Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: liannebee
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 10, 2012 om 13:34Klacht Tele2 ik weet het niet meerDe klachten over Tele 2 zijn niet op 2 handen te tellen, zeg maar.
Zoals ik hier op de Kassa site lees, zijn er erg veel reacties over Tele 2.
Ook op de site van Tele 2 staan veel klachten.
Mijn vraag is of er iets ondernomen kan worden als we ons verenigen,
aan mijn klacht wordt immers al meer dan een half jaar niets verandert.
Samen een stap vooruit ?? -
Feb 10, 2012 om 13:20Ik kan me niet aan/af melden bij Tele2Beste Roy
Dit bedrijf heeft een zeer slechte klantenservice, naar mijn mening,
dus neem het zekere voor het onzekere :
Noteer al je contact met Tele 2
wanneer je belde en met wie je hebt gesproken.
Kom op (eerder) gemaakte beslissingen terug en schrijf ze zwart op wit (mailtje) naar de contactpersoon, en vraag hun een akkoord- reactie terug te sturen.
+ maak eventueel een afspraak voor een datum waarop een terug-reactie verwacht wordt. (dit voorkomt dat de vraag 'zoek raakt tussen het papier werk')
Succes
ps
Stel je 1e vraag overnieuw aan verschillende medewerkers van Tele2 en noteer hun antwoord. zie: ik heb met Tele2 gebeld en dit was geen probleem