je
door jeremy007 Jun 23, 2024 om 06:07
Elektronica & tv

Welke tv-box is goed?

ik ben op zoek naar een goede tv-box zodat ik een iptv-abonnement kan gebruiken, het is de eerste keer dat ik mezelf er nog steeds over documenteer, als iemand mij kan informeren, zal ik dat op prijs stellen, ik zal ook elke gedachte delen die ik heb kunnen vinden. Bedankt

941 10 Rapporteer

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Jun 23, 2024 om 06:41
1827 Antwoorden / 31 Vragen
je
door jeremy007 Jun 23, 2024 om 15:57
Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Geboren,

Bedankt voor het delen van de link. Ik was me niet bewust van de specifieke regels rondom IPTV-diensten. Deze informatie is echt nuttig. Ik ga er zeker verder naar kijken.

Bedankt voor de tip!
Groeten, Jeremy

Topantwoord

ro
door ronny530 - Jun 23, 2024 om 07:41
2823 Antwoorden / 41 Vragen

Vrijwel alle iptv-ontvangers zullen aan de gestelde eisen voldoen en ook al mag het niet abonnementen worden nog steeds aangeboden.
Op de website van zo'n abonnementaanbieder kunt u al veel info over de juiste ontvanger vinden en middels die info uw keuze bepalen.

je
door jeremy007 Jun 23, 2024 om 16:01
Antwoorden / 1 Vragen

Goed om te weten dat de meeste IPTV-ontvangers aan de eisen voldoen, zelfs als de abonnementen niet helemaal legaal zijn. Ik ga zeker eens kijken op die websites om meer te leren over de juiste ontvanger. Dat helpt me echt verder. Maar ik denk dat het beter is om iets legaals te nemen.

Mabelle
door Mabelle - Jun 23, 2024 om 08:03
502 Antwoorden / 1 Vragen

Topantwoord

rj
door rjw - Jun 23, 2024 om 11:02
3308 Antwoorden / 5 Vragen

Zowel die van Ziggo (die hele kleine, de oudere zijn nog geen iptv) als van KPN zijn goede opties. Die van Odido ken ik niet.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jun 23, 2024 om 19:28
2148 Antwoorden / Vragen

Bedoel je illegale IPTV? Zo niet krijg je er een kastje van je provider bij. Je moet eigenlijk wat duidelijker zijn wat je  nou precies zoekt.

Th
door Thijs124 - Jun 23, 2024 om 20:53
290 Antwoorden / Vragen
rj
door rjw - Jun 24, 2024 om 09:08
3308 Antwoorden / 5 Vragen

Ik was er nog een paar vergeten:

- publieke omroep kan je gewoon bekijken via de NPO website, of gratis app op telefoon/tablet
- Met een Apple TV kastje kan je diverse apps installeren om tv te kijken. De ziggo app heeft dezelfde functionaliteit als hun setopbox
- Google Chromecast is vergelijkbaar. Daar kan je ook diverse apps van de omroepen op installeren.

pino123
door pino123 - Jun 24, 2024 om 14:32
2772 Antwoorden / 14 Vragen

Op zich is het legaal om via IPTV te gaan kijken, hier zijn inderdaad voldoende boxes voor beschikbaar. Je hebt wel grote kans dat deze aanbieders de lucht uit gehaald gaan worden in de toekomst. Het is daarentegen strafbaar om aan te bieden en af te sluiten. De kans is groot dat je jezelf een hoop gedoe op je hals haalt. Deze IPTV boxes worden ook aangeboden via Bol.com hier kan je prima recensies ophalen .

Echt Max
door Echt Max - Jun 25, 2024 om 04:16
5 Antwoorden / Vragen

Als je op zoek bent naar een goede TV-box voor het gebruik van een IPTV-abonnement, zijn er verschillende opties die je kunt overwegen. Hier zijn enkele populaire en betrouwbare keuzes:

  1. NVIDIA Shield TV: Dit is een van de meest krachtige Android TV-boxen op de markt. Het ondersteunt 4K HDR-streaming en heeft krachtige hardware, waardoor het een uitstekende keuze is voor IPTV.

  2. Amazon Fire TV Stick 4K: Deze is betaalbaar en ondersteunt ook 4K streaming. Het heeft een gebruiksvriendelijke interface en biedt toegang tot een breed scala aan apps, waaronder IPTV-apps.

  3. Xiaomi Mi Box S: Dit is een betaalbare Android TV-box die 4K streaming ondersteunt. Het is eenvoudig te installeren en heeft een goede reputatie voor betrouwbaarheid en prestaties.

  4. MAG 322/324/420: Deze boxen zijn specifiek ontworpen voor IPTV en worden vaak aanbevolen door IPTV-providers. Ze zijn eenvoudig in gebruik en bieden goede prestaties voor IPTV-streaming.

  5. Formuler Z8: Deze IPTV-box heeft een gebruikersvriendelijke interface en ondersteunt 4K HDR. Het heeft ook een krachtige processor en biedt uitstekende prestaties voor IPTV.

Zorg ervoor dat de TV-box die je kiest compatibel is met de IPTV [edit: link verwijderd] service die je wilt gebruiken. Het is ook handig om recensies te lezen en video's te bekijken om te zien hoe de box presteert in de praktijk. Mocht je verdere vragen hebben of hulp nodig hebben bij het installeren van je IPTV-abonnement, laat het gerust weten.

Echt Max
door Echt Max - Jun 25, 2024 om 18:53
5 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik de MAG box, specifiek de MAG 424. Het is speciaal ontworpen voor IPTV [edit] en heeft een stabiele en betrouwbare werking. De interface is misschien niet zo modern als die van de Nvidia Shield of Fire TV Stick, maar het doet wat het moet doen.

Mabelle
door Mabelle Jun 25, 2024 om 19:57
502 Antwoorden / 1 Vragen

Gaat goed hè, jeremy?