
Elektronica & tv
Klopt het dat de tv's van nu nog maar 5 a 6 jaar mee gaan?
Onze tv van 1400 euro is nog maar 7 jaar oud en nu doet hij het niet meer (verticale strepen)
toen we naar de winkel gingen zei de verkoper tegen ons dat we nog blij mochten zijn dat hij nog zo

Klopt het dat de tv's van nu nog maar 5 a 6 jaar mee gaan? Onze tv van 1400 euro is nog maar 7 jaar oud en nu doet hij het niet meer (verticale strepen) toen we naar de winkel gingen zei de verkoper tegen ons dat we nog blij mochten zijn dat hij nog zo

Onze tv van 1400 euro is nog maar 7 jaar oud en nu doet hij het niet meer (verticale strepen)
toen we naar de winkel gingen zei de verkoper tegen ons dat we nog blij mochten zijn dat hij nog zo oud is geworden, hij zei dat de tv van tegenwoordig nog maar een jaar of 5 a 6 meegaan klopt dit echt.
type tv = Philips 37pfl9604/12 ????
voor ons nooit geen Philips meer (let's make things ... Lees meer

fa
farina - May 7, 2016 om 19:36
Elektronica & tv

Mediamarkt cocurreerd mt hun eigen winkels pas op!!

Ik was 2 weken geleden in de mediamarkt a'dam op zoek naar een soundbar,(zelf woon ik een ander stad) echter zag ik de soundbar daar voor €130 goedkoper begon aan me zelf te twijfelen! dus heb een foto genomen van het prijskaartje  en een offerte laten maken deze soundbar ala ga terug naar de medemarkt in de stad waar ik woon! En tot mij verbazing trof ik dezelfde soundbar stukke duurder! Dus ... Lees meer

johnwim
johnwim - Apr 23, 2016 om 20:50
Elektronica & tv

HDMI splitter werkt niet meer

Ik heb nu ruim een jaar een HDMI splitter,zodat ik mijn PC kan aansluiten op mijn TV zonder steeds de stekkers te hoeven wisselen.
Dit werkte een jaar lang prima.
Nu werkt ´ie alleen nog als de PC daadwerkelijk aan staat.
Zodra ik de PC uit zet en de splitter automatisch overschakelt naar de ingang van de digitale TV ontv.,komt er op de TV "geen signaal" te staan.
Ik moet dan ... Lees meer

fe
ference5 - Apr 20, 2016 om 16:13
Elektronica & tv

Iemand ervaring met goede smartphone reparatie

Mijn OnePlusOne telefoon is gevallen en heeft nu een barst in het scherm. Heeft iemand ervaring met een betrouwbare/betaalbare partij waar ik het scherm kan laten repareren? Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels