jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com Jun 18, 2012 om 19:21
Computers & telefonie

T-Mobile onbegrijpelijk hoge kosten

Vandaag werd mijn T-mobile nummer afgesloten vanwege oplopende kosten. Een bedrag van ruim 1600.00 euro en niemand bij T-mobile kan mij vertellen waar dit vandaan komt. Op het online overzicht staat "overige kosten"

Nergens te vinden wat deze kosten zijn, ik zou ook niet weten waar deze kosten vandaan komen omdat ik een onbeperkt internet en sms abonnement hebt, meestal via mijn thuis wifi op internet zit en geen service diensten of sms diensten aan heb staan.

Wat kan ik hieraan doen, behalve een klacht in te dienen bij T-Mobile? Op mijn klacht/vraag heb ik overigens nog geen antwoord ontvangen.

1274 11 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Jun 18, 2012 om 19:42
842 Antwoorden / 1 Vragen

Toch niet toevallig kortgeleden in het buitenland geweest?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 19:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het vervelende met is dat bedrijven als T-mobile je heel lang aan het lijntje kunnen houden en het heel lastig is daar doorheen te breken. Wat je in dit soort gevallen dus moet doen is flink veel stennis maken. Misschien helpt het om ze aansprakelijk te stellen voor alle gevolgen die hier uit voortkomen. Als je die kosten niet hebt gemaakt, hebben ze je ten onrechte afgesloten en komen ze hun kant van de overeenkomst dus niet na.

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 20:01
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 18 jun 2012, 19:47]Het vervelende met is dat bedrijven als T-mobile je heel lang aan het lijntje kunnen houden en het heel lastig is daar doorheen te breken. Wat je in dit soort gevallen dus moet doen is flink veel stennis maken. Misschien helpt het om ze aansprakelijk te stellen voor alle gevolgen die hier uit voortkomen. Als je die kosten niet hebt gemaakt, hebben ze je ten onrechte afgesloten en komen ze hun kant van de overeenkomst dus niet na.

Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 20:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 18 jun 2012, 20:01]Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

Lekkere dooddoener... misschien is er gewoonweg sprake van een fout. TS is wel afgesloten en bij T-mobile kan niemand vertellen wat de kosten zijn volgens het verhaal van TS. Fijn hoor als de klant de dupe is van gewoonweg foutjes...

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 20:40
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 18 jun 2012, 20:06][quote=pino123 schreef op maandag 18 jun 2012, 20:01]Lekkere dooddoener..... Meteen aansprakelijk stellen, stennis maken, ik zou ze meteen aanklagen.... Misschien doet een beetje redelijkheid ook wonderen en is er gewoonweg sprake van een fout?

Wacht in eerste instantie even af wat de kosten betekenen, ik neem aan dat T-Mobile je eerst hierover informeert ,voordat je de rekening moet betalen?

Lekkere dooddoener... misschien is er gewoonweg sprake van een fout. TS is wel afgesloten en bij T-mobile kan niemand vertellen wat de kosten zijn volgens het verhaal van TS. Fijn hoor als de klant de dupe is van gewoonweg foutjes...

Tja.... en nu.... daarvan gaat het echt niet sneller hoor. Ik begrijp heus wel dat TS het niet echt waardeert, maar ik neem dat ze het nu aan het uitzoeken zijn. Ook ik kan me voorstellen dat TS geen genoegen neemt met overige kosten. Maar laat ze het eerst eens uitzoeken in plaats van meteen te beginnen te dreigen en weet ik al wat niet meer...
Dat kan later altijd nog.

jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com - Jun 18, 2012 om 22:08
3 Antwoorden / 3 Vragen

Niet in het buitenland geweest, geen SMS of andere diensten aangezet. En internetten zoveel mogelijk via WIFI.

Ik heb wel sinds 1 week een galaxy note, en hiervoor een iphone. Met de iphone nooit problemen gehad, altijd netjes binnen de bundel en geen 'overige kosten'.

TMobile kan voorlopig nog geen antwoord geven, dit kunnen ze, volgens eigen zeggen, pas wanneer de rekening is opgemaakt. Dat zal zijn 1 juli, er zit dus niets anders op dan afwachten.

Ik heb wel vast een brief opgesteld waarin ik ze aansprakelijk stel voor deze kosten omdat ik m.i. niets anders heb gedaan dan anders waardoor deze kosten ontstaan kunnen zijn.

Hopelijk hebben ze een 'komma' foutje gemaakt en moet het 16 euro zijn in plaats van 1600..

edrick3
door edrick3 - Jun 18, 2012 om 22:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo oostj21,

.....Wat kan ik hieraan doen, behalve een klacht in te dienen bij T-Mobile? .....
Weinig tot niets (anders).
Maar ik zou wel een brief op poten sturen:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
(En misschien komt het webcareteam hier nog langs)
En je bent niet in het buitenland geweest (zoalsnaitsoezn ook al vroeg?

Suc6

pino123
door pino123 - Jun 18, 2012 om 22:39
2763 Antwoorden / 14 Vragen

mmmm, wat voor internetabbo heb je?

diumenge
door diumenge - Jun 18, 2012 om 22:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

hmmmm... onbeperkt internet wellicht?

jpoosterbaan@hotmail.com
door jpoosterbaan@hotmail.com - Jun 19, 2012 om 21:54
3 Antwoorden / 3 Vragen

Of het door de klachtbrief, het telefoontje of de berichten op internet komt weet ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, als het goed gaat is het ook het vermelden waard!

Vanmiddag een telefoontje gekregen van TMobile. Ze gaan uitzoeken waar het door komt, waarschijnlijk een software fout van de simkaart of het toestel, dat wordt nog uitgezocht, maar de rekening hoef ik gelukkig niet te betalen.

Het uitzoeken kan dus wel voor de rekening is opgemaakt (!) Gelukkig werken er toch ook nog mensen.

abarth
door abarth - Jun 19, 2012 om 22:19
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=oostj21 schreef op dinsdag 19 jun 2012, 21:54]Of het door de klachtbrief, het telefoontje of de berichten op internet komt weet ik niet. Maar eerlijk is eerlijk, als het goed gaat is het ook het vermelden waard!

Vanmiddag een telefoontje gekregen van TMobile. Ze gaan uitzoeken waar het door komt, waarschijnlijk een software fout van de simkaart of het toestel, dat wordt nog uitgezocht, maar de rekening hoef ik gelukkig niet te betalen.

Het uitzoeken kan dus wel voor de rekening is opgemaakt (!) Gelukkig werken er toch ook nog mensen.

Heb je wel zwart op wit dat je niet hoeft te betalen?
Ben je weer aangesloten?

Stel je vraag ook hier