Antwoorden gegeven door: lida1a
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 3, 2004 om 17:37bedonderd door fast-xs.
Ook wij zijn bedonderd, de enigste mogelijkheid is om de curator te bellen want ze zijn inmiddels failliet
adres en telnr. vind je op de site:
www.computerconsument.nl
-
Aug 2, 2004 om 18:56FAST-XS (geld retour)
Ook wij hebben een probleem met FastXS. Na onze aanmelding kregen wij de vraag om betaling, welke ook wij direkt voldaan hebben (149,-) Maar omdat de oplevering van aansluiting en het modem erg lang op zich liet wachten, hebben wij vele malen gebeld, en uiteindelijk kregen wij de mogelijkheid om ons contract op te zeggen, wat wij uiteraard direkt gedaan hebben. Wij kregen hierop een brief met de bevestiging van ons opzeggen, en de mededeling dat onze 149,- zsm. terug gestort zou worden. Maar zoals mij inmiddels duidelijk is zal dit niet meer gebeuren.
Uiteraard hebben wij hierover nog een aantal malen gebeld, maar ja er was enige vertraging, dus wij moesten maar geduld hebben. Inmiddels lukt ook bellen niet meer wat je krijgt het geluid van een afgesloten lijn.
Zoals ik hieronder reeds gelezen heb, ga ook ik het nog eens proberen via een aangetekende brief, wie weet......
-
Aug 2, 2004 om 17:03FAST-XS Is failliet is nu NETBEAM
FastXS is inmiddels failliet verklaart.
Iedereen die nog wat te vorderen heeft kan bellen naar de curator.
Adres en tel. nr. zijn te vinden op de site:
www.computerconsument.nl