Scootmobiel ellende
Goede morgen
[edit - red.]
Allereerst, haal uw privégegevens weg, u staat op een openbaar forum.
Ik heb geen ervaring met WMO, maar misschien dat u via de gemeente kunt klagen?
Er staat "de gemeente zit er achteraan maar men heeft tekort personeel" Dus Uw opmerking is niet vruchtbaar.
Nou, sorry daarvoor. Maar u heeft wel een oplossing of advies voor de vraagsteller of is dit uw enige inbreng?
Loopt u de andere antwoorden ook even na, want er zijn er meer die de gemeente adviseren, want daar valt WMO namelijk onder.
Mail dit verrhaal ook naar kassa@bnnvara.nl
Als er meerdere klachten zijn over Medipoint pakt de redactie dit misschien op en maakt er een programmaonderdeel van.
Het is natuurlijk schandalig als u zo behandeld wordt. Kan de verantwoordelijke persoon bij de gemeente niets voor u betekenen?
Ik dacht ook aan de mail voor Kassa, maar het zijn vaak de mensen met hun privégegevens die niet meer reageren. Maar ja, niet geschoten is altijd mis ;-))
Er staat "de gemeente zit er achteraan maar men heeft tekort personeel" Dus Uw opmerking is niet vruchtbaar.
Jawel. Niet opgeven en gewoon doordrammen bij de gemeente. De brutalen hebben de halve wereld.
Hallo M Bourgondien ,
Algemene vragen, klachten en contactinformatie
Als je algemene vragen hebt of niet tevreden bent over de manier waarop wij onze werkzaamheden uitvoeren, dan kun je een melding maken via het klachtenformulier. Een klacht kun je indienen t.a.v. de vestigingsmanager van Medipoint van de vestiging in jouw regio. Op deze plek tref je de Medipoint Wmo-vestigingen aan. Het e-mailadres voor het indienen van een klacht is klachten@medipoint.nl of bel onze klantenservice: 088 102 0100
Vestiging Heiloo , Medipoint Wmo-servicelocaties.
Medipoint Wmo Wormeveer
Kikkertweg 3
1521 RE Wormerveer
Voorkom wachttijd in de vestiging en plan je afspraak door te mailen naar wmo.wormerveer@medipoint.nl.
Telefoonnummer voor algemene vragen: 088-1020201 (bereikbaar ma-vrij van 9u-17u)
Telefoonnummer voor storingen en reparaties: 088-1020202
Als ik het verhaal van M Bourgondiën zo lees, hebben ze dat al ettelijke malen op deze manier gedaan. Vandaar dat ze ook zo'n groot dossier bij Medipoint hebben.
Het lijkt me een beetje overbodige informatie.
Het lijkt me een beetje overbodige informatie , 1) U bent de vraagsteller niet , of dit overbodige informatie is , bepaald u niet . 2 ) Als u goed kunt lezen , dan is het tel nr van de klantenservice medipoint verschillend met het Tel nr van Medipoint WMO Wormerveer , wat onder Heiloo valt . Wat is uw antwoord op de vraag van Ts ?
Marita5, Helaas kan ik je slechts 1 punt geven ;-))
denk toch dat u de gemeente erachter aan moet zetten of eens informeren bij juridische loket wie nu eigenkijk uw aanspreekpunt is en of u een juridische traject kunt starten waarin u uw klachten bij een rechter voorlegt..
Geachte Marleen
Als u ontevreden bent over het handelen van uw gemeente kunt u dit voorleggen aan de Nationale Ombudsman, klik op de volgende link:
https://www.nationaleombudsman.nl/contact-en-adres
In dit geval kan de National Ombudsman wel helpen maar pas nadat TS het eerst bij de aanbieder en gemeente heeft geprobeerd en de gemeente geen eigen ombudsman heeft.
OFF-Topic:
Naar aanleiding van een eerdere vraag waarbij u iemand met een klacht over de Hogeschool der Kunsten in Den haag verwees naar de Nationale Ombudsman heb ik een navraag gedaan bij de Nationale Ombudsman en kreeg dit antwoord:
"De Nationale ombudsman mag alleen klachten behandelen over overheidsinstanties. Dat staat zo in de wet. U hebt een klacht over de Hogeschool der Kunsten. Dit is geen overheidsinstantie. Dit betekent dat wij uw klacht niet mogen behandelen."
Voordat u mensen het verkeerde pad opleidt, toch misschien beter onderzoek doen of luisteren naar anderen op dit forum die dit al aangaven.
Van de website van de Nationale Ombudsman:
Quote:
Ik heb een probleem met een hulpmiddel
Hebt u een probleem met uw rolstoel, traplift of bijvoorbeeld uw scootmobiel?
Hebt u klachten over het hulpmiddel? Moet het hulpmiddel gerepareerd worden? Dan kunt u terecht bij de aanbieder die u het hulpmiddel heeft verstrekt. Soms is het mogelijk om tijdens de reparatie een tijdelijk vervangend hulpmiddel te krijgen.
Moet u lang wachten of bent u niet tevreden? Dan kunt u een klacht indienen bij deze aanbieder. Komt u er samen niet uit? U kunt dan een klacht indienen bij de gemeente en vragen om een oplossing.
Komt u er met de aanbieder en de gemeente niet uit of loopt u vast? Dan mag de ombudsman u verder helpen. Als uw gemeente een eigen ombudsman heeft, kunt u daar terecht.
Wat kan ik zelf doen?
Komt u er met de instantie niet uit?
Ook wij lopen bij Medipoint vast zouden een rolstoel laten komen zodat we die konden passen vanwege de beperking van mijn man. Hebben ondertussen de WMO ingeschakeld, die hebben Medipoint gebeld. Dezelfde dag heeft Medipoint een afspraak gemaakt en zouden op vrijdag 21 juni naar hun toe gaan. ''s morgens kregen we een telefoontje dat de rolstoel er niet was en nu kregen we een afspraak over 14 dagen. Dit hebben we ook doorgegeven aan WMO. Hij heeft een elektrische nodig vanwege de beperkingen die hij heeft.
Medipoint staat er toch niet slecht voor in Trustpilot: 27.818 Reviews 4,5 (uit 5)
U zou daar ook een review kunnen plaatsen, misschien helpt dat ook.
U moet een afspraak maken met uw WMO consulent, en hij/zij kan dan Medipoint aanspreken. Dat werkt beter dan dat U dat zelf doet. Goed dat U alles gedocumenteerd heeft, dat helpt. Ik heb ook een scootmobiel via Medipoint en heb geen klachten maar dat verieert misschien per vestiging.
Ga eerst eens in overleg met de WMO. kijken wat ze kunnen doen aan jullie elende . dan ga je hen voorstellen om naar een andere leverancier te mogen gaan. En of, maak een afspraak met de wethouder die over de wmo gaat.
Succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer