Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: joycew
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 7, 2010 om 11:37Interactieve televisie/internet KPN.Ik heb het gevoel dat jij bij KPN werkt :)
Het heeft niks te maken met hoe capabel de medewerkers zijn of niet. Het draait om organisatie, communicatie en instructie. Ik ben van beroep bedrijfskundige en de manier waarop KPN haar organisatie heeft ingericht is niet klantvriendelijk.
Daarnaast vermoed ik dat KPN bij mensen die te ver van de centrale wonen gewoon een abonnement verkoopt en dan hopen dat ze niet klagen. Het zou KPN sieren om hier eerlijk over te zijn en desnoods een goedkoper abonnement aan te bieden omdat er een verminderde functionaliteit is. -
Aug 7, 2010 om 10:57Interactieve televisie/internet KPN.Edwardus, het gaat niet om het feit dat ik te ver van de centrale zit. Als mij dat van tevoren was verteld had ik natuurlijk nooit Interactieve TV genomen.
Wat mij voornamelijk dwars zit is dat ik het gewoon op mijn adres kon bestellen. Dat je dan gebeld wordt met de mededeling dat door een technische storing niet tegelijk opgenomen en afgespeeld kan worden. Daarna heb ik heel veel telefoontjes gepleegd, waarbij je elke keer het verhaal opnieuw moet doen. Uiteindelijk komt er dan een monteur langs en dan blijkt dat het gewoon niet werkt omdat het technisch niet haalbaar is, wat iets heel anders is dan een storing.
Ik heb het toen geprobeerd op te zeggen waarop de reactie kwam dat er niks in het systeem stond. Uiteindelijk via het webcare team (waar ik wel tevreden over ben) de toezegging gekregen dat ik kosteloos op kon zeggen met excuses.
Daarna wordt toegezegd dat ik een aantal dagen heb om iets nieuws te regelen en een paar uur later is alles weg. Daarna opnieuw een toezegging dat de opzegging met spoed geannuleerd wordt zodat ik tijd krijg om wat nieuws te regelen. Waarvan dus ook blijkt dat ook dat niet waar is.
Het gaat om de beloftes die niet nagekomen worden, het verkeerd informeren en vooral de machteloosheid die je voelt als je het tegen zo'n groot bedrijf op probeert te nemen.
Gelukkig heeft Ziggo binnen 5 minuten mijn kabelsignaal herstelt en kijk ik nu gewoon weer tv op de ouderwetse manier, waarbij de kwaliteit eigenlijk gelijkwaardig is aan wat ik bij KPN had. -
Aug 7, 2010 om 09:23interactive tv kpnMijn slechte ervaringen met KPN heb ik samengevat voor mijn website:
Twee maanden geleden ging ik verhuizen.
Als je verhuist moet je ook internet en televisie hebben.
Dat lijkt me logisch toch?
Precies!
Dan ga je zoeken op internet.
Zoeken op al die verschillende sites met meningen, vergelijkingen enz enz
Uiteindelijk viel de keuze op KPN Interactieve TV en Internet.
Dit was tenslotte maar 35 euro per maand en je had alles.
En het mooiste was dat je zomaar Beau op pauze kan zetten!
Wie wil dat nu niet?
Precies!
Toen kwam er een telefoontje van de helpdesk.
Mevrouw er zit een technische storing op uw adres.
U kan niet tegelijk opnemen en afspelen.
Goh, nou jah, storingen worden opgelost toch.
Dus geen probleem!
Drie weken later werkte alles en ik was blij!
Ik had Beau nog niet op pauze gezet, maar voor de rest was ik blij.
Alleen toen ging het regenen en had ik ineens geen internet en tv meer.
Ineens niet meer zo blij.
Maar toen ging de zon weer schijnen en alles was terug.
Hoewel terug?
Terug met haperingen en storingen.
Niet zo blij!
Gebeld met de helpdesk.
Had ik al verteld dat dit 10 cent per minuut kost?
Dit kost dus 10 cent per minuut.
Er moet iemand langs komen voor een doormeting,
want het bleek dat ik toch wel erg ver van de verdeelkast zat.
Toen kwam er een monteur.
Die ging alles meten.
Ik zat te ver van de verdeelkast en dat ging niet beter worden.
Een aantal vruchteloze belletjes naar de helpdesk later.
Wist je dat dat 10 cent per minuut kost?
Dat kost dus 10 cent per minuut.
Nou ja, na die belletjes heb ik het dus maar geaccepteerd.
Ik begon te wennen aan de haperingen en dat pauze zetten was toch wel makkelijk.
Ik heb namelijk honden en die moeten weleens plassen.
Alleen toen was het woensdag slecht weer.
En ik had geen televisie en internet meer.
Ineens kwam het doembeeld van de herfst en de winter.
Heel veel slecht weer en dan?
Dus ik heb gebeld met de helpdesk.
Die van 10 cent per minuut inderdaad.
Nou mevrouw, u mag het per direct opzeggen.
Dat is heel fijn!
Maar niet meteen mijn signaal stopzetten he, want ik heb nog niks nieuws!
Nee hoor mevrouw, dat duurt wel een paar dagen.
Maar je raadt het misschien al?
‘s Avonds geen televisie, gelukkig nog wel internet.
Dus ik bel met de helpdesk (10 cpm).
Een alleraardigst meisje legt uit dat ik alleen mag verlengen met een
maand opzegtermijn.
Maar ik wil geen maand opzegtermijn!
Ik wil nog een paar dagen tv en internet zodat ik na het weekend alles kan regelen.
Het meisje is onvermurwbaar en ik krijg haar teamleider ervoor.
Ondertussen ben ik vrij goed in het kort samenvatten van het verhaal,
het kost tenslotte 10 cent per minuut.
Deze meneer geeft excuses en gaat met spoed mijn opzegging annuleren
Ik kan dan opzeggen nadat ik alles geregeld heb.
Die avond val ik in slaap met warme gevoelens van begrip en geluk.
De volgende dag gaat de televisie aan.
Nou ja, radio, maar dat zit op hetzelfde kastje.
Owow, ik moet allemaal dingen invullen.
Ik vul dingen in en het werkt niet.
Wat doe je in zo’n geval?
Precies!
De helpdesk bellen.
Ik check gelijk mijn bundel even op overige kosten en ik ben niet blij.
Hmm, mevrouw, ik zie dat per vandaag alles stopgezet is.
Ik kan u niet verder helpen.
Ik verbind u even door met de afdeling opzeggingen.
Oke..
Pompiedom…
Tja, alles is stopgezet en de persoon die u noemt werkt hier niet hoor.
Nee, ik kan niks voor u doen en mijn teamleider wil u niet spreken.
Ja maar
Ja maar
Uw internet zal er zo ook wel mee ophouden.
Ja maar
Ja maar
Fijne dag nog mevrouw
Klik
Die klik was niet alleen de telefoon, maar ook mijn hoofd.
Ik kan slecht tegen het gevoel van machteloosheid.
Tranen staan in mijn ogen.
Gelukkig heb ik dit blog om van me af te schrijven.
En nu moet ik op zoek naar iemand die in het weekend
internet en televisie voor me kan regelen.
Daarna ga ik met dramatische muziek de zonsondergang tegemoet op mijn paard.
Strijdend tegen KPN
En iedereen die ik ken en niet ken adviserend om vooral niet KPN te nemen! -
Aug 7, 2010 om 09:21Interactieve televisie/internet KPN.Hieronder mijn ervaringen met KPN. Nooit meer!
Twee maanden geleden ging ik verhuizen.
Als je verhuist moet je ook internet en televisie hebben.
Dat lijkt me logisch toch?
Precies!
Dan ga je zoeken op internet.
Zoeken op al die verschillende sites met meningen, vergelijkingen enz enz
Uiteindelijk viel de keuze op KPN Interactieve TV en Internet.
Dit was tenslotte maar 35 euro per maand en je had alles.
En het mooiste was dat je zomaar Beau op pauze kan zetten!
Wie wil dat nu niet?
Precies!
Toen kwam er een telefoontje van de helpdesk.
Mevrouw er zit een technische storing op uw adres.
U kan niet tegelijk opnemen en afspelen.
Goh, nou jah, storingen worden opgelost toch.
Dus geen probleem!
Drie weken later werkte alles en ik was blij!
Ik had Beau nog niet op pauze gezet, maar voor de rest was ik blij.
Alleen toen ging het regenen en had ik ineens geen internet en tv meer.
Ineens niet meer zo blij.
Maar toen ging de zon weer schijnen en alles was terug.
Hoewel terug?
Terug met haperingen en storingen.
Niet zo blij!
Gebeld met de helpdesk.
Had ik al verteld dat dit 10 cent per minuut kost?
Dit kost dus 10 cent per minuut.
Er moet iemand langs komen voor een doormeting,
want het bleek dat ik toch wel erg ver van de verdeelkast zat.
Toen kwam er een monteur.
Die ging alles meten.
Ik zat te ver van de verdeelkast en dat ging niet beter worden.
Een aantal vruchteloze belletjes naar de helpdesk later.
Wist je dat dat 10 cent per minuut kost?
Dat kost dus 10 cent per minuut.
Nou ja, na die belletjes heb ik het dus maar geaccepteerd.
Ik begon te wennen aan de haperingen en dat pauze zetten was toch wel makkelijk.
Ik heb namelijk honden en die moeten weleens plassen.
Alleen toen was het woensdag slecht weer.
En ik had geen televisie en internet meer.
Ineens kwam het doembeeld van de herfst en de winter.
Heel veel slecht weer en dan?
Dus ik heb gebeld met de helpdesk.
Die van 10 cent per minuut inderdaad.
Nou mevrouw, u mag het per direct opzeggen.
Dat is heel fijn!
Maar niet meteen mijn signaal stopzetten he, want ik heb nog niks nieuws!
Nee hoor mevrouw, dat duurt wel een paar dagen.
Maar je raadt het misschien al?
‘s Avonds geen televisie, gelukkig nog wel internet.
Dus ik bel met de helpdesk (10 cpm).
Een alleraardigst meisje legt uit dat ik alleen mag verlengen met een
maand opzegtermijn.
Maar ik wil geen maand opzegtermijn!
Ik wil nog een paar dagen tv en internet zodat ik na het weekend alles kan regelen.
Het meisje is onvermurwbaar en ik krijg haar teamleider ervoor.
Ondertussen ben ik vrij goed in het kort samenvatten van het verhaal,
het kost tenslotte 10 cent per minuut.
Deze meneer geeft excuses en gaat met spoed mijn opzegging annuleren
Ik kan dan opzeggen nadat ik alles geregeld heb.
Die avond val ik in slaap met warme gevoelens van begrip en geluk.
De volgende dag gaat de televisie aan.
Nou ja, radio, maar dat zit op hetzelfde kastje.
Owow, ik moet allemaal dingen invullen.
Ik vul dingen in en het werkt niet.
Wat doe je in zo’n geval?
Precies!
De helpdesk bellen.
Ik check gelijk mijn bundel even op overige kosten en ik ben niet blij.
Hmm, mevrouw, ik zie dat per vandaag alles stopgezet is.
Ik kan u niet verder helpen.
Ik verbind u even door met de afdeling opzeggingen.
Oke..
Pompiedom…
Tja, alles is stopgezet en de persoon die u noemt werkt hier niet hoor.
Nee, ik kan niks voor u doen en mijn teamleider wil u niet spreken.
Ja maar
Ja maar
Uw internet zal er zo ook wel mee ophouden.
Ja maar
Ja maar
Fijne dag nog mevrouw
Klik
Die klik was niet alleen de telefoon, maar ook mijn hoofd.
Ik kan slecht tegen het gevoel van machteloosheid.
Tranen staan in mijn ogen.
Gelukkig heb ik dit blog om van me af te schrijven.
En nu moet ik op zoek naar iemand die in het weekend
internet en televisie voor me kan regelen.
Daarna ga ik met dramatische muziek de zonsondergang tegemoet op mijn paard.
Strijdend tegen KPN
En iedereen die ik ken en niet ken adviserend om vooral niet KPN te nemen!