Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ibicam
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 24, 2020 om 14:45Goedkopen reisaanbiedingen.O mensen, pas op. Ik had ook een droomreis geboekt via de RSD maar toen ik vroeg of ik mijn rolstoel kon meenemen hebben ze de reis geannuleerd. Ongehoord. Bij RSD is de reis zo goedkoop omdat het verkoopreizen zijn. In het verleden hebben zij de reizigers dure tapijten aangesmeerd in Turkije
-
Apr 9, 2019 om 11:08Bizar lage koers bij GWK Travelex, wat nu?Wie loopt vandaag de dag nog met vreemde valuta rond, dit klinkl alsof het in de jaren 70 is. Ik jeb een creditcard en met 50 euro contant geld rijdrikimet de auto naar Turkije en ik doe alles met de creditcard, zonder extra kosten. Zelfs contant geld pinnen is kosteloos voor mij maar ik heb zo'n aversie tegen contant geld gekregen sinds de geldautomaten aan de lopende band opgeblazen worden
-
Jan 9, 2019 om 15:55Maar 1 radiator in gebruikIk sluit me aan bij de reageerder 'moe', ik stook mijn tussenwtussenal jaren op deze wijze en inderinde nergens last van wel een lage energierekening van € 65,- per maand. Vroeger hadden mijn ouders ook één kachel in de woonkamer. Mijn moeder bereidde de maaltijd eerst in de woonkamer en stond daarna korte tijd bij het fornuis. De thermostaat in de woonkamer staat bij mij overdag op 16 graden en 's nachts op14,5 graden. Dit doe ik om de groningers minder aardbevingen te bezorgen en voor de klimaat.
-
Aug 3, 2011 om 17:42kosten voicemailHet was alleen maar een reactie van mij met de hoop om de discussie weer aan te wakkeren. Het blijft gesprek van de dag zolang er niets gebeurt. Door streng anti-voicemail beleid heb ik mijn maandelijkse telefoonkosten weten te reduceren naar ca. 4 Euro per maand.
-
Aug 3, 2011 om 16:59kosten voicemailIk ben het met de vraagsteller helemaal eens. Bij iedere abonnement staat voicemail in het begin standaard aan ook al maak je er geen gebruik van. Alle providers brengen de eerste minuut altijd in rekening, dus Kassa! Ik kan u verzekeren dat als u een abbo van 300 minuten per maand heeft dat dan minstens 100 minuten verloren gaan doordat de gebelde persoon niet opneemt of in gesprek is en de voicemail aanstaat. Veel mensen hebben moeite om de ongevraagd aan gezette voicemail weer uit te schakelen. Ik heb al hierover de Consuwijzer aangeschreven maar geen resultaat. Het wordt tijd dat de consumentenorganisaties hier iets tegen gaan ondernemen. Uit wanhoop heb ik besloten niemand op zijn mobiel terug te bellen. Ik bel wel via Voip naar vaste telefoons en ik stuur wel eens via Hotsms gratis SMS aan degene die ik wil bellen.
-
Aug 12, 2010 om 12:04transactiekosten pinnenHet is niet zo verwonderlijk dat de banken met name de Nederlandse de consument proberen uit te melken om hun verliezen in VS te compenseren.Nog geen 10 jaar geleden waren zelfs de portovrije enveloppen voor de overschrijvingskaarten gratis bij de Postbank. Nu doen we alles via internetbankieren en geld opnemen doen we ook aan de muur en niet meer aan de balie en opeens moeten de heren nu geld vragen voor een bankpasje dat wij tegenwoordig noodzakelijkerwijs moeten hebben om geld te kunnen opnemen of betalen.
Gelukkig heb ik zelf kosteloze alternatieven gevonden in onze buurlanden waar ik geheel kosteloos mijn bankzaken kan regelen. Ik heb ook een gratis Visacard waar ik in de hele wereld zonder kosten geld mee kan pinnen. Aan evt. geinteresseerden kan ik wel een uitnodiging sturen voor zo'n bankrekening. Mail aan [edit redactie]