Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jarivla
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 8, 2018 om 11:28Update windows 10Ik wil iedereen bedanken voor al de reacties!
-
Dec 23, 2017 om 11:05Zenfone 3 Max 5.2Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb al van alles geprobeerd inmiddels.
Het vervelende is dat je niets ken intypen bij de agenda bijvoorbeeld.
Van Asus zelf heb ik een bericht ontvangen om een harde reset te doen.
Hun advies heb ik opgevolgd maar zonder resultaat -
Oct 13, 2017 om 16:38SnelkoppelingIk wil hierbij iedereen hartelijk danken voor de reactie,s
-
Oct 6, 2016 om 15:57Het geluid van mijn tv over de speakers spelen.Bedankt BRAVEHENK voor de snelle reactie!
Ik kan nergens op mijn tv de stand vinden om over de speakers te spelen. -
Oct 6, 2016 om 15:53Het geluid van mijn tv over de speakers spelen.Dit is een snelle reactie Gerbera!!!
Ja ik heb line in aan gezet.
Er zijn twee mogelijkheden: Audio in en Line in.
Volgens de gebruiksaanwijzing moet je Line in selecteren. -
Sep 21, 2016 om 17:10Opstarten lukt niet meer?Ik wil graag iedereen bedanken voor de suggesties die zijn gedaan op mijn vraag!
Uiteindelijk na veel gehannes heb ik toch maar besloten om hem naar de winkel terug te brengen voor reparatie.
Volgens de monteur is er tijdens het plaatsen van de USB stick tergelijkertijd een update van windows 10 gestart met alle gevolgen van dien.
Mijn pc werkt nu weer prima na een herinstallatie van windows 10, en..........nog gratis ook!
Waar vind je deze service nog tegenwoordig? -
Sep 17, 2016 om 08:52Opstarten lukt niet meer?Hartelijk dank voor de snelle reactie.
Helaas moet ik de pc maar de winkel brengen.
Het vreemde is dat,voordat ik de USB stick plaatste, de computer gewoon werkte.
Toen ik de USB stick plaatste, om te wissen, ging het ineens mis.
Ik ga er niet vanuit dat mijn schoonzoon verkeerde rotzooi heeft gebruikt. -
Mar 29, 2016 om 10:24Bijwerken TomTom lukt nietBedankt voor uw reactie.
Er zit inderdaad niets anders op dan het af te wachten in mei a.s.
Wel blijf ik het raar vinden dat de ene medewerker een totaal ander antwoord geeft dan een collega? -
Mar 29, 2016 om 10:12Bijwerken TomTom lukt niet
-
Jan 17, 2016 om 15:28INLOG PROBLEEMIk wil iedereen hartelijk danken voor hun medewerking bij deze vraag.
Na het verwijderen van de browser geschiedenis werkt alles weer prima!