Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: inekepim
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 10, 2016 om 21:08Moes dat interview zo onbeschoft met de Nuon? de man werd steeds in de rede gevallen en er werd niet geluisterd naar zijn verhaal, wat toch heel zinnig was en de uitleg was van de hulp die met deze actie werd geboden aan de economie en armoede van de bevIk heb me ook groen en geel zitten ergeren, zoals wel vaker het geval is geweest. Het is niet assertief, maar gewoon onbeschoft zoals ze deed.
-
Jul 21, 2016 om 23:18Hoe zeg ik contract Fiber op omdat ze niet kunnen leveren?Hallo Jurjen,
Nu ik dit lees krijg ik wéér kippenvel ondanks de hitte. Wij hebben ook glasvezel van Fiber, maar wij hebben ook vreselijk veel problemen gehad met de installatie. Als de telefoon het deed, werkte internet niet. Andersom was het óók zo. Al het aan Fiber had gelegen hadden we maanden zonder telefoonaansluiting en internet gezeten. Ook ik heb de rekeningen gestorneerd , waarna er direct werd gedreigd met incasso en die werd ook ingeschakeld. We hebben gebeld, gemaild en rechtbijstand ingeschakeld.we konden bellen en internetten omdat ZIGGO zo coulant was om ons weer aan te sluitn nadat we de situatie hadden uitgelegd. Bij het afsluiten van het contract had men ons n.l. beloofd dat als we er niet uit kwamen er GRATIS een monteur zou komen. Nou mooi niet , dat moesten we betalen en dat hebben we geweigerd. Al met al zijn we MAANDEN bezig geweest om dit op te lossen. Als je belde kreeg je stééds het zelfde antwoord, U HEBT EEN HANDTEKENING GEZET. Dat hadden we ook, maar we zijn gewoon bedonderd door de man die ons het contract heeft laten tekenen. We zouden óók gewoon onze home-cinnemaset kunnen blijven gebruiken ( bijna nog nieuw) en konden ook blijven opnemen zoals we deden, speciaal gevraagd omdat het van de Ziggo was. Toen het zover was konden we niets gebruiken. Bij menig telefoongesprek en mail gezegd dat we bedonderd zijn, maar daar konden hun niets aan doen, we hadden getekend. Er viel niet te praten met her personeel aan de telefoon. Later zei iemand dat de desbetreffende man waarbij wij het contract hadden afgesloten op staande voet ontslagen was omdat hij méér mensen verkeerd had voorgelicht. Nou dan weten jullie toch dat we de waarheid spreken was mijn antwoord. U begrijpt het al, u hebt een handtekening gezet en dat is geldig. Zelfs als die man ontslagen is omdat ze weten dat hij niet eerlijk werkt. De enige manier om van het contract af te komen was 24 maanden betalen. We zijn er maanden écht náár van geweest. We hebben in ieder geval voor elkaar gekregen dat we pas hoefden te betalen als alles werkte. Ik moet natuurlijk éérlijk zijn en zeggen dat het prima werkt zowel met T.V. als internet, maar we moeten toch wel even bedenken of we bij Fiber blijven, want ik woon nu met 16 meter kabel over de vloer, omdat ze dát ook niet hadden gezegd. Ik wil u héél véél sterkte wensen en bewaar de mailwisseling die u hebt, dat is echt nodig, omdat u met heel veel mensen in contact komt, dan hebt u tenminste een bewijs. Ik hoop in ieder geval dat u niet eerder hoeft te betalen dan dat alles werkt. -
Jan 7, 2016 om 23:40FiberOok wij hebben een contract afgesloten bij Fiber. ÉÉN GROOT DRAMA. We hebben best veel vragen gesteld aan de "verkoper" en ALLES kon en NIETS was een probleem. WE ZIJN BEWUST VOORGELOGEN. We wilden het contract opzeggen, maar dat kon natuurlijk niet. De apparatuur werkte niet. We konden niet gebeld worden op de huistelefoon, het beeld op de T.V. was waardeloos, je moet bij elke TV een kastje hebben waar je €5,00 in de maand moet betalen, dat was ons ook niet verteld. We moesten wel natuurlijk de rekeningen betalen, maar die heb ik op een gegeven moment geblokkeerd. De gevolgen waren natuurlijk dat we werden afgesloten. In totaal 3 maanden ellende gehad met véél kosten,omdat we gelukkig nog bij Ziggo waren, maar dáár natuurlijk ook voor moesten betalen. Het erge is dat op de klantenservice de mensen allemaal langs elkaar heen werkten en je van alles beloofd werd, waar natuurlijk niets van terecht kwam. Eerlijk is eerlijk, het werkt nu allemaal goed, maar na vele slapeloze nachten en extra kosten.
P.S. Je hoeft echt niet dom te zijn om in zulke mooie praatjes te trappen, tegen iemand die glashard liegt begin je niets, en de leugens die hij verteld staan niet op papier en je kunt dus niets bewijzen en je hebt je handtekening gezet, dáár kun je het mee doen. -
Aug 15, 2015 om 12:10Kan niet meer bellenHallo mensen, het is me gelukt. Sim kaart eruit gehaald en er weer in gedaan. hij dóét het.
Nogmaals Hartelijk dank ik ben er blij mee.
Groetjes Ineke. -
Aug 15, 2015 om 11:52Kan niet meer bellenIk zal de simkaart er maar eerst eens uithalen en ja ik heb T-Mobile. Bereik is óók wel goed.
Alvast bedankt voor de moeite, als het me lukt horen jullie van mij.
Groet Ineke. -
Feb 13, 2013 om 18:29problemen met de muis van laptopHallo Freya.
Het is een muis zoals jij het beschreef, dus zónder balletje, hihihi.
Maar ook deze moet je trouwens wel even stofvrij blazen of met een vochtig doekje reinigen.
De vorige keer heeft dat wel geholpen, maar toen heb ik waarschijnlijk wél ( toevallig ) de computer opnieuw opgestart en nu niet. Toen ik je antwoord zag heb ik dat even gedaan en toen werkte het allemaal weer.
Groet Ineke. -
Feb 13, 2013 om 18:11problemen met de muis van laptopHallo allemaal.
Alles wat me geadviseerd is had ik al gedaan, maar helaas.
Alleen had ik de computer niet opnieuw opgestart, nu ik dit gedaan heb is alles weer oké.
Iedereen hartelijk bedankt voor de moeite.
Groetjes. -
Jan 17, 2012 om 20:35Meer betalen voor ouderen in de zorgBen het met jpm eens.
Verwijten uiten naar elkaar schiet je niets mee op. Maar er wordt inderdaad slordig om gegaan met gemeenschapsgeld door sommige mensen. Het is inderdaad niet nodig om spullen aan te nemen en niet te gebruiken om er vanuit te gaan dat de verzekering toch betaald. En wat ik helemaal niet snap is dat de bewuste HEREN GRAAIERS zich niet de ogen uit hun hoofd schamen en zich nog durven te vertonen op T.V. en bepaalde uitspraken durven doen. Zoals voor zo veel dingen geld, word het bepaald door de heren en dames achter het bureau die zelf een riant inkomen hebben en niet te maken krijgen met de problemen die de gewone man tegen komt. Het zelf dus niet aan den lijve ondervinden.
Ik heb best medelijden met de mensen die steeds maar weer elke cent moeten omdraaien voor ze hem durven uitgeven, omdat je het nu eenmaal maar 1 keer kunt uitgeven. Ik heb het nu zelf een poosje ondervonden en snap nu pas hoe erg het is voor die mensen en zeker als er ook nog kinderen in het spel zijn. -
Dec 23, 2011 om 23:25mag mediamarkt hondje op straat opknopen?Ik heb met gemengde gevoelens al deze reactie's gelezen. Het staat buiten kijf dat de reactie van T.S. asociaal is geweest. Maar verder zijn de reacties tegenover hondenbezitters ook niet altijd fair. Voor sommige mensen is de hond inderdaad als een kind, ook al worden ze wel als hond behandeld, maar ze zijn er wel zo gek mee als was het hun kind. Sommige mensen kunnen inderdaad geen kinderen krijgen en kunnen wel hun liefde en zorggevoelens kwijt aan een hond. Staan een uur eerder op om hun hond uit te laten voor ze naar hun werk gaan om een grote wandeling te maken. Dit zeg ik omdat ik las dat dit wel een beetje belachelijk werd gemaakt door iemand. Zelf heb ik nu geen hond meer omdat ik op een appartement woon, maar hiervoor heb ik 18 jaar een hond gehad die door mijn man en kinderen zijn aangeschaft omdat ik anders niet naar buiten durfde en door de hond moest ik wel naar buiten. In eerste instantie gingen we met z'n allen en tot slot durfde ik alleen met de hond. Nu ik geen hond meer heb kom ik nergens meer, ook niet om te winkelen. Mijn kleding bestelde ik via internet en nu nog steed omdat ik niet naar buiten durf en nu zonder hond ook niet meer hoef. Honden zijn belangrijk als hulphond voor blinde mensen enz. maar ook voor mensen met een verborgen handycap. Ik mis dus mijn hond heel erg maar ben wel blij voor hem dat hij niet mee hoefde naar het appartement. Gelukkig kan ik af en toe op andere honden passen en weer een wandeling maken, dus scheer niet altijd alle hondenbezitters over 1 kam. Niemand heeft normaal gesproken last van een hond als het goed is. Sorry dit moest ik even kwijt.
-
Dec 2, 2011 om 23:574de wachtende in de rij bij jumboHallo mensen, ik kan me mateloos ergeren aan al het kommentaar op de winkels en het personeel. Zouden de klanten de hand niet eens in eigen boezem steken?
Weten ze wel hoeveel vervelende klanten er in de winkels rondlopen? Proberen om de kratjes bier niet te betalen door er een tas of iets anders over heen te leggen. Of te beweren dat ze de kassiere een 50 euro biljet hebben gegeven terwijl er een 10 of 20 euro biljet in het klemmetje zit op de kassa. Het papiergeld moet n.l. in de klem als bewijs wat er gegeven is. Toch zijn er klanten die proberen te beweren dat ze meer hebben gegeven. ONVOORSTELBAAR. Klanten komen met een GROTE MOND terug als ze DENKEN dat ze te veel hebben betaald. Er zijn zelfs nog steeds mensen die commentaar hebben op het afronden naar boven.
De kassiere's worden openlijk voor dom versleten omdat ze achter de kassa zitten. Toch moeten ze altijd begripvol en vriendelijk blijven. Denken jullie daarwel eens aan? Heel veel klanten in ieder geval niet en dat is jammer.