jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com Jun 18, 2012 om 19:21
Computers & telefonie

T-Mobile onbegrijpelijk hoge kosten

Vandaag werd mijn T-mobile nummer afgesloten vanwege oplopende kosten. Een bedrag van ruim 1600.00 euro en niemand bij T-mobile kan mij vertellen waar dit vandaan komt. Op het online overzicht staat "overige kosten"

Nergens te vinden wat deze kosten zijn, ik zou ook niet weten waar deze kosten vandaan komen omdat ik een onbeperkt internet en sms abonnement hebt, meestal via mijn thuis wifi op internet zit en geen service diensten of sms diensten aan heb staan.

Wat kan ik hieraan doen, behalve een klacht in te dienen bij T-Mobile? Op mijn klacht/vraag heb ik overigens nog geen antwoord ontvangen.

1274 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

naitsoezn
door naitsoezn - Jun 18, 2012 om 19:42
842 Antwoorden / 1 Vragen
0

Toch niet toevallig kortgeleden in het buitenland geweest?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 19:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Het vervelende met is dat bedrijven als T-mobile je heel lang aan het lijntje kunnen houden en het heel lastig is daar doorheen te breken. Wat je in dit soort gevallen dus moet doen is flink veel stennis maken. Misschien helpt het om ze aansprakelijk te stellen voor alle gevolgen die hier uit voortkomen. Als je die kosten niet hebt gemaakt, hebben ze je ten onrechte afgesloten en komen ze hun kant van de overeenkomst dus niet na.

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 20:01
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op maandag 18 jun 2012, 19:47]Het vervelende met is dat bedrijven als T-mobile je heel lang aan het lijntje kunnen houden en het heel lastig is daar doorheen te breken. Wat je in dit soort gevallen dus moet doen is flink veel stennis maken. Misschien helpt het om ze aansprakelijk te stellen voor alle gevolgen die hier uit voortkomen. Als je die kosten niet hebt gemaakt, hebben ze je ten onrechte afgesloten en komen ze hun kant van de overeenkomst dus niet na.

Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 20:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=pino123 schreef op maandag 18 jun 2012, 20:01]Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

Lekkere dooddoener... misschien is er gewoonweg sprake van een fout. TS is wel afgesloten en bij T-mobile kan niemand vertellen wat de kosten zijn volgens het verhaal van TS. Fijn hoor als de klant de dupe is van gewoonweg foutjes...

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 20:40
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

[quote=diumenge schreef op maandag 18 jun 2012, 20:06][quote=pino123 schreef op maandag 18 jun 2012, 20:01]Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

Lekkere dooddoener... misschien is er gewoonweg sprake van een fout. TS is wel afgesloten en bij T-mobile kan niemand vertellen wat de kosten zijn volgens het verhaal van TS. Fijn hoor als de klant de dupe is van gewoonweg foutjes...

Tja.... en nu.... daarvan gaat het echt niet sneller hoor. Ik begrijp heus wel dat TS het niet echt waardeert, maar ik neem dat ze het nu aan het uitzoeken zijn. Ook ik kan me voorstellen dat TS geen genoegen neemt met overige kosten. Maar laat ze het eerst eens uitzoeken in plaats van meteen te beginnen te dreigen en weet ik al wat niet meer...
Dat kan later altijd nog.

jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com - Jun 18, 2012 om 22:08
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Niet in het buitenland geweest, geen SMS of andere diensten aangezet. En internetten zoveel mogelijk via WIFI.

Ik heb wel sinds 1 week een galaxy note, en hiervoor een iphone. Met de iphone nooit problemen gehad, altijd netjes binnen de bundel en geen 'overige kosten'.

TMobile kan voorlopig nog geen antwoord geven, dit kunnen ze, volgens eigen zeggen, pas wanneer de rekening is opgemaakt. Dat zal zijn 1 juli, er zit dus niets anders op dan afwachten.

Ik heb wel vast een brief opgesteld waarin ik ze aansprakelijk stel voor deze kosten omdat ik m.i. niets anders heb gedaan dan anders waardoor deze kosten ontstaan kunnen zijn.

Hopelijk hebben ze een 'komma' foutje gemaakt en moet het 16 euro zijn in plaats van 1600..

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2012 om 22:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo oostj21,

.....Wat kan ik hieraan doen, behalve een klacht in te dienen bij T-Mobile? .....
Weinig tot niets (anders).
Maar ik zou wel een brief op poten sturen:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
(En misschien komt het webcareteam hier nog langs)
En je bent niet in het buitenland geweest (zoalsnaitsoezn ook al vroeg?

Suc6

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 22:39
2763 Antwoorden / 14 Vragen
0

mmmm, wat voor internetabbo heb je?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 22:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

hmmmm... onbeperkt internet wellicht?

jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com - Jun 19, 2012 om 21:54
3 Antwoorden / 3 Vragen
0

Of het door de klachtbrief, het telefoontje of de berichten op internet komt weet ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, als het goed gaat is het ook het vermelden waard!

Vanmiddag een telefoontje gekregen van TMobile. Ze gaan uitzoeken waar het door komt, waarschijnlijk een software fout van de simkaart of het toestel, dat wordt nog uitgezocht, maar de rekening hoef ik gelukkig niet te betalen.

Het uitzoeken kan dus wel voor de rekening is opgemaakt (!) Gelukkig werken er toch ook nog mensen.

abarth
door abarth - Jun 19, 2012 om 22:19
845 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=oostj21 schreef op dinsdag 19 jun 2012, 21:54]Of het door de klachtbrief, het telefoontje of de berichten op internet komt weet ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, als het goed gaat is het ook het vermelden waard!

Vanmiddag een telefoontje gekregen van TMobile. Ze gaan uitzoeken waar het door komt, waarschijnlijk een software fout van de simkaart of het toestel, dat wordt nog uitgezocht, maar de rekening hoef ik gelukkig niet te betalen.

Het uitzoeken kan dus wel voor de rekening is opgemaakt (!) Gelukkig werken er toch ook nog mensen.

Heb je wel zwart op wit dat je niet hoeft te betalen?
Ben je weer aangesloten?

Stel je vraag ook hier

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer