Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jpoosterbaan@hotmail.com
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 7, 2012 om 07:40milleu vriendelijk strooi spulduh.. alsof ik dat allemaal niet doorgelezen heb, maar dat zijn verkooppraatjes.
. Hoe is de productie
. Wat is het precies *natuurproduct, chemisch product, welke bronstof wordt gebruikt..
. Wat doet het op de lange termijn
enzovoorts enzovoorts. -
Jun 19, 2012 om 21:54T-Mobile onbegrijpelijk hoge kostenOf het door de klachtbrief, het telefoontje of de berichten op internet komt weet ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, als het goed gaat is het ook het vermelden waard!
Vanmiddag een telefoontje gekregen van TMobile. Ze gaan uitzoeken waar het door komt, waarschijnlijk een software fout van de simkaart of het toestel, dat wordt nog uitgezocht, maar de rekening hoef ik gelukkig niet te betalen.
Het uitzoeken kan dus wel voor de rekening is opgemaakt (!) Gelukkig werken er toch ook nog mensen. -
Jun 18, 2012 om 22:08T-Mobile onbegrijpelijk hoge kostenNiet in het buitenland geweest, geen SMS of andere diensten aangezet. En internetten zoveel mogelijk via WIFI.
Ik heb wel sinds 1 week een galaxy note, en hiervoor een iphone. Met de iphone nooit problemen gehad, altijd netjes binnen de bundel en geen 'overige kosten'.
TMobile kan voorlopig nog geen antwoord geven, dit kunnen ze, volgens eigen zeggen, pas wanneer de rekening is opgemaakt. Dat zal zijn 1 juli, er zit dus niets anders op dan afwachten.
Ik heb wel vast een brief opgesteld waarin ik ze aansprakelijk stel voor deze kosten omdat ik m.i. niets anders heb gedaan dan anders waardoor deze kosten ontstaan kunnen zijn.
Hopelijk hebben ze een 'komma' foutje gemaakt en moet het 16 euro zijn in plaats van 1600..