Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

T-mobile onbegrijpelijk hoge kosten

Niet in het buitenland geweest, geen sms of andere diensten aangezet. en internetten zoveel mogelijk via wifi.

ik heb wel sinds 1 week een galaxy note, en hiervoor een iphone. met de iphone nooit problemen gehad, altijd netjes binnen de bundel en geen 'overige kosten'.

tmobile kan voorlopig nog geen antwoord geven, dit kunnen ze, volgens eigen zeggen, pas wanneer de rekening is opgemaakt. dat zal zijn 1 juli, er zit dus niets anders op dan afwachten.

ik heb wel vast een brief opgesteld waarin ik ze aansprakelijk stel voor deze kosten omdat ik m.i. niets anders heb gedaan dan anders waardoor deze kosten ontstaan kunnen zijn.

hopelijk hebben ze een 'komma' foutje gemaakt en moet het 16 euro zijn in plaats van 1600..