ro
door roy0406 Feb 10, 2012 om 13:01
Computers & telefonie

Ik kan me niet aan/af melden bij Tele2

Half januari heb ik mij afgemeld bij Pretium om over te stappen naar Tele2 ik wilde nummerbehoud en ivm rekeningen bij Pretium moest dit voor 01-02-2012 ik heb met Tele2 gebeld en dit was geen probleem. Na 7 dagen niks gehoord te hebben heb ik zelf gebeld en hoorde dat mijn aanvraag niet was ingevoerd. Na nog een week wachten kreeg ik na veel bellen te horen dat ik pas na 2 a 3 maanden aangesloten kon worden omdat ik al eerder klant geweest was bij Tele2. Ik heb gezegd dat ik me wilde afmelden maar dit was niet mogelijk ik zat vast aan het abonnement en evt kosten worden niet vergoed. En dit alles na een overlijden. Wat moet/kan ik doen om me toch af te melden?

450 2 Rapporteer

li
door liannebee - Feb 10, 2012 om 13:20
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Roy
Dit bedrijf heeft een zeer slechte klantenservice, naar mijn mening,
dus neem het zekere voor het onzekere :

Noteer al je contact met Tele 2
wanneer je belde en met wie je hebt gesproken.

Kom op (eerder) gemaakte beslissingen terug en schrijf ze zwart op wit (mailtje) naar de contactpersoon, en vraag hun een akkoord- reactie terug te sturen.

+ maak eventueel een afspraak voor een datum waarop een terug-reactie verwacht wordt. (dit voorkomt dat de vraag 'zoek raakt tussen het papier werk')

Succes

ps
Stel je 1e vraag overnieuw aan verschillende medewerkers van Tele2 en noteer hun antwoord. zie: ik heb met Tele2 gebeld en dit was geen probleem

tele2webcare
door tele2webcare - Feb 13, 2012 om 11:42
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste roy0406,

Vervelend dat er problemen ontstaan zijn bij de aanmelding van een abonnement. Ik ben je bericht op meerdere fora tegengekomen en ik heb al een reactie geplaatst op het Tele2 forum. Als je nog hulp nodig hebt dan hoor ik het graag! Je kunt me via het Tele2 forum een bericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2